Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХристофор, О. В.-
dc.contributor.authorМельник, Т. С.-
dc.contributor.authorСіренко, С. О.-
dc.date.accessioned2011-02-01T07:11:13Z-
dc.date.available2011-02-01T07:11:13Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationХристофор О. В. Застосування маркетингового аналізу як висхідний етап конкурентної боротьби / О. В. Христофор, Т. С. Мельник, С. О. Сіренко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 345–351. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7284-
dc.description.abstractДосліджено сучасний стан розвитку маркетингової та інформаційно-рекламної діяльності у пасажирському господарстві на залізничному транспорті, здійснено SWOT-аналіз факторів маркетингового середовища Укрзалізниці, обґрунтовано вибір маркетингової стратегії організації та визначено шляхи досягнення її стратегічних цілей поєднанням виявлених факторів впливу на її діяльність. In the article explored modern development of marketing, informative and publicity activity status in a passenger economy on a railway transport, the SWOT-analysis of factors of marketing environment of the Ukrainian railway, is motivated choice of marketing strategy of organization and certainly ways of achieving its strategic aims, is conducted by combination of found out the factors of influence on its activity.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleЗастосування маркетингового аналізу як висхідний етап конкурентної боротьбиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2007. – №594

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52.pdf305.89 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.