Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7283
Title: Управління конкурентоспроможністю продукції: брендинг
Authors: Ухачевич, Я. П.
Дубодєлова, А. В.
Bibliographic description (Ukraine): Ухачевич Я. П. Управління конкурентоспроможністю продукції: брендинг / Я. П. Ухачевич, А. В. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 336–344. – Бібліографія: 15 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглядається один з нецінових методів забезпечення конкурентоспроможності продукції – брендинг. На основі виконаних досліджень та аналізу зарубіжних концепцій брендингу запропоновано вдосконалену концепцію конкурентного брендингу, розроблено алгоритм її реалізації на етапі розроблення нового бренду та виведення його на ринок. Пояснено зміст управління брендом на всіх етапах та запропоновано інструменти їхньої реалізації. Then article deals with one of the non-priced method of providing competitive ability products by branding. Analysing modern foreign conceptions of branding it is offered more perfect conception of competition branding set out algorithm at its realization on the stage of developing a new brand and introducing it in the market. The maintenance of management a brand at all stages is explained and tools of their realization are offered.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7283
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2007. – №594

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
51.pdf354.35 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.