Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7268
Title: Територіальний маркетинг як чинник формування туристичної привабливості регіону
Authors: Музиченко-Козловська, О. В.
Bibliographic description (Ukraine): Музиченко-Козловська О. В. Територіальний маркетинг як чинник формування туристичної привабливості регіону / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 123–128. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Description: Сформульовано поняття “територіальний маркетинг у туристичному регіоні”. Пояснюється суть цього поняття, визначено, які його концепції можна використовувати у туризмі. Розкрито мету територіального маркетингу у туристичному регіоні. Обґрунтовано складові та інструменти регіонального маркетингу, які можна використовувати для підвищення туристичної привабливості території. The concept "territorial marketing in tourist region" is formulated. The essence of this concept is explained, is determined, what its concepts can be applied to increase of a level of tourist appeal of region. The purpose of territorial marketing in tourist region is proved. Is determined, what its elements and tools need to be used for increase of tourist appeal of territory.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7268
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2007. – №594

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf284.08 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.