Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/6938
Title: Засоби впливу реклами в ЗМІ на свідомість та підсвідомість споживачів
Authors: Новак, Лариса
Bibliographic description (Ukraine): Новак Л. Засоби впливу реклами в ЗМІ на свідомість та підсвідомість споживачів / Лариса Новак // Гуманітарні та соціальні науки : матеріали I Міжнародної конференції молодих вчених HSS-2009, 14–16 травня 2009 року, Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – С. 260–263. – (Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Keywords: Advertising
methods
technology
impact
globalization
mass media
information
Abstract: This article is about the impact of advertising on the consciousness and subconscious of consumers affected by globalization and technology development. And also about it`s application and effect on consumers.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6938
Content type: Article
Appears in Collections:Гуманітарні та соціальні науки (HSS-2009). – 2009 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
105.pdf273.21 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.