https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/6770
Title: | Формування списків виборців як важливий аспект дотримання принципу загальних виборів |
Other Titles: | List of electors composing as an important aspect of adhering to the general election principle |
Authors: | Фіцак, С. Бучин, М. |
Bibliographic description (Ukraine): | Фіцак С. Формування списків виборців як важливий аспект дотримання принципу загальних виборів / С. Фіцак, М. Бучин // Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку : [збірник наукових праць] / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – Випуск 22. – С. 105–109. – Бібліографія: 12 назв. |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки |
Keywords: | вибори демократія списки виборців державний реєстр виборців демократичні принципи виборів принцип загальних виборів election democracy list of electors public constituents register democratic election principles general election principle |
Abstract: | Розглянуто суть та особливості формування списків виборців як умови забезпечення активного виборчого права громадян. Особливу увагу в роботі приділено аналізу українського законодавства, що регулює процедуру формування списків виборців, також проаналізовано особливості та якість формування списків виборців під час виборчих кампаній в Україні. The article shows the meaning and special features of list of electors composing as the condition due to which citizens suffrage is supplied. Special attention is paid to the analysis of Ukrainian legislation regulating the procedure of list of electors composing. The article also reveals the peculiarities and the quality of list of electors composing during the election campaigns in Ukraine. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6770 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку. – 2010. – Випуск №22 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.