DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Комова М.В., Мина Ж.В., Білущак Т.М., Петрушка А.І. | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-10T13:35:13Z | - |
dc.date.available | 2023-12-10T13:35:13Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.date.submitted | 2022-04-07 | - |
dc.identifier.citation | Комова М.В., Мина Ж.В., Білущак Т.М., Петрушка А.І. Міждисциплінарна інтеграція як елемент управління як освітою. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2022. №2. С. 93-100. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/57094 | - |
dc.description | Комова М. В., Мина Ж. В., Білущак Т. М., Петрушка А. І. Міждисциплінарна інтеграція як елемент управління як освітою. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2022. № 2. С. 93–100. | uk_UA |
dc.description.abstract | Методом роботи є висвітлення методології використання міждисциплінарних зв'язків навчальної дисципліни як ресурсу якості освіти. Для реалізації цієї мети необхідно виконати таке завдання: встановити компоненти навчальної дисципліни освітньої програми «Соціальні комунікації та інформаційна діяльність», які становлять міждисциплінарні системні зв’язки; обґрунтувати інноваційну цінність використання методу виконання міждисциплінарної інтегрованої лабораторної роботи в навчальному процесі. Методологія дослідження полягає у використанні загальнонаукових і спеціальних методів для вивчення інноваційних методів освітньої діяльності. Методологічною основою міждисциплінарної інтеграції є компетентнісний та інтегративний підходи, що передбачають структурування набутих знань і вдосконалення професійного рівня студентів відповідно до сучасних інформаційних потреб суспільства. | uk_UA |
dc.relation.uri | https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/57091 | uk_UA |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.subject | термінологія | uk_UA |
dc.subject | стандартизація | uk_UA |
dc.subject | інформатизація | uk_UA |
dc.title | МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.rights.holder | Комова М.В., Мина Ж.В., Білущак Т.М., Петрушка А.І. | uk_UA |
dc.coverage.country | UA | uk_UA |
dc.relation.references | 1. Білущак Т . М., Шилінг А. ю. Основи використання Writer та Calc офісного пакету LibreOffice : навч. посіб. для студентів першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Львів : Тріада плюс, 2021. 132 с. 2. Демчина Л . І. Міжпредметні зв'язки як чинник оптимізації підготовки фахівців документноінформаційної сфери. Теорія і практика актуальних наукових досліджень : матер. II Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 28–29 квітня 2018 р.). Херсон : Молодий вчений, 2018. С. 127–129. 3. ДСТУ 1.7-2001. Правила і методи прийняття та застосування міжнародних і регіональних стандартів. Чинний від 2001.07.01. Київ : Держстандарт України, 2001. 28 с. 4. ДСТУ 3966:2009. Термінологічна робота. Засади і правила розробки стандартів на терміни та визначення понять. На заміну ДСТУ 3966–2000. Чинний від 01.04.2010. Київ : Держспоживстандарт, 2009. 35 с 5. ДСТУ 8302:2015. Інформація та документація. Бібліографічні посилання. Загальні положення та правила складання. Чинний від 2016.07.01. Київ, 2016. 17 с. 6. Кириченко Л . С., Самойленко А. А. Стандартизація і сертифікація товарів та послуг. URL: https://pidru4niki.com/18211001/ekonomika/standartizatsiya_tovariv_poslug (дата звернення: 12.02.2022). 7. Комова М . В., Луданов І. В. Соціальнокомунікаційні ресурси національної термінографії української діаспори. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Філологія. Соціальні комунікації. 2022. Т. 33 (72). № 2. Ч. 2. С. 225–231. DOI: https://doi.org/10.32838/ 2710-4656/2022.2-2/35. 8. Комова М . В., Петрушка А. І. Українська термінологічна лексикографія: 1940–2020 : навч. посіб. / Нац. ун-т «Львівська політехніка», кафедра соц. комун. та інформ. д-ті. Львів : Тріада плюс, 2022. 413 с. 9. Комова М . В., Примакова Д. І. Темпоральність термінографії з природничих наук. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2022. № 1. 10. Коротков Е. Концепція якості освіти. Освіта.UA. 2006. URL: https://osvita.ua/school/method/ 1342/ (дата звернення: 04.03.2022). 11. Петрушка А . І. Соціальні медіа: академічна доброчесність в системі наукової комунікації. Держава та регіони. Соціальні комунікації. 2021. № 3. С. 73–79. DOI: https://doi.org/10.32840/cpu2219- 8741/2021.3(47).10 12. Положення про систему внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти Національного університету «Львівська політехніка». URL: http://surl.li/bwpuk (дата звернення: 12.02.2022). 13. Семко Л . Вивчення інформатики на основі компетентнісного підходу. Наукові записки. Педагогічні науки. Вип. 169. Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. С. 132–136. 14. Шинкарук В . Д., Харченко С. В. Державні термінологічні стандарти України в науковому дискурсі: проблемні питання. URL: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/356226.pdf (дата звернення: 12.02.2022). 15. Ярка У . Б., Білущак Т. М. Інформатика та комп'ютерна техніка : навч. посіб. Ч. 1. Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. 200 с. 16. Ярка У., Мина Ж., Білущак Т., Пелещишин О. Оптимальні методи створення документації відповідно до стандартів управління як на основі ISO 9001. Управління розвитком складних систем : зб. наук. пр. / Київ. нац. ун-т будівництва і архітектури. Київ, 2016. № 27. С. 162–169. 17. Ярка У., Мина Ж., Пелещишин О., Білущак Т. Сучасні інформаційні технології створення документів за стандартами управління якістю на основі ISO 9000. Вісник НТУ «ХПІ». Нові рішення в сучасних технологіях. Харків : НТУ "ХПІ". 2016. 42 (1214). Рр. 165–172. DOI: 10.20998/2413-4295.2016.42.27. 18. Стиль APA. Американська психологічна асоціація. URL: https://apastyle.apa.org/(дата звернення: 05.04.2022). | uk_UA |
dc.subject.udc | 316,77:125 | uk_UA |
Appears in Collections: | Collection for students
|