Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/57032
Title: ПРОГНОСТИЧНА МОДЕЛЬ НОСІЇВ НАУКОВО-ПОПУЛЯРНОГО КОНТЕНТУ ЯК ВТІЛЕННЯ ЇХНІХ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ХАРАКТЕРИСТИК
Authors: Петрушка, А.І.
Bibliographic description (Ukraine): Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій
Issue Date: 2017
Keywords: author
audience
source,
illustration
contex
content
popularization,
text
photo
Number of pages: 1-22
Abstract: Петрушка А.І. Прогностична модель носіїв науково-популярного контенту як втілення їхніх функціональних характеристик. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій за спеціальністю 27.00.01 – теорія та історія соціальних комунікацій. – Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, Міністерство освіти і науки України. – Дніпро, 2017. Дисертація є дослідженням концептуальної моделі носіїв науковопопулярного контенту, яка втілює його функціональні характеристики. Визначено поняття та технологічні особливості SWOT-аналізу носіїв науковопопулярного контенту та розроблено функціональну модель носія науковопопулярного контенту. Метод SWOT-аналізу визначено як підґрунтя формування аналітичної бази моделювання шляхом виявлення наявних внутрішніх та зовнішніх характеристик носія науково-популярного контенту. На прикладі публікацій в журналах «National Geographic Magazine» та «Зелені Карпати» сформульовано методологію маркетингових та контентних характеристик видань. Проаналізовано історичні етапи розвитку контенту цих журналів та визначено критерії популяризації як наукового, так і політичного контенту видань. Проведено соціологічне дослідження щодо використання учнями та студентами науково-популярних джерел. Ключові слова: автор, аудиторія, джерело, ілюстрація, контекст, контент, популяризація, текст, фотографія.
URI: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/57032
References (Ukraine): Петрушка А.І. Спеціальні знання в структурі компетентності фахівців в мас-медійній діяльності як вияв конвергенції / А.І. Петрушка // Наукові записки Інституту журналістики / КНУ ім. Т. Шевченка. – Київ, 2014. – Т. 56. – С. 244– 251.
Петрушка А.І. Функціональність інформації як чинник популяризації знань мас-медіа / А.І. Петрушка // Теле- та радіожурналістика: зб. наук. праць. – Львів : Львів. нац. ун-т ім. І.Франка, 2016. – Вип. 15. – С. 53–57.
. Петрушка А.І. Журнал «National Geographic» як чинник візуалізації текстового матеріалу / А.І. Петрушка // Держава та регіони: наук.-виробн. журн. – Запоріжжя, 2016. – № 1. – С. 103–107. – (Серія «Соціальні комунікації»).
Петрушка А.І. Чинники еволюції концепції подання інформації в журналі «National Geographic» / А.І. Петрушка // Образ : наук. журн. / Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики, Сум. держ. ун-т. – Суми : Вид-во СДУ, 2016. – Вип. 1 (19). – C. 125–133.
Content type: Article
Appears in Collections:Collection for students

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DOD.pdf332.39 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.