Title: | Соціальні медіа: академічна доброчесність в системі наукової комунікації |
Other Titles: | Social Media: Academic Integrity in the System of Scientific Communication |
Authors: | Петрушка, Аліна |
Bibliographic description (Ukraine): | Мета дослідження – моніторинг інформаційного простору Фейсбуку щодо представлення контенту з питань академічної доброчесності та публікаційної етики як інструменту запобігання використанню недоброчесних практик у системі поширення наукового контенту. Методологія дослідження. Основу методології дослідження становлять методи несуцільного статистичного спостереження та контент-аналізу. За допомогою несуцільного статистичного спостереження сформовано масив даних щодо постингу в межах офіційних фейсбук-сторінок академічних спільнот. Шляхом контент-аналізу обраних офіційних фейсбук-сторінок академічних спільнот за період січень 2020 р. – липень 2021 р. здійснено якісне оцінювання тематики постингу, ідентифіковано контент щодо академічної доброчесності та особливості його представлення. Допоміжний апарат методології дослідження становлять методи групування, стратифікації, описовий та візуалізації. Результати. Сформовано масив даних для визначення загальних показників постингу офіційних фейсбук-сторінок академічних спільнот. Шляхом стратифікації визначено три рівні постингу академічних спільнот за загальною кількістю постів та частотою постингу. Проведено якісне оцінювання тематики постингу обраних соціальних платформ академічних спільнот та ідентифіковано контент щодо академічної доброчесності. Визначено загальні кількісні показники постингу щодо академічної доброчесності та загальні рівні таргетованості постів за представленням контенту різних видів. Новизна отриманих результатів дослідження полягає у представленні соціальних медіа академічних спільнот як інструменту подання таргетованого контенту щодо академічної доброчесності та запобігання використанню недоброчесних практик. Практичне значення. Отримані результати можуть слугувати базою для актуалізації контетного наповнення соціальних медіа академічних спільнот, розробки стратегії постингу щодо диверсифікації тематики таргетованого контенту та розширення охоплення цільової аудиторії. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Класичний приватний університет |
Country (code): | UA |
URI: | https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/57029 |
URL for reference material: | https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56952 |
References (International): | 1. Angadi P. V., Kaur H. Research integrity at risk: Predatory journals are a growing threat. Archives of Iranian Medicine. 2020. Vol. 23. Iss. 2. P. 113–116. URL: http://www.aimjournal.ir/Article/aim8215 (date of request: 12.09.2021). 2. Awasthi S. Plagiarism and academic misconduct: A systematic review. DESIDOC Journal of Library and Information Technology. 2019. Vol. 39. Iss. 2. P. 94–100. 3. Ebadi S., Ashtarian S., Zamani G. Exploring Arguments Presented in Predatory Journals Using Toulmin’s Model of Argumentation. Journal of Academic Ethics. 2020. Vol. 18. Iss. 4. P. 435–449. 4. Khan A., Richardson J., Izhar M. Awareness about plagiarism and the effectiveness of library literacy programme towards its deterrence: a perspective of postgraduate resident doctors. Global Knowledge, Memory and Communication. 2021. Vol. ahead-of-print, no. ahead-of-print. 5. Krokoscz M. Plagiarism in articles published in journals indexed in the Scientific Periodicals Electronic Library (SPELL): a comparative analysis between 2013 and 2018. International Journal for Educational Integrity. 2021. Vol. 17. Article 1. URL: https://edintegrity.biomedcentral.com/articles/- 10.1007/s40979-020-00063-5 (date of request: 25.09.2021). |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Collection for students
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.