DC Field | Value | Language |
dc.contributor.advisor | Комова, Марія | - |
dc.contributor.author | Комова, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-16T20:45:30Z | - |
dc.date.available | 2022-11-16T20:45:30Z | - |
dc.date.issued | 2019-05-16 | - |
dc.date.submitted | 2019-05-16 | - |
dc.identifier.citation | Комова М. Класифікаційні схеми документів / Марія Комова // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 178–179. — (Лінгвістичні технології інформаційної діяльності). | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/57024 | - |
dc.description.abstract | An analysis of the concepts of classification of documents in the context of studying the views of scientists on the nature of the document as a social and communication phenomenon, on the classification features and types of documents. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 26; | - |
dc.relation.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48415 | uk_UA |
dc.subject | Документ | uk_UA |
dc.subject | Схема документів | uk_UA |
dc.subject | Класифікація документів | uk_UA |
dc.title | Класифікація схеми документів | uk_UA |
dc.title.alternative | Класифікаційні схеми документів | uk_UA |
dc.rights.holder | Національний університет “Львівська політехніка”, 2019 | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Мельник Сергій | uk_UA |
dc.contributor.committeeMember | Комова, Марія | - |
dc.coverage.country | UA | uk_UA |
dc.identifier.citationen | Komova M. Klasyfikatsiini skhemy dokumentiv / Mariia Komova // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku,Chynadiievo. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 178–179. — (Linhvistychni tekhnolohii informatsiinoi diialnosti). | uk_UA |
dc.coverage.placename | Видавництво Львівська політехніка | uk_UA |
Appears in Collections: | Collection for students
|