https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56980
Title: | Особливості навчально-методичного забезпечення професійної підготовки бакалаврів інформаційної, бібліотечної та архівної справи |
Other Titles: | Peculiarities of educational and methodological support of professional training of information, library and archival bachelors. |
Authors: | Кухтяк, Олександра Ярославівна |
Affiliation: | Національний університет "Львівська Політехніка" |
Bibliographic description (Ukraine): | 1. Кухтяк О. Я. Випереджувально-орієнтувальні тестові завдання як засіб управління навчально-пізнавальною діяльністю майбутніх спеціалістів інформаційної, бібліотечної та архівної справи / О. Я. Кухтяк // Молодий вчений. – 2017. – № 10 (50). – С. 470–473. 2. Кухтяк О. Я. Змістове наповнення електронного навчально-методичного комплексу для віртуального середовища / О. Я. Кухтяк // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. / Ін-т проблем виховання НАПН України. – Київ : Гнозис, 2017. – Вип. 21, кн. 3, т. 4 (78) : Тематичний випуск «Вища освіта у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – С. 314–323 |
Issue Date: | 2019 |
Country (code): | UA |
Place of the edition/event: | Видавництво ТзОВ «ЗУКЦ» |
Supervisor: | Швай, Роксоляна-Марія Іванівна |
Committee members: | Білавич, Галина Василівна Мачинська, Наталія Ігорівна |
UDC: | 378:091:378.22:02:930.25 |
Keywords: | Бакалавр Готовність до професійної діяльності Інформаційна, бібліотечна та архівна справа Навчально-методичне забезпечення Професійна підготовка |
Abstract: | У дисертації обґрунтовано теоретичні основи розроблення навчально методичного забезпечення професійної підготовки бакалаврів інформаційної,
бібліотечної та архівної справи, в основу яких покладено використання
діяльнісного, компетентнісного, синергетичного, системного підходів.
Виявлено особливості створення та оновлено комплект навчально-методичного
забезпечення професійної підготовки бакалаврів інформаційної, бібліотечної та
архівної справи. Розроблено модель формування готовності бакалаврів
інформаційної, бібліотечної та архівної справи до професійної діяльності.
Визначено структуру готовності бакалаврів інформаційної, бібліотечної та
архівної справи до професійної діяльності. The dissertation substantiates the theoretical foundations of the development of educational and methodological support for the professional training of bachelors of information, library and archival affairs, which are based on use activity, competence, synergistic, system approaches. The peculiarities of the creation and updating of the teaching-methodical set were revealed provision of professional training of bachelors of information, library and archive file.A model of formation of readiness of bachelors has been developed information, library and archival affairs to professional activity. The structure of readiness of bachelors of information, library and archive file to professional activity. |
Content: | У вступі обґрунтовано актуальність та доцільність дослідження;
сформульовано проблему і ступінь її вивчення; визначено об’єкт, предмет, мету
і завдання, методи дослідження; розкрито наукову новизну та практичне
значення отриманих результатів; вказано на зв’язок роботи з науковими
програмами, планами, темами; висвітлено апробацію та впровадження
результатів дослідження; зазначено особистий внесок здобувача та подано
структуру дисертаційної роботи The introduction substantiates the relevance and expediency of the research; the problem and the degree of its study are formulated; the object, subject, goal is defined and tasks, research methods; scientific novelty and practicality are revealed the value of the obtained results; the connection of the work with scientific ones is indicated programs, plans, topics; approval and implementation are covered |
URI: | https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56980 |
Content type: | Dissertation Abstract |
Appears in Collections: | Collection for students |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Baran_aref.pdf | 433.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.