Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56973
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБілущак Тетяна Миколаївна, Москалюк Юлія Орестівна-
dc.contributor.authorБілущак Тетяна Миколаївна, Москалюк Юлія Орестівна-
dc.date.accessioned2022-11-04T16:07:56Z-
dc.date.available2022-11-04T16:07:56Z-
dc.date.issued2013-03-22-
dc.date.submitted2013-03-21-
dc.identifier.citationУ статті розглядається актуальність використання комп’ютерних засобів опрацювання офісних документів, які є результативними чинниками у підвищенні продуктивності та якості роботи працівників служби документування. Зо- крема, розкривається питання доцільності використання електронної реєстрації і пропонується створення шляхом проектування бази даних для вхідної кореспонденції в устано- ві за допомогою програмного продукту Access як раціональну та ефективну роботу з документамиuk_UA
dc.identifier.isbnISSN 2219-5300-
dc.identifier.urihttps://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56973-
dc.description.abstractПитання досягнення високої якості послуг одне з найбільш актуальних нині в Україні. Один із методів досягнення цієї мети є запровадження системи управління якістю СУЯ відповідно до міжнародного стандарту ISO 9001-2008. Процес проходження стандартизації супроводжується оформленням великої кількості документів, тому постає питання раціонального підходу до оформлення та вибору найкращого методу створення такої документації, враховуючи її специфіку. Розглянуто програмне забезпечення та різну методику для створення таких документів. Основну увагу сконцентровано на вільному програмному забезпеченні, що є у необмеженому доступі в мережі Інтернет. Одним з універсальних методів автоматизації роботи є створення шаблонів документів. Наведено способи створення таких шаблонів за рахунок можливостей програм пакету OpenOfficeorg та на основі додаткового використання вбудованої мови програмування OpenOfficeorg. Basic. Створення та використання таких шаблонів дасть можливість швидко досягнути поставленої мети, уникнути помилок, забезпечити мінімальний час роботи над документацією СУЯ, тим самим поліпшити якість роботи та впровадити дані стандарти.uk_UA
dc.subjectкомп’ютерні засоби, база даних, реєстра- ція вхідної кореспонденціїuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні засоби, база даних, реєстра- ція вхідної кореспонденціїuk_UA
dc.titleЗАСОБИ ОПРАЦЮВАННЯ ВХІДНОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ З ВИКОРИСТАННЯМ ОФІСНОГО ПАКЕТаuk_UA
dc.title.alternativeОПТИМАЛЬНІ МЕТОДИ СТВОРЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗГІДНО СТАНДАРТІВ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ОСНОВІ ISO 9000uk_UA
dc.rights.holderБілущак Тетяна Миколаївнаuk_UA
dc.contributor.affiliationНУ " Львівська політехніка"uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМоскалюк Юлія Орестівна, Білущак Тетяна Миколаївна-
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.format.pages42-
dc.citation.conferenceНайбільш відомими ІТ, використовуваними при оформленні до- кументів є: текстовий, табличний і графічний редактори/процесори. Як текстовий редактор в більшості випадків використовують MS Word інтегрованого пакета MS Office-
thesis.degree.discipline«Соціальних комунікацій та інформаційної діяльності»-
dc.coverage.placenameНУ " Львівська політехніка"uk_UA
Appears in Collections:Collection for students

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prysiazhna_st.pdf.pdf512.83 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.