Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56966
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмоліна, Марта-
dc.contributor.authorМинна, Жанна-
dc.date.accessioned2022-11-04T09:57:46Z-
dc.date.available2022-11-04T09:57:46Z-
dc.date.issued2022-05-19-
dc.identifier.citationІнформація, комунікація, суспільство 2022 [електронний ресурс] : Матеріали 11-ї Міжнародної наукової конференції ICS-2022. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-941-713-8-
dc.identifier.urihttps://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56966-
dc.description.abstractThe article examines the advertising materials. The analysis of scientific definition and perception of advertising carried out. The main types of advertising and participants in relationships in advertising are studied. The principles of developing an effective advertising message and text are given.uk_UA
dc.format.extent17-18-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 004:316.77:002(06) І-741;-
dc.relation.urihttps://smallbusiness.chron.com/social economics-business-importance-advertising 3893.html/uk_UA
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectструктура комунікаціїuk_UA
dc.subjectрекламне повідомленняuk_UA
dc.subjectвиди рекламиuk_UA
dc.titleІнформаційне забезпечення створення рекламних матеріалів діяльності ТзОВ «Смайл енерджі груп»uk_UA
dc.typeProceedings Bookuk_UA
dc.rights.holder© Національний університет «Львівська політехніка», 2022uk_UA
dc.contributor.affiliationНаціональний університет "Львівська політехніка"uk_UA
dc.contributor.committeeMemberВовк, Наталія-
dc.contributor.committeeMemberДуманський, Нестор-
dc.contributor.committeeMemberПаздерська, Руслана-
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.format.pages220-
dc.relation.referencesКапінус Л. В. Класифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів/ Л. В. Капінусuk_UA
dc.relation.referencesПоліха Л. Графічні константи серійної реклами як ефективний спосіб комунікації. Теле- та радіожурналістика. 2017. Вип. 10. C. 173–177.uk_UA
dc.relation.referencesХрушкова О. А. Рекламний текст як компонент комунікації (функціональні типи рекламних текстів Дніпропетровська). Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Філологія. 2015. № 18. Том 1. С.46-49uk_UA
dc.citation.conferenceІнформація, комунікація, суспільство 2022-
dc.coverage.placenameЧинадієвоuk_UA
Appears in Collections:Collection for students

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lopushanskyi_st.pdfІнформаційне забезпечення створення рекламних матеріалів діяльності ТзОВ «Смайл енерджі груп»4.49 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.