Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56384
Title: Сучасний контент буття-у-комунікації
Other Titles: Modern content of be-in-communication
Authors: Токарська, Антоніна
Tokarska, Antonina
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Lviv Polytechnic National University
Bibliographic description (Ukraine): Токарська А. Сучасний контент буття-у-комунікації / Антоніна Токарська // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — Том 7. — № 3 (27). — С. 111–115.
Bibliographic description (International): Tokarska A. Modern content of be-in-communication / Antonina Tokarska // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Yurydychni nauky. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — Vol 7. — No 3 (27). — P. 111–115.
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки, 3 (27) (7), 2020
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки
Issue: 3 (27)
Volume: 7
Issue Date: 1-Mar-2020
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Place of the edition/event: Львів
Lviv
DOI: doi.org/10.23939/law2020.27.111
UDC: 340.12
Keywords: буття-у-комунікації
загальносвітові вартості
криза буття
ідентичність
комунікативний розум
комунікативні цінності
being-in-communication
world-wide values
crisis of being
identity
communicative mind
communicative values
Number of pages: 5
Page range: 111-115
Start page: 111
End page: 115
Abstract: Стрімкі процеси змін у суспільстві вимагають осмислених оцінок сучасного буття. Наявний у соціумі ситуативний критицизм конституює філософський наратив у площині дискурсивного осмислення багатовекторності методологічного аналізу і синтезу семантики комунікації. Така необхідність продиктована завданнями філософськоправової науки, потребами стимулювання аналізу базових правових параметрів, прогнозування закономірностей майбутнього розвитку суспільства, об’єднаного законами еволюції, які є загальноцивілізаційними для усього світу. Філософія права у своєму вимірі показова щодо освоєння буття, вияву кризових елементів у ньому, способів їх подолання для спільноти й держави в епоху глобалізації і глокалізації. Предмет дослідження сфокусовано на бутті-у-комунікації з доведенням, що правова екзистенція формується і реалізується засобами комунікації, які водночас впливають на саме буття. Це позначається на людській самосвідомості, суспільному житті. Втрата ціннісних орієнтирів буття або їхнє спотворення чи нігілістське ставлення до них з’являється на основі протиправної комунікації; протиправна комунікація руйнує традиції суспільства і права. Оскільки буття – це “одночасна проблема роздумів і пошуку істини”, а філософсько-правова праксеологія уособлює таке практичне спрямування, то висновкування охоплює, зокрема і проектування таких комунікативних актів, які концептуалізують саме буття-у-комунікації. Отже, суспільний смисл правової культури і духовності соціуму як частини природи людських взаємин має бути чуттєвим до змін.
The rapid processes of change in society require a meaningful assessment of modern life. The situational critique present in the society constitutes the philosophical narrative in the plane of discursive comprehension of the multi-vector methodological analysis and synthesis of the semantics of communication. This need is dictated by the tasks of philosophical and legal science, the need to stimulate the analysis of the basic legal parameters of predicting the patterns of future development of society, united by the laws of evolution, which are universal civilization for the whole world. The philosophy of law in its dimension is indicative of mastering the existence of crisis elements in it, ways of overcoming them for the community, the state in the era of globalization and globalization. The subject of the study is focused on being-in-communication with the proof that legal existence is formed and realized by means of communication that simultaneously affect life itself. It affects the human consciousness, social life. The loss or distortion of a life’s landmarks or their nihilistic attitude appears on the basis of unlawful communication; unlawful communication destroys the traditions of society and law, since being is a “simultaneous problem of reflection and the search for truth”, and philosophical and legal praxeology embodies such a practical direction, the conclusion also includes the design of such communicative acts that conceptualize being itself communication. Therefore, the social meaning of the legal culture and the spirituality of society as part of the nature of human relationships must be sensitive to changes upon request to progress.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56384
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
© Токарська А., 2020
URL for reference material: https://socioline.ru/article/2009/01/13
http://tyzhden.Ua/World/218615
https://anchtik
https://www.filosof.com.ua/jornel/M_
http://uwm.edu.pl/cbew/PW_2017_8_1.pdf
https://anchtiktigra.livejournal.com10224.htlm
https://www.filosof.com.ua/jornel/M_72/Shamsha.pdf
References (Ukraine): 1. Аарніо А. Хто ми? Проблеми соціальної, культурної та правової ідентичності. Проблеми філософії права. 2008–2009. Т. VІ–VІІ. С. 18–24.
2. Ліберальна версія теорії суспільної угоди. Основи практичної філософії. К., 2016. С. 165.
3. Мелков Ю. А. Размышления о кризисе культуры. Практична філософія. 2004. № 1 (11). С. 82–94.
4. Миколюк О. “Негативи” і “позитиви”. День. 2019. № 220–221, 29–30 листопада. С. 29.
5. Парсонс Т. О структуре социального действия. 2000. URL: https://socioline.ru/article/2009/01/13 (дата звернення: 27 квітня 2020).
6. Рогожа М. Байдужість як феномен сучасної культури. Практична філософія. 2004. № 1 (11). С. 76–81.
7. Філіп де Лара. Що не так із цінностями? Чому принципи існування суспільства стають порожніми абстракціями. URL: http://tyzhden.Ua/World/218615.
8. Франк С. Смисл жизни. 1925. URL: https://anchtik tigra.livejournal.com 10224.htlm (дата звернення: 27 квітня 2020).
9. Хірохіде Такінава. Виправдання держави загального достатку в добу глобалізації. До питання про комплексні кордони. Проблеми філософії права. 2006–2007. Т. IV–V. С. 29.
10. Шамша І. В. Категорія буття у філософії Парменіда. 2014. URL: https://www.filosof.com.ua/jornel/M_ 72/Shamsha.pdf (дата звернення 25 квітня 2020).
11. ЭлинаАериян. Этнический и политический миф как фактор формирования общественного мнения. Przegląd wschodnioeuropejski. 2017. № VIII/l. С. 161–172. URL: http://uwm.edu.pl/cbew/PW_2017_8_1.pdf.
12. Baeva Liudmila Values of Mediasphere and E-Culture. Przegląd Wschodnioeuropejski. 2017. № VIII/l. С. 173–184. URL: http://uwm.edu.pl/cbew/PW_2017_8_1.pdf.
13. Wolniewicz B. Filosofia і wartоąci. Warszawa, 2018. 329 р.
References (International): 1. Aarnio A. Xto my`? Problemy` social`noyi, kul`turnoyi ta pravovoyi identy`chnosti. [Who are we? Problems of social, cultural and legal identity]. Problemy` filosofiyi prava. 2008–2009. T. VI–VII. P. 18–24.
2. Liberal`na versiya teoriyi suspil`noyi ugody`. [A liberal version of social agreement theory]. Osnovy` prakty`chnoyi filosofiyi. K., 2016. P. 165.
3. Melkov Yu. A. Razmyshleniya o krizise kul’tury. [Reflections on the crisis of culture]. Prakty`chna filosofiya. 2004. No. 1 (11). P. 82–94.
4. Mykoluk O. “Negaty`vy`” i “pozy`ty`vy`”.[”Negatives” and “Positives”]. Den`. 2019, No. 220–221, November 29–30. P. 29.
5. Parsons T. O strukture social’nogo dejstviya. [On the Structure of Social Action]. 2000. URL: [https://socioline.ru/article/2009/01/13[Accessed 27 Apr. 2020].
6. Rogozha M. Bajduzhist` yak fenomen suchasnoyi kul`tury`. [Indifference as a phenomenon of modern culture]. Prakty`chna filosofiya. 2004. No. 1 (11). P. 76–81.
7. Philip de Lara. Shho ne tak iz cinnostyamy`? Chomu pry`ncy`py` isnuvannya suspil`stva stayut` porozhnimy` abstrakciyamy`. [What’s wrong with values? Why the principles of society become empty abstractions]. URL: http://tyzhden.Ua/World/218615.
8. Frank S. Smysl zhizni. [The Meaning of Life]. 1925. URL: https://anchtiktigra.livejournal.com10224.htlm [accessed 27 Apr. 2020].
9. Hirohide Takinova. Vy`pravdannya derzhavy` zagal`nogo dostatku v dobu globalizaciyi. Do py`tannya pro kompleksni kordony`. [The justification of the universal welfare state in the age of globalization. On the subject of complex borders]. Problemy` filosofiyi prava. 2006-2007. T. IV – V. P. 29.
10. Shamsha I. Kategoriya buttya u filosofiyi Parmenida. [The category of being in Parmenides philosophy]. 2014. URL: https://www.filosof.com.ua/jornel/M_72/Shamsha.pdf [accessed 25 Apr. 2020].
11. Elina Aeriyan. Etnicheskij i politicheskij mif kak faktor formirovaniya obshchestvennogo mneniya. [Ethnic and political myth as a factor of opinion formation]. Przegląd wschodnioeuropejski. 2017. No. VIII / l. P. 161–172. URL: http://uwm.edu.pl/cbew/PW_2017_8_1.pdf.
12. Liudmila Baeva Values of Mediasphere and E-Culture. Przegląd Wschodnioeuropejski. 2017. No. VIII/l. P. 173–184. URL: http://uwm.edu.pl/cbew/PW_2017_8_1.pdf.
13. Wolniewicz B. Filosofia і wartоści. Warszawa, 2018. 329 p.
Content type: Article
Appears in Collections:Юридичні науки. – 2020. – № 3 (27)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020v7n3_Tokarska_A-Modern_content_of_be_in_111-115.pdf514.05 kBAdobe PDFView/Open
2020v7n3_Tokarska_A-Modern_content_of_be_in_111-115__COVER.png419.02 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.