Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/5637
Title: Бенчмаркінг, як аналітичний інструмент підвищення результативності діяльності вітчизняних підприємств
Authors: Прокоф’єв, Б. М.
Bibliographic description (Ukraine): Прокоф’єв Б. М. Бенчмаркінг, як аналітичний інструмент підвищення результативності діяльності вітчизняних підприємств / Б. М. Прокоф’єв // Проблеми обліку, контролю та аналізу в економіці України : тези доповідей Другої студентської наукової конференції, 15 жовтня 2009 року / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Кафедра обліку та аналізу. – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009. – С. 137–139. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Keywords: бенчмаркінг
послуги
конкуренти
результативність
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/5637
Content type: Technical Report
Appears in Collections:Проблеми обліку, контролю та аналізу в економіці України. – 2009 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
73.pdf287.52 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.