DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Михайлишин, Романа | |
dc.contributor.author | Даньшова, Валентина | |
dc.coverage.temporal | 25-26 лютого 2021 року, Львів | |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T16:21:20Z | - |
dc.date.available | 2021-03-23T16:21:20Z | - |
dc.date.created | 2021-02-25 | |
dc.date.issued | 2021-02-25 | |
dc.identifier.citation | Михайлишин Р. Леся Українка у системі парадигми культурологічно-освітніх вимірів / Романа Михайлишин, Валентина Даньшова // Ідеологиня національної аристократії (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції, 25-26 лютого 2021 року, Львів. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2021. — С. 573–576. — (Педагогіка. Психологія. Медицина. Леся Українка і національно-мовна освіта. Українська родина як національний архетип формування особистості Лариси Косач. Психологія мовотворчості Лесі Українки: тексти і контексти. Медичний аспект "тілесної драми" Лариси Косач-Квітки). | |
dc.identifier.isbn | 978-617-7196-31-9 | |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56247 | - |
dc.description.abstract | На основі вивчення культурологічно-освітніх вимірів творчості
Лесі Українки дослідження пов’язане із пошуком інноваційних засобів
системного вдосконалення формування культурологічної
компетентності студентів на основі досягнень герменевтики та
психолінгвістики. Дана проблема розглядається як парадигма
творення гуманітарної безпеки суспільства, важливим чинником
якої є культурологічна складова, що формується як філософсько-психологічний код слова. На прикладі аналізу ролі текстів Лесі
Українки як системи естетичних, психолінгвістичних смислів
системно аналізується роль тексту у філософсько-екзистенційному
відтворенні моделі епохи початку ХХІ століття. | |
dc.description.abstract | Based on the study of cultural and educational dimensions of Lesya
Ukrainka's work The research is connected with the search for innovative
means of systemic improvement of the formation of speech competence of
students based on the achievements of hermeneutics and
psycholinguistics. This problem is considered as a paradigm for the
creation of the humanitarian security of society, an important factor of
which is the cultural-cultural component formed as a philosophical and
psychological word code. An example of the analysis of the role of fiction
as a system of aesthetic, psycholinguistic meanings systematically
analyzes the role of text in the philosophical and existential reproduction
of the model of the epoch of the beginning of the XXI century. | |
dc.format.extent | 573-576 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького | |
dc.relation.ispartof | Ідеологиня національної аристократії (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції, 2021 | |
dc.subject | культурологічна компетентність | |
dc.subject | культурологічний світогляд | |
dc.subject | дискурс | |
dc.subject | синергія слова | |
dc.subject | філософсько-психологічний код слова | |
dc.subject | мистецтво спілкування | |
dc.subject | культурологічне середовище | |
dc.subject | архетип твору | |
dc.subject | culturological competence | |
dc.subject | cultural worldview | |
dc.subject | discourse | |
dc.subject | word synergy | |
dc.subject | philosophical and psychological word code | |
dc.subject | art of communication | |
dc.subject | culturological environment | |
dc.subject | archetype of the work | |
dc.title | Леся Українка у системі парадигми культурологічно-освітніх вимірів | |
dc.type | Conference Abstract | |
dc.rights.holder | © Автори матеріалів, 2021 | |
dc.rights.holder | © Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2021 | |
dc.contributor.affiliation | Львівський національний університет ім. Івана Франка | |
dc.contributor.affiliation | ВНЗ «Київський механіко-технологічний коледж» | |
dc.format.pages | 4 | |
dc.identifier.citationen | Mikhailishin R. Lesia Ukrainka u systemi paradyhmy kulturolohichno-osvitnikh vymiriv / Romana Mikhailishin, Valentina Danshova // Ideolohynia natsionalnoi arystokratii (na poshanu 150-richchia vid dnia narodzhennia Lesi Ukrainky) : zbirnyk naukovykh prats za materialamy vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 25-26 liutoho 2021 roku, Lviv. — Lviv : Drukarnia Lvivskoho natsionalnoho medychnoho universytetu imeni Danyla Halytskoho, 2021. — P. 573–576. — (Pedahohika. Psykholohiia. Medytsyna. Lesia Ukrainka i natsionalno-movna osvita. Ukrainska rodyna yak natsionalnyi arkhetyp formuvannia osobystosti Larysy Kosach. Psykholohiia movotvorchosti Lesi Ukrainky: teksty i konteksty. Medychnyi aspekt "tilesnoi dramy" Larysy Kosach-Kvitky). | |
dc.relation.references | 1. Бех І. Д. Особистість у просторі духовного розвитку. (Навчальний посібник). Київ: Академвидав, 2012. 234 с. | |
dc.relation.references | 2. Братусь Б.С. Аномалия личности. М., 1988. 298 с. | |
dc.relation.references | 3. Кремень В. Філософія національної ідеї: людина, освіта, соціум. К., 2007. 576 с. | |
dc.relation.references | 4. Леся Українка. Вибране. К., 1981. 234 с. | |
dc.relation.references | 5. Рубінштейн С.Л. Проблеми общей психологи. М. 1976, с. 373. | |
dc.relation.references | 6. Сухомлинський В. Сто порад учителеві. К., 1988. 302 с. | |
dc.relation.references | 7. Тищенко В. Викладач вищої школи: феномен професії. Львів: Сполом, 2006. 398 с. | |
dc.relation.referencesen | 1. Bekh I. D. Osobystist u prostori dukhovnoho rozvytku. (Navchalnyi posibnyk). Kyiv: Akademvydav, 2012. 234 p. | |
dc.relation.referencesen | 2. Bratus B.S. Anomaliia lichnosti. M., 1988. 298 p. | |
dc.relation.referencesen | 3. Kremen V. Filosofiia natsionalnoi idei: liudyna, osvita, sotsium. K., 2007. 576 p. | |
dc.relation.referencesen | 4. Lesia Ukrainka. Vybrane. K., 1981. 234 p. | |
dc.relation.referencesen | 5. Rubinshtein S.L. Problemy obshchei psykholohy. M. 1976, P. 373. | |
dc.relation.referencesen | 6. Sukhomlynskyi V. Sto porad uchytelevi. K., 1988. 302 p. | |
dc.relation.referencesen | 7. Tyshchenko V. Vykladach vyshchoi shkoly: fenomen profesii. Lviv: Spolom, 2006. 398 p. | |
dc.citation.conference | Всеукраїнська науково-практична конференція "Ідеологиня національної аристократії (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)" | |
dc.citation.journalTitle | Ідеологиня національної аристократії (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції | |
dc.citation.spage | 573 | |
dc.citation.epage | 576 | |
dc.coverage.placename | Львів | |
dc.coverage.placename | Lviv | |
dc.subject.udc | 378.013.43.011.3-057.87 | |
dc.subject.udc | 17.022.1 | |
Appears in Collections: | Ідеологиня національної аристократії (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської мультидисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю, Львів, 25–26 лютого 2021 року
|