https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56234
Title: | Викладання української мови як іноземної крізь призму творчості Лесі Українки |
Authors: | Вінтонів, Тетяна Горохова, Тетяна |
Affiliation: | Київський університет ім. Бориса Грінченка |
Bibliographic description (Ukraine): | Вінтонів Т. Викладання української мови як іноземної крізь призму творчості Лесі Українки / Тетяна Вінтонів, Тетяна Горохова // Ідеологиня національної аристократії (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції, 25-26 лютого 2021 року, Львів. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2021. — С. 432–439. — (Педагогіка. Психологія. Медицина. Леся Українка і національно-мовна освіта. Українська родина як національний архетип формування особистості Лариси Косач. Психологія мовотворчості Лесі Українки: тексти і контексти. Медичний аспект "тілесної драми" Лариси Косач-Квітки). |
Bibliographic description (International): | Vintoniv T. Vykladannia ukrainskoi movy yak inozemnoi kriz pryzmu tvorchosti Lesi Ukrainky / Tetiana Vintoniv, Tetiana Horokhova // Ideolohynia natsionalnoi arystokratii (na poshanu 150-richchia vid dnia narodzhennia Lesi Ukrainky) : zbirnyk naukovykh prats za materialamy vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 25-26 liutoho 2021 roku, Lviv. — Lviv : Drukarnia Lvivskoho natsionalnoho medychnoho universytetu imeni Danyla Halytskoho, 2021. — P. 432–439. — (Pedahohika. Psykholohiia. Medytsyna. Lesia Ukrainka i natsionalno-movna osvita. Ukrainska rodyna yak natsionalnyi arkhetyp formuvannia osobystosti Larysy Kosach. Psykholohiia movotvorchosti Lesi Ukrainky: teksty i konteksty. Medychnyi aspekt "tilesnoi dramy" Larysy Kosach-Kvitky). |
Is part of: | Ідеологиня національної аристократії (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції, 2021 |
Conference/Event: | Всеукраїнська науково-практична конференція "Ідеологиня національної аристократії (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)" |
Journal/Collection: | Ідеологиня національної аристократії (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції |
Issue Date: | 25-Feb-2021 |
Publisher: | Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького |
Place of the edition/event: | Львів Lviv |
Temporal Coverage: | 25-26 лютого 2021 року, Львів |
UDC: | 378.147 811.161.2’243 |
Keywords: | лінгвокраїнознавчий компонент текст навчальний текст репродуктивне спрямування комунікативна компетентність linguistic and cultural component text educational text reproductive direction communicative competence |
Number of pages: | 8 |
Page range: | 432-439 |
Start page: | 432 |
End page: | 439 |
Abstract: | У статті розглянуто різновиди лінгводидактичного
опрацювання лінгвокраїнознавчого матеріалу під час вивчення
української мови як іноземної. З’ясовано, що ефективне
використання текстів про Лесю Українку в навчальному процесі
можливе за умови комунікативно-діяльнісного підходу. Обґрунтовано
обмежене використання творів у навчанні студентів-іноземців,
починаючи з підготовчого відділення. Запропоновано розробку
творчих завдань, наведено приклади самостійних робіт. Доведено,
що успіх викладання української мови як іноземної залежить від
умінь викладача добирати актуальний та цікавий текстовий
матеріал, розробляти ефективні завдання, враховуючи рівень мовної
підготовки та індивідуально-психологічні особливості студентів-іноземців. In the article the types of linguodidactic elaboration of linguistic material during the study of the Ukrainian as a foreign language are considered. It was found out that he effectively uses texts about Lesya Ukrainka in the educational process possible under the condition of communicative-activity approach. The limited use of texts in the education of foreign students, starting with the preparatory department was generalized. The system of creative tasks is offered; examples of independent works are given. It is proved that the success of teaching Ukrainian as a foreign language depends on the content of selected relevant and interesting text materials, effective tasks, teaching according to the level of language knowledge and individual psychological characteristics of foreign students. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56234 |
ISBN: | 978-617-7196-31-9 |
Copyright owner: | © Автори матеріалів, 2021 © Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2021 |
URL for reference material: | http://nbuv.gov.ua/UJRN/ http://www.rusnauka.com/16_NPRT_2009/Philologia/47676.doc.htm |
References (Ukraine): | 1. Вітренко А. В. Основні компоненти лінгвокраїнознавчої компетенції. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2013. Вип. 29. С. 138–143. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Pfto_2013_29_26 (дата звернення: 08.07.2019). 2. Данилюк Н. Міжмовні та міжкультурні паралелі на початковому етапі навчання української мови арабських студентів. Теорія і практика викладання української мови як іноземної. 2016. Вип. 12. С. 257–264. 3. Федчик В. А. Художній текст як засіб навчання іноземних студентів української мови (початковий етап) Електронний ресурс / В. А. Федчик. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/16_NPRT_2009/Philologia/47676.doc.htm . 4. Швець Г. Тексти про Т.Шевченка й Шевченкові тексти в практиці навчання української мови іноземців. Науковий вісник Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки. 2014. Вип.12. С.44-49. 5. Шелест Г. Ю. Вивчення української мови як іноземної: проблеми, нові методики, перспективи. Закарпатські філологічні студії. Вип. 3. Т. 1. С. 51–55. |
References (International): | 1. Vitrenko A. V. Osnovni komponenty linhvokrainoznavchoi kompetentsii. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh. 2013. Iss. 29. P. 138–143. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Pfto_2013_29_26 (Date of appeal: 08.07.2019). 2. Danyliuk N. Mizhmovni ta mizhkulturni paraleli na pochatkovomu etapi navchannia ukrainskoi movy arabskykh studentiv. Teoriia i praktyka vykladannia ukrainskoi movy yak inozemnoi. 2016. Iss. 12. P. 257–264. 3. Fedchyk V. A. Khudozhnii tekst yak zasib navchannia inozemnykh studentiv ukrainskoi movy (pochatkovyi etap) Elektronnyi resurs, V. A. Fedchyk, Access mode : http://www.rusnauka.com/16_NPRT_2009/Philologia/47676.doc.htm . 4. Shvets H. Teksty pro T.Shevchenka y Shevchenkovi teksty v praktytsi navchannia ukrainskoi movy inozemtsiv. Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskomu natsionalnomu universyteti imeni Lesi Ukrainky. 2014. Iss.12. P.44-49. 5. Shelest H. Yu. Vyvchennia ukrainskoi movy yak inozemnoi: problemy, novi metodyky, perspektyvy. Zakarpatski filolohichni studii. Iss. 3. V. 1. P. 51–55. |
Content type: | Conference Abstract |
Appears in Collections: | Ідеологиня національної аристократії (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) : збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської мультидисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю, Львів, 25–26 лютого 2021 року |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2021_Vintoniv_T-Vykladannia_ukrainskoi_432-439.pdf | 1.44 MB | Adobe PDF | View/Open | |
2021_Vintoniv_T-Vykladannia_ukrainskoi_432-439__COVER.png | 376.08 kB | image/png | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.