DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Пришляк, Андрій | |
dc.contributor.author | Кунанець, Наталія Едуардівна | |
dc.contributor.author | Пасічник, Володимир Володимирович | |
dc.contributor.author | Pryshliak, A. A. | |
dc.contributor.author | Kunanets, N. E. | |
dc.contributor.author | Pasichnyk, V. V. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-11T14:12:49Z | - |
dc.date.available | 2021-02-11T14:12:49Z | - |
dc.date.created | 2020-02-24 | |
dc.date.issued | 2020-02-24 | |
dc.identifier.citation | Пришляк А. Інтелектуальна система формування персональних освітніх траєкторій в галузі ІТ / Андрій Пришляк, Наталія Кунанець, Володимир Пасічник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — № 7. — С. 42–50. | |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56140 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано процеси розвитку освітньої галузі на етапах середньої та вищої освіти.
Запропоновано створити інтелектуальну рекомендаційну систему для формування персональних
освітніх траєкторій. Вибір майбутнього фаху зазвичай залежить від великої кількості
найрізноманітніших чинників, але в основі процедур ухвалення відповідних рішень покладено
середній рівень успішності здобувача освіти у певних предметних областях. Такий процес
супроводжується аналізом таких чинників, як особисті вподобання, майбутні перспективи та
комплекс соціокомунікаційних параметрів. Запропонована система повинна враховувати ризики
та здійснювати пошук оптимальних шляхів формування ефективної освітньої траєкторії.
Успішне функціонування системи істотно залежить від рівня реалізації автоматизованого
інформаційно-технологічного комплексу, який створюється для забезпечення потреб у
формуванні освітнього менеджменту, котрий покликаний забезпечувати її повними та актуальними
даними для коректного виконання нею відповідних завдань. Опрацювання великих обсягів
інформації як правило передбачає обов’язкове використання “великих даних” з метою якомога
повнішого та поглибленого аналізу та дослідження зазначеної проблеми. | |
dc.description.abstract | The existing development of the educational field at the intermediate stage of secondary and
higher education is analyzed. The idea of creating a kind of intellectual recommendation system for
creation of personal educational trajectories is proposed. Statistically, it is fair to assume that the choice
of a future profession depends on different factors, but the basis is always grounded on at least an
average level of success in the relevant subject areas. This process is accompanied by thorough analysis
of personal preferences, future perspectives and social and communication elements. The proposed
system should consider the potential risks and search for the best ways to create an effective learning
trajectory. The functioning of the system mostly depends on the Automated Educational Management
Information Complex, which will be able to provide it with data for correct completion of the task.
Processing such amount of information makes it imperative to include the concept of big data in order to
investigate the problem as widely as possible. | |
dc.format.extent | 42-50 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | |
dc.publisher | Lviv Politechnic Publishing House | |
dc.relation.ispartof | Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі, 7, 2020 | |
dc.relation.uri | https://cedos.org.ua/uk/articles/sotsialno-ekonomichnyi-portret-studentiv-rezultaty-opytuvannia | |
dc.relation.uri | https://zno.testportal.com.ua/opendata | |
dc.relation.uri | http://ceur-ws.org/ | |
dc.subject | освітня траєкторія | |
dc.subject | АІКОМ | |
dc.subject | великі дані | |
dc.subject | предметна область | |
dc.subject | ІТ-галузь | |
dc.subject | educational trajectory | |
dc.subject | AEMIC | |
dc.subject | big data | |
dc.subject | subject area | |
dc.subject | IT | |
dc.title | Інтелектуальна система формування персональних освітніх траєкторій в галузі ІТ | |
dc.title.alternative | Intellectual system of formation of personal educational trajectories in IT | |
dc.type | Article | |
dc.rights.holder | © Національний університет “Львівська політехніка”, 2020 | |
dc.rights.holder | © Пришляк А., Кунанець Н., Пасічник В., 2020 | |
dc.contributor.affiliation | Національний університет “Львівська політехніка” | |
dc.contributor.affiliation | Lviv Polytechnic National University | |
dc.format.pages | 9 | |
dc.identifier.citationen | Pryshliak A. A. Intellectual system of formation of personal educational trajectories in IT / A. A. Pryshliak, N. E. Kunanets, V. V. Pasichnyk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Informatsiini systemy ta merezhi. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — No 7. — P. 42–50. | |
dc.relation.references | 1. Кунанець Н. Е., Пасічник В. В., Небесний Р. М., Назарук М. В., (2019). Аналіз вибору ІТ спеціальностей учнями випускних класів на прикладі Тернополя. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 6, 79–89. | |
dc.relation.references | 2. Kunanets, N., Nazaruk, M., Nebesnyi, R., & Pasichnyk, V. (2018). Інформаційна технологія персоналізованого супроводу вибору професії в “розумних містах”. Інформаційні технології та засоби навчання, 65(3), 277–290. | |
dc.relation.references | 3. Пасічник В. В, Назарук М. В. (2017). Програмно-алгоритмічний комплекс інформаційно- технологічного супроводу підготовки фахівців в умовах “розумного” міста. Науковий вісник НЛТУ України, 27(9), 78–85. | |
dc.relation.references | 4. CEDOS – аналітичний центр. Соціально-економічний портрет студентів: результати опитування. https://cedos.org.ua/uk/articles/sotsialno-ekonomichnyi-portret-studentiv-rezultaty-opytuvannia | |
dc.relation.references | 5. Український центр оцінювання якості освіти. Статистичні дані основної сесії ЗНО. Отримано з: https://zno.testportal.com.ua/opendata. | |
dc.relation.references | 6. Fedorovych Oleg, Kunanets Nataliia, Leshhenko Yuliia, Veretennikova Nataliia (2020) Dual Education as a Bridge Between Theoretical and Practical Knowledge. http://ceur-ws.org/ | |
dc.relation.referencesen | 1. Kunanets, N., Nazaruk, M., Nebesnyi, R., & Pasichnyk, V. (2019). Analysis of the selection of it specialties by graduates in Ternopil. Information systems and networks, 6, 79–89. | |
dc.relation.referencesen | 2. Kunanets, N., Nazaruk, M., Nebesnyi, R., & Pasichnyk, V. (2018). Information technologies of personalized choice of professionals in smart cities. Information Technologies and Learning Tools, 65(3), 277–290. | |
dc.relation.referencesen | 3. Pasichnyk, V., & Nazaruk, M., (2017). Software-algorithmic complex of information and technological support of training specialists in the conditions of smart city. Scientific Bulletin of UNFU, 27(9), 78–85. | |
dc.relation.referencesen | 4. CEDOS think tank. Students' socio-economic portrait: survey results. https://cedos.org.ua/uk/articles/sotsialno-ekonomichnyi-portret-studentiv-rezultaty-opytuvannia | |
dc.relation.referencesen | 5. Ukrainian Center for Educational Quality Assessment. Statistics of the main EEO session, from https://zno.testportal.com.ua/opendata. | |
dc.relation.referencesen | 6. Fedorovych Oleg, Kunanets Nataliia, Leshhenko Yuliia, Veretennikova Nataliia. Dual Education as a Bridge Between Theoretical and Practical Knowledge. http://ceur-ws.org/ | |
dc.citation.journalTitle | Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі | |
dc.citation.issue | 7 | |
dc.citation.spage | 42 | |
dc.citation.epage | 50 | |
dc.coverage.placename | Львів | |
dc.coverage.placename | Lviv | |
dc.subject.udc | 378.14 | |
Appears in Collections: | Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. – 2020. – Випуск 7
|