https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56133
Title: | An information system for comparing partner employment schedules |
Other Titles: | Інформаційна система порівняння розкладів зайнятості партнерів |
Authors: | Плясун, Богдан Кунанець, Наталія Едуардівна Веретеннікова, Наталія Pliasun, Bohdan Kunanets, Nataliia Veretennikova, Nataliia |
Affiliation: | Національний університет “Львівська політехніка” Lviv Polytechnic National University |
Bibliographic description (Ukraine): | Pliasun B. An information system for comparing partner employment schedules / Bohdan Pliasun, Nataliia Kunanets, Nataliia Veretennikova // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — № 7. — С. 78–86. |
Bibliographic description (International): | Pliasun B. An information system for comparing partner employment schedules / Bohdan Pliasun, Nataliia Kunanets, Nataliia Veretennikova // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Informatsiini systemy ta merezhi. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — No 7. — P. 78–86. |
Is part of: | Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі, 7, 2020 |
Journal/Collection: | Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі |
Issue: | 7 |
Issue Date: | 24-Feb-2020 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки Lviv Politechnic Publishing House |
Place of the edition/event: | Львів Lviv |
UDC: | 004.4 |
Keywords: | кластер розклад зайнятості cluster partner employment schedules |
Number of pages: | 9 |
Page range: | 78-86 |
Start page: | 78 |
End page: | 86 |
Abstract: | Існують найрізноманітніші підходи до опису, порівняння та конвертування даних, але з
часом виникають задачі, які вимагають застосування нових методів. Описано комбінування
деяких підходів порівняння кластерів задля гнучкості проектованої системи. Завдяки цьому
підходу можна знизити вплив нестачі даних при порівнянні кластерів. Метод застосовують у
системі порівняння розкладів зайнятості осіб, де немає постійного потоку даних від користувача
та самі дані значно відрізняються. Також ці дані в більшості випадків є неповними, що
ускладнює процес порівняння кластерів простими методами. Комбінуючи методи
оптимістичного та реалістичного порівняння, можна до кожних окремих пар користувачів
змінювати коефіцієнт схожості (для користувачів з близьким набором даних використовувати
реалістичне порівняння, а для різного набору— оптимістичне порівняння).
Також описано можливість перетворення точкових даних на протяжні (за часом),
використовуючи склейку за певним коефіцієнтом. Це дозволяє відтворити протяжну подію лише
за деякими її моментами. Також подібне перетворення дозволяє працювати з одним елементом у
конкретний момент часу так само, як і з часовим проміжком.
Отже, з використанням описаних підходів знижується вплив нестачі даних від
користувачів; також умовні конкретні значення можна перетворювати на відрізки, близькі до
реальності, що робить проектовану систему гнучкішою. There are various approaches to describing, comparing and converting data nowadays, but there are challenges that require new methods. This article describes the combination of some cluster comparison approaches for the flexibility of design systems. This approach can reduce the impact of missing data when comparing clusters. This method is used in the system of comparison of partner employment schedules, where there is no constant flow of data from the user and the data itself has big differences. In most cases, this data is incomplete, which complicates the cluster comparison process by simple methods. Combining optimistic comparison and realistic methods, you can change the coefficient of similarity for each individual pair of users (a realistic comparison is used for users with a close data set, and an optimistic comparison is for a different set). The article also describes the possibility of converting point data over a long period (using time) by gluing a factor. This allows to play a long-lasting event only in a few moments. Also, this conversion allows to work with one element at a specific time in the same way as with a time interval. Thus, using the described approaches reduces the impact of lack of data from users, as well as conditional specific values can be converted into segments close to reality, which allows the projected system to become more flexible. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56133 |
Copyright owner: | © Національний університет “Львівська політехніка”, 2020 © Pliasun B., Kunanets N., Veretennikova N., 2020 |
URL for reference material: | https://docs.kde.org/trunk5/uk/extragear-graphics/digikam/toolgeolocation.html https://ena.lpnu.ua/bitstream/ntb/16922/1/56-Hryniv-93-94.pdf https://docs.kde.org/trunk5/uk/extragear-graphics/digikam/tool-geolocation.html |
References (Ukraine): | 1. Геолокація. Режим доступу: https://docs.kde.org/trunk5/uk/extragear-graphics/digikam/toolgeolocation.html 2. Гринів Н. Т., Гринів Т. Т. (2012). Геолокаційні сервіси як маркетинговий інструмент. Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/16922/1/56-Hryniv-93-94.pdf 3. Біленко В. О. (2015). Геоконтекстний маркетинг: діалог споживача та рекламодавця. Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О. Ф., 264–265. 4. Delbosc A. (2011). Modelling the causes and impacts of personal safety perceptions on public transport ridership. Transport Policy, № 24, 302–309. 5. Онищук В. П. (2014). Передові технології і засоби у перевезенні небезпечних вантажів. Наукові нотатки, Випуск № 45, 407–411. |
References (International): | 1. Heolokatsiia. Access mode: https://docs.kde.org/trunk5/uk/extragear-graphics/digikam/tool-geolocation.html. 2. Hryniv N. T., Hryniv T. T. (2012). Geolocation services as a marketing tool. Access mode: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/16922/1/56-Hryniv-93-94.pdf. 3. Bilenko V. O. (2015). Geo-contextual marketing: a dialogue between the consumer and the advertiser. Economic problems of sustainable development: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference named after prof. Balatsky O. F., 264–265. 4. Delbosc A. (2011). Modelling the causes and impacts of personal safety perceptions on public transport ridership. Transport Policy, No. 24, 302–309. 5. Onyshchuk V. P. (2014). Advanced technologies and facilities in the transportation of dangerous goods. Scientific Notes, Issue No. 45, 407–411. |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. – 2020. – Випуск 7 |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2020n7_Pliasun_B-An_information_system_for_78-86.pdf | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open | |
2020n7_Pliasun_B-An_information_system_for_78-86__COVER.png | 329.19 kB | image/png | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.