Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56021
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрожек, Анна
dc.contributor.authorBrożek, Anna
dc.contributor.authorBrożek, Anna
dc.date.accessioned2021-01-26T07:35:36Z-
dc.date.available2021-01-26T07:35:36Z-
dc.date.created2020-02-24
dc.date.issued2020-02-24
dc.identifier.citationБрожек А. Мислення і мовлення. Навколо думок Казимира Твардовського / Анна Брожек // Гуманітарні візії. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — Том 6. — № 1. — С. 33–39.
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56021-
dc.description.abstractСтаттю Казимира Твардовського “Про ясний і неясний філософський стиль” вважають одним із маніфестів Львівсько-Варшавської школи: ясність вираження думок була одним із методологічних чинників цієї школи. З огляду на деякі фрагменти цієї статті Казимира Твардовського часто вважають філософом, який доводив, що людина може мислити лише словами. У ці статті погляди Казимира Твардовського на співвідношення мислення та мовлення розглянуто через призму менш відомих творів польського філософа та з використанням деяких теоретичних розрізнень.
dc.description.abstractKasimir Twardowski’s article „On clear and unclear philosophical style” is considered as one of his manifests of the Lviv-Warsaw School: clarity of expressing thoughts was one of methodological determinants of this school. Because of some passages in this article, Twardowski is often considered as a philosopher who believed that we may only think in words. In the article, Twardowski’s views on the relation between language and speech are analyzed through the prism of the less known Twardowski’s writings with application of some theoretical distinctions.
dc.description.abstractArtykuł Kazimierza Twardowskiego “O jasnym i niejasnym stylu filozoficznym” jest uważany za jeden z manifestów Szkoły Lwowsko-Warszawskiej: jasność wyrażania myśli była jednym z metodologicznych determinantów tej szkoły. Ze względu na niektóre fragmenty tego artykułu, Twardowski jest często uważany za filozofa, który uważał, że możemy myśleć tylko słowami. W niniejszym artykule poglądy Twardowskiego na temat relacji między językiem a mową analizowane są przez pryzmat mniej znanych dzieł Twardowskiego i z zastosowaniem pewnych teoretycznych rozróżnień.
dc.format.extent33-39
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.publisherLviv Politechnic Publishing House
dc.relation.ispartofГуманітарні візії, 1 (6), 2020
dc.relation.ispartofHumanitarian Vision, 1 (6), 2020
dc.subjectмислення
dc.subjectабстрактне мислення
dc.subjectмовлення
dc.subjectмова
dc.subjectментальна мова
dc.subjectКазимир Твардовський
dc.subjectthinking
dc.subjectabstract thinking
dc.subjectspeaking
dc.subjectlanguage
dc.subjectmental language
dc.subjectKazimierz Twardowski
dc.subjectmyślenie
dc.subjectmyślenie abstrakcyjne
dc.subjectmówienie
dc.subjectjęzyk
dc.subjectjęzyk mentalny
dc.subjectKazimierz Twardowski
dc.titleМислення і мовлення. Навколо думок Казимира Твардовського
dc.title.alternativeThinking vs. Speaking. On the Margin of Kasimir Twardowski’s Papers)
dc.title.alternativeMyślenie a mówienie. Na marginesie uwag Kazimierza Twardowskiego
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
dc.rights.holder© Брожек А., 2020
dc.contributor.affiliationВаршавський університет
dc.contributor.affiliationUniversity of Warsaw
dc.contributor.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.format.pages7
dc.identifier.citationenBrożek A. Thinking vs. Speaking. On the Margin of Kasimir Twardowski’s Papers) / Anna Brożek // Humanitarian Vision. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — Vol 6. — No 1. — P. 33–39.
dc.identifier.doidoi.org/10.23939/shv2020.01.033
dc.relation.referencesТвардовський, К. (2018а). Про ясний і неясний
dc.relation.referencesфілософський стиль. In К. Твардовський, Вибрані твори,
dc.relation.referencesХарків: Фоліо, 120–122.
dc.relation.referencesТвардовський, К. (2018b). Символоманія і прагматофобія. In К. Твардовський, Вибрані твори, Харків: Фоліо, 123–134.
dc.relation.referencesТвардовський, К. (2018с). Образи і поняття. In
dc.relation.referencesК. Твардовський, Вибрані твори, Харків: Фоліо, 331–435
dc.relation.referencesТвардовський, К. (2018d). Теорія суджень. In К. Твардовський, Вибрані твори, 473–496.
dc.relation.referencesTwardowski, K. (2013). Niezależność myśli. In K. Twardowski, Myśl, mowa i czyn. Część I, Kraków: Copernicus
dc.relation.referencesCenter Press, 63–74.
dc.relation.referencesenTwardowski, K. (2013). Niezależność myśli. In K. Twardowski, Myśl, mowa i czyn. Część I, 63–74. Kraków:
dc.relation.referencesenCopernicus Center Press.
dc.relation.referencesenTwardowski, K. (2018a). On Clear and Unclear
dc.relation.referencesenPhilosophical Style. [In Ukrainian]. In К. Twardowski, Selected
dc.relation.referencesenWorks, 120–122. Kharkiv: Folio. .
dc.relation.referencesenTwardowski, K. (2018b). Symbolomania and
dc.relation.referencesenPragmatophobia. [In Ukrainian]. In К. Твардовський. Selected
dc.relation.referencesenWorks, 123–134. Kharkiv: Folio.
dc.relation.referencesenTwardowski, K. (2018c). Images and Concepts. [In
dc.relation.referencesenUkrainian]. In K. Twardowski, Selected Works, 331–435.
dc.relation.referencesenKharkiv: Folio.
dc.relation.referencesenTwardowski, K. (2018d). Theory of Judgments. [In
dc.relation.referencesenUkrainian]. In К. Twardowski, Selected Works, 473–496.
dc.relation.referencesenKharkiv: Folio.
dc.citation.journalTitleГуманітарні візії
dc.citation.issue1
dc.citation.spage33
dc.citation.epage39
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc161.2
dc.subject.udc165.212
Appears in Collections:Humanitarian Vision. – 2020. – Vol. 6, No. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020v6n1_Bro_ek_A-Thinking_vs_Speaking_On_the_33-39.pdf665.56 kBAdobe PDFView/Open
2020v6n1_Bro_ek_A-Thinking_vs_Speaking_On_the_33-39__COVER.png888.96 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.