Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56015
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедорів, Любомир
dc.contributor.authorFedoriv, Liubomyr
dc.date.accessioned2021-01-26T07:35:30Z-
dc.date.available2021-01-26T07:35:30Z-
dc.date.created2020-02-24
dc.date.issued2020-02-24
dc.identifier.citationФедорів Л. Міждисциплінарний підхід як один із найефективніших підходів до викладання філософських дисциплін (Огляд міжнародного стажування за освітньо-науковою програмою “Філософія та економіка ” Університету Байройта, Німеччина) / Любомир Федорів // Гуманітарні візії. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — Том 6. — № 1. — С. 63–66.
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56015-
dc.description.abstractАвтор на прикладі магістерської та бакалаврської програми “Філософія та економіка” Байройтського університету розкриває дидактичний, педагогічний, науковий аспекти міждисциплінарного підходу у викладанні філософських дисциплін. Коротко описані структура та організація навчального процесу на освітній програмі “Філософія та економіка”, проаналізовано робочі програми основних навчальних дисциплін філософського циклу. Автор на основі здійсненого аналізу робить висновки про те, що, по-перше, міждисциплінарний підхід розширює сферу застосування філософської аналітики та основних науково-дослідницьких завдань, а також визначає мету їх застосування. По-друге, використання міждисциплінарного підходу сприяє чіткому визначенню евристичної ролі філософських дисциплін у навчально-освітньому процесі. Зокрема, йдеться про формування так званих “м’яких навичок” студентів (критичне мислення, комунікативність тощо), а також про “підсилення” фахових компетентностей студентів (розвиток аналітичного та стратегічного мислення, управлінських здібностей, ораторських навичок, бачення трендів та творення їх у конкретних сферах діяльності). По-третє, викладання філософських дисциплін на основі міждисциплінарного підходу може бути актуальним в умовах сучасної університетської освіти України, оскільки підсилить гуманітарну складову в окремих сферах людської діяльності, а саме: економіці, підприємництві, управлінні, інформаційних технологія, сфері штучного інтелекту, що сприятиме зростанню їхньої ефективності та безпеки.
dc.description.abstractThe purpose of the overview is to illustrate the didactic, pedagogical, scientific aspects of the relevance of an interdisciplinary approach in teaching philosophical disciplines, using the example of the Master’s and Bachelor’s Programs “Philosophy & Economics” at the University of Bayreuth in Germany. The organizational structure and educational process of the “Philosophy & Economics” educational program are briefly explained, and the working programs of the basic educational subjects are analyzed. The focus is on the disciplines of the philosophical cycle. Based on analysis, the author concludes that, firstly, the multidisciplinary approach broadens the scope of philosophical analytics and basic research tasks, and defines the purpose of their application. Secondly, the usage of an interdisciplinary approach contributes to a clear definition of the heuristic role of philosophical disciplines in the educational process. In particular, it is about growing so called “soft skills” (critical thinking, creative thinking, communicativeness etc.) as well as “enhancing” students’ professional competencies (developing analytical and strategic thinking, managerial skills, oratorical skills etc). Thirdly, the teaching of philosophical disciplines on the basis of an interdisciplinary approach may be relevant in the context of modern university education in Ukraine, as it will strengthen the humanitarian component in certain spheres of human activity” economics, business, management, information technologies, artificial intelligence, which will contribute to their efficiency and security.
dc.format.extent63-66
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.publisherLviv Politechnic Publishing House
dc.relation.ispartofГуманітарні візії, 1 (6), 2020
dc.relation.ispartofHumanitarian Vision, 1 (6), 2020
dc.subjectнавчання
dc.subjectміждисциплінарний підхід у навчанні
dc.subjectфілософія
dc.subjectекономіка
dc.subjectteaching
dc.subjectmultidisciplinary approach to teaching
dc.subjectphilosophy
dc.subjecteconomics
dc.titleМіждисциплінарний підхід як один із найефективніших підходів до викладання філософських дисциплін (Огляд міжнародного стажування за освітньо-науковою програмою “Філософія та економіка ” Університету Байройта, Німеччина)
dc.title.alternativeInterdisciplinary Approach as One of the Most Effective Approaches of Teaching Philosophical Disciplines (Overview of International Internships in the Scientific-Educational Program “Philosophy & Economics” at the University of Bayreuth, Germany)
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
dc.rights.holder© Федорів Л., 2020
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.contributor.affiliationLviv Polytechnic National University
dc.format.pages4
dc.identifier.citationenFedoriv L. Interdisciplinary Approach as One of the Most Effective Approaches of Teaching Philosophical Disciplines (Overview of International Internships in the Scientific-Educational Program “Philosophy & Economics” at the University of Bayreuth, Germany) / Liubomyr Fedoriv // Humanitarian Vision. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — Vol 6. — No 1. — P. 63–66.
dc.identifier.doidoi.org/10.23939/shv2020.01.063
dc.citation.journalTitleГуманітарні візії
dc.citation.issue1
dc.citation.spage63
dc.citation.epage66
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Humanitarian Vision. – 2020. – Vol. 6, No. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020v6n1_Fedoriv_L-Interdisciplinary_Approach_63-66.pdf308.92 kBAdobe PDFView/Open
2020v6n1_Fedoriv_L-Interdisciplinary_Approach_63-66__COVER.png924.56 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.