Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55512
Title: Рекламна стратегія у системі маркетингових стратегій підприємства
Authors: Горбаль, Н. І.
Романишин, С. Б.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Горбаль Н. І. Рекламна стратегія у системі маркетингових стратегій підприємства / Н. І. Горбаль, С. Б. Романишин // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 39–43. — (Теорія логістики і маркетингу).
Bibliographic description (International): Horbal N. I. Reklamna stratehiia u systemi marketynhovykh stratehii pidpryiemstva / N. I. Horbal, S. B. Romanyshyn // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 39–43. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 526 : Логістика
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 338.242.2
339.138
Number of pages: 5
Page range: 39-43
Start page: 39
End page: 43
Abstract: Аналізується сутність понять “стратегія маркетингу” та “рекламна стратегія”, описано особливості рекламної діяльності у системі маркетингу підприємства.
In the article the essence of “marketing strategy” and “advertising strategy” is analyzed and specific of advertising strategy in the marketing system of the firm is described.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55512
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Горбаль Н. І., Романишин С. Б., 2005
References (Ukraine): 1. Томат Е. Украинский рынок рекламы в 2002 г.: итоги не могут не радовать // Маркетинг реклама. - 2003. - №2. - С.32-35.
2. Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми: Монографія. - К., 2002.
3. Kotler P. Marketing Management. 7th edition, Englewood Cliffs. - 1991.
4. Гаркавенко C.C. Маркетинг. - К, 1998.
5. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн X. Маркетинг. - М., 1999.
6. Дмитрук М. Стратегічний маркетинг: данина моді високих понять чи інструмент конкурентної боротьби? // Маркетинг и реклама. - 2003. - № 5-6. - С.32-37.
7. Chang Y.N., Campo-Flores F. Business Policy and Strategy. Santa Monica, Goodyear Publ, 1980.
8. Baker M.J. “Limited Options for Marketing Strategists”, Marketing, June 1978. - P.23-27.
9. Luck D.J., Ferell O.C. Marketing Strategy and Plans. Englewood Cliffs, Prentice Hall, 1979.
References (International): 1. Tomat E. Ukrainskii rynok reklamy v 2002 y., itohi ne mohut ne radovat, Marketinh reklama, 2003, No 2, P.32-35.
2. Kudenko N.V. Marketynhovi stratehii firmy: monograph, K., 2002.
3. Kotler P. Marketing Management. 7th edition, Englewood Cliffs, 1991.
4. Harkavenko C.C. Marketinh, K, 1998.
5. Bahiev H.L., Tarasevich V.M., Ann X. Marketinh, M., 1999.
6. Dmytruk M. Stratehichnyi marketynh: danyna modi vysokykh poniat chy instrument konkurentnoi borotby?, Marketynh y reklama, 2003, No 5-6, P.32-37.
7. Chang Y.N., Campo-Flores F. Business Policy and Strategy. Santa Monica, Goodyear Publ, 1980.
8. Baker M.J. "Limited Options for Marketing Strategists", Marketing, June 1978, P.23-27.
9. Luck D.J., Ferell O.C. Marketing Strategy and Plans. Englewood Cliffs, Prentice Hall, 1979.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Horbal_N_I-Reklamna_stratehiia_u_systemi_39-43.pdf370.78 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Horbal_N_I-Reklamna_stratehiia_u_systemi_39-43__COVER.png524.36 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.