Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55511
Title: Конфлікт цілей в маркетинго-логістичній системі і напрями його вирішення
Authors: Білик, І. І.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Білик І. І. Конфлікт цілей в маркетинго-логістичній системі і напрями його вирішення / І. І. Білик // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 490–496. — (Формування та оптимізація логістичних систем).
Bibliographic description (International): Bilyk I. I. Konflikt tsilei v marketynho-lohistychnii systemi i napriamy yoho vyrishennia / I. I. Bilyk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 490–496. — (Formuvannia ta optymizatsiia lohistychnykh system).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 526 : Логістика
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 658.7
001.895
Number of pages: 7
Page range: 490-496
Start page: 490
End page: 496
Abstract: Розглядається взаємовплив маркетингової політики на логістичні рішення у сфері збуту з погляду забезпечення належного сервісного обслуговування споживачів. Визначено можливі місця виникнення конфліктів в системі розподілу продукції та методи їх вирішення.
The influence of marketing policy on the logistic decisions in the field of sale from the point of view of proper customers service is considered. The probable points of conflicts emergance in the system of product distribution and methods of their solving are analyzed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55511
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© БіликІ. І., 2005
References (Ukraine): 1. Дурович А.П. Маркетинг в предпринимательской деятельности. - Мн., 1997.
2. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник, - К, 1997.
3. Котлер Ф., Армстронг 77., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга. - М., СПб., К, 2000.
4. Крикавський С.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг. - Львів, 2004.
5. Крикавський Є.В. Логістика. Основи теорії: - Львів, 2004.
6. Шарапов ОД., Терехов Л.А., Сіднєв С.П.Системний аналіз. -К., 1993.
References (International): 1. Durovich A.P. Marketinh v predprinimatelskoi deiatelnosti, Mn., 1997.
2. Kardash V.Ya. Marketynhova tovarna polityka: Navch. posibnyk, K, 1997.
3. Kotler F., Armstronh 77., Sonders D., Vonh V. Osnovy marketinha, M., SPb., K, 2000.
4. Krykavskyi S.V., Chukhrai N.I. Promyslovyi marketynh, Lviv, 2004.
5. Krykavskyi Ye.V. Lohistyka. Osnovy teorii: - Lviv, 2004.
6. Sharapov OD., Terekhov L.A., Sidniev S.P.Systemnyi analiz. -K., 1993.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Bilyk_I_I-Konflikt_tsilei_v_marketynho_490-496.pdf498.2 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Bilyk_I_I-Konflikt_tsilei_v_marketynho_490-496__COVER.png486.5 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.