Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55504
Title: Соціально-етичний маркетинг як стратегічний фактор діяльності небанківських фінансових установ
Authors: Таранський, І. П.
Сорока, М. В.
Саталкін, С. С.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Таранський І. П. Соціально-етичний маркетинг як стратегічний фактор діяльності небанківських фінансових установ / І. П. Таранський, М. В. Сорока, С. С. Саталкін // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 448–452. — (Логістичне та маркетингове управління).
Bibliographic description (International): Taranskyi I. P. Sotsialno-etychnyi marketynh yak stratehichnyi faktor diialnosti nebankivskykh finansovykh ustanov / I. P. Taranskyi, M. V. Soroka, S. S. Satalkin // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 448–452. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 526 : Логістика
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 658.8
Number of pages: 5
Page range: 448-452
Start page: 448
End page: 452
Abstract: Аналізуються сучасні тенденції та особливості розвитку небанківських фінансових установ на українському фінансовому ринку. Розглядаються доцільність і перспективи застосування ними соціальної концепції маркетингу як передумови забезпечення конкурентних переваг. Акцент зроблено на проблемах впровадження соціально-етичного маркетингу як засобу підвищення ефективності діяльності суб’єктів цієї сфери.
The modern tendencies and peculiarities of non-banking financial organisations’ development at Ukrainian financial market are analysed. It is considered perspectives of using social marketing conception as a ground of competition advantages guarantee. It was made the accent on the problems of inculcation social-ethical marketing as an instrument of efficiency rise the activity of non-banking financial organisations.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55504
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Таранський І. П., Сорока М. В., Саталкін С. С., 2005
References (Ukraine): 1. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / За ред. Л.А. Мороз - 2-е вид. - Львів, 2002.
2. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: Підручник. - Дніпропетровськ, 2002.
3. Севрук В.Т. Банковский маркетинг. - М., 1994.
4. Ватаманюк З.Г., Дороиі О.Л. Небанківські фінансові інститути в економічній системі США // Фінанси України. - 2003. - №3.
5. Ватаманюк З.Г., Дорош О.Л. Небанківські фінансові інститути у країнах Західної Європи // Фінанси України - 2003 - Мої2
6. Шкапова О.М. Маркетинг послуг: Навч. посібник. - К., 2003.
7. Колодізєв О.М., Трегуб Д.В., Хмеленко О.В. Маркетинг в банку: Навч. посібник. -X., 2004.
8. Данников О.В. Ринок страхування в Україні: роль маркетингу //Маркетинг в Україні. - 2002. - №5.
References (International): 1. Moroz L.A., Chukhrai N.I. Marketynh: Pidruchnyk, ed. L.A. Moroz - 2-e vyd, Lviv, 2002.
2. Tkachenko L.V. Marketynh posluh: Pidruchnyk, Dnipropetrovsk, 2002.
3. Sevruk V.T. Bankovskii marketinh, M., 1994.
4. Vatamaniuk Z.H., Doroyi O.L. Nebankivski finansovi instytuty v ekonomichnii systemi SShA, Finansy Ukrainy, 2003, No 3.
5. Vatamaniuk Z.H., Dorosh O.L. Nebankivski finansovi instytuty u krainakh Zakhidnoi Yevropy, Finansy Ukrainy - 2003 - Moi2
6. Shkapova O.M. Marketynh posluh: Navch. posibnyk, K., 2003.
7. Kolodiziev O.M., Trehub D.V., Khmelenko O.V. Marketynh v banku: Navch. posibnyk. -X., 2004.
8. Dannykov O.V. Rynok strakhuvannia v Ukraini: rol marketynhu //Marketynh v Ukraini, 2002, No 5.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Taranskyi_I_P-Sotsialno_etychnyi_448-452.pdf362.68 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Taranskyi_I_P-Sotsialno_etychnyi_448-452__COVER.png546.09 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.