Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55502
Title: Регіональний маркетинг в стратегії соціально- економічного розвитку Українських Карпат
Authors: Стадницький, Ю. І.
Affiliation: Політехніка Свєнтокшиська
Bibliographic description (Ukraine): Стадницький Ю. І. Регіональний маркетинг в стратегії соціально- економічного розвитку Українських Карпат / Ю. І. Стадницький // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 440–444. — (Логістичне та маркетингове управління).
Bibliographic description (International): Stadnytskyi Yu. I. Rehionalnyi marketynh v stratehii sotsialno- ekonomichnoho rozvytku Ukrainskykh Karpat / Yu. I. Stadnytskyi // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 440–444. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 526 : Логістика
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 339.138
Number of pages: 5
Page range: 440-444
Start page: 440
End page: 444
Abstract: Регіональний маркетинг може і повинен зайняти вагоме місце в стратегії соціально-економічного розвитку Українських Карпат. Регіональний маркетинг повинен розробити комплекс заходів та інструментів, що забезпечують інформування потенційних інвесторів про привабливість регіону для розміщення підприємств і формування позитивного іміджу території, її престижу.
Regional marketing can and should take a powerful place in strategy of social and economic development of the Ukrainian Carpathian mountains. Regional marketing should develop a complex of actions and tools which provide informing potential investors on appeal of region for accommodation of the enterprises and formation of positive image of territory, her prestige.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55502
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Стадницький Ю. І., 2005
URL for reference material: http://www.nauka-osvita.com/AUTOR.html2000
References (Ukraine): 1. Кравців В.С., Євдокименко В.К, Габрель М.М., Копач М.В. Рекреаційна політика в Карпатському регіоні: принципи формування, шляхи реалізації. - Чернівці, - 7995.
2. Кравців В.С., Грипів Л.С., Копач М.В., Кузик С.П. Науково-методичні засади реформування рекреаційної сфери. - Львів, 1999.
3. Гетьман В.І. Стан і перпективи розвитку бальнеологічних курортів Українських Карпат // Регіональна економіка. - 2001. - №3. - С. 152-160.
4. Концепція розвитку санаторно-курортної сфери, туризму і відпочинку у Львівській області. - Львів, 2002.
5. Кравців В.С., Матолич Б.М., Гулич О.І., Полюга В. О. Рекреаційний потенціал Львівської області та стратегія його освоєння // Регіональна економіка. - 2002. - №2. - С. - 133-143.
6. Кравців В.С., Колодійчук І.А., Грицишин П.М., Стадницький Ю.І. Карпатський регіон: сучасний стан, проблеми, перспективи сталого розвитку. - Львів, 2003. - 83 с.
7. Блинов А. Региональный маркетинг как основа эффективного развития региона // Економічний часопис. - 2001. - №11-12. - С. 45-51.
8. Панкрухин А.П. Территориальный маркетинг // Менеджмент в России и за рубежом. - 1999. - №5-6. - С. 18-20.
9. Лангер В. Промоція міста як чинник його розвитку // http://www.nauka-osvita.com/AUTOR.html2000.
10. Sztucki Т. Promocja - sztuka poszukiwania nabywcow. - Warszawa, 1995.
11. Стадницький Ю.І. Економічні основи управління оздоровленням довкілля (методологія і практика). - Львів, 1999.
References (International): 1. Kravtsiv V.S., Yevdokymenko V.K, Habrel M.M., Kopach M.V. Rekreatsiina polityka v Karpatskomu rehioni: pryntsypy formuvannia, shliakhy realizatsii, Chernivtsi, 7995.
2. Kravtsiv V.S., Hrypiv L.S., Kopach M.V., Kuzyk S.P. Naukovo-metodychni zasady reformuvannia rekreatsiinoi sfery, Lviv, 1999.
3. Hetman V.I. Stan i perpektyvy rozvytku balneolohichnykh kurortiv Ukrainskykh Karpat, Rehionalna ekonomika, 2001, No 3, P. 152-160.
4. Kontseptsiia rozvytku sanatorno-kurortnoi sfery, turyzmu i vidpochynku u Lvivskii oblasti, Lviv, 2002.
5. Kravtsiv V.S., Matolych B.M., Hulych O.I., Poliuha V. O. Rekreatsiinyi potentsial Lvivskoi oblasti ta stratehiia yoho osvoiennia, Rehionalna ekonomika, 2002, No 2, S, 133-143.
6. Kravtsiv V.S., Kolodiichuk I.A., Hrytsyshyn P.M., Stadnytskyi Yu.I. Karpatskyi rehion: suchasnyi stan, problemy, perspektyvy staloho rozvytku, Lviv, 2003, 83 p.
7. Blinov A. Rehionalnyi marketinh kak osnova effektivnoho razvitiia rehiona, Ekonomichnii chasopis, 2001, No 11-12, P. 45-51.
8. Pankrukhin A.P. Territorialnyi marketinh, Menedzhment v Rossii i za rubezhom, 1999, No 5-6, P. 18-20.
9. Lanher V. Promotsiia mista yak chynnyk yoho rozvytku, http://www.nauka-osvita.com/AUTOR.html2000.
10. Sztucki T. Promocja - sztuka poszukiwania nabywcow, Warszawa, 1995.
11. Stadnytskyi Yu.I. Ekonomichni osnovy upravlinnia ozdorovlenniam dovkillia (metodolohiia i praktyka), Lviv, 1999.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Stadnytskyi_Iu_I-Rehionalnyi_marketynh_440-444.pdf402.52 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Stadnytskyi_Iu_I-Rehionalnyi_marketynh_440-444__COVER.png526.51 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.