Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55501
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГліненко, Л. К.
dc.date.accessioned2020-12-04T09:32:07Z-
dc.date.available2020-12-04T09:32:07Z-
dc.date.created2005-03-01
dc.date.issued2005-03-01
dc.identifier.citationГліненко Л. К. Технологія товарних інновацій на пізніх етапах життєвого циклу товару / Л. К. Гліненко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 33–39. — (Теорія логістики і маркетингу).
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55501-
dc.description.abstractОбґрунтована перспективність отримання товарних інновацій реалізацією потенціалу рекомбінації товару. Виявлені можливості ASIT-технології для одержання таких інновацій, своєчасного формування інноваційної та маркетингової політики на пізніх етапах життєвого циклу товару.
dc.description.abstractProspects of product innovations by realization of its recombination potential is justified. The ASIT-technology opportunities for achieving such innovations and timely building of the innovation and marketing policies at late stages of the product life cycle are revealed.
dc.format.extent33-39
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
dc.titleТехнологія товарних інновацій на пізніх етапах життєвого циклу товару
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
dc.rights.holder© Гліненко Л. К., 2005
dc.contributor.affiliationНаціональльний університет “Львівська політехніка”
dc.format.pages7
dc.identifier.citationenHlinenko L. K. Tekhnolohiia tovarnykh innovatsii na piznikh etapakh zhyttievoho tsyklu tovaru / L. K. Hlinenko // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 33–39. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
dc.relation.references1. Ball L., Тетіпко J. Book Review: How То Develop Winning New Product Ideas Systematically by Roni Horowitz //Journal ofTRIZ, July, 2004.
dc.relation.references2. Christensen C.M. The Innovator’s Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail. - Harvard Business School Press, 224 p.
dc.relation.references3. Мороз Л.А., Чухрай H.I. Маркетинг. - Львів, 1999..
dc.relation.references4. Маркетинг / У. Руделиус и др. - М., 2001.
dc.relation.references5. Fink A., Ward Т. В., Smith S. М. (eds.), Creative Cognition Approach. - MIT Press, Cambridge, Massachusetts, 1995.
dc.relation.references6. Horowitz R. Using ASIT to develop new products.// Journal of TRIZ. - 2001. -№ 11.
dc.relation.references7. Kaplan R. ASIT Compared to Scamper for Devising New Products // Journal of TRIZ. - 2001. - Ns 12.
dc.relation.references8. Dr. Horowitz's response on Richard Kaplan. ASIT Compared to Scamper for Devising New Products // Journal ofTRIZ. - 2001. - Ns 12.
dc.relation.references9. Mann D. Design for Wow - An ‘Exciter’ Hypothesis // Journal of TRIZ. - 2002. - Ns 10.
dc.relation.references10. Гребенников В.Г. Ассоциации на пройденные темы // Экономическая наука современной России. -1998. - Ns 1.
dc.relation.references11. Томпсон А., Стрикленд А. Стратегический менеджмент. -М„ 1998.
dc.relation.referencesen1. Ball L., Tetipko J. Book Review: How To Develop Winning New Product Ideas Systematically by Roni Horowitz //Journal ofTRIZ, July, 2004.
dc.relation.referencesen2. Christensen C.M. The Innovator’s Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail, Harvard Business School Press, 224 p.
dc.relation.referencesen3. Moroz L.A., Chukhrai H.I. Marketynh, Lviv, 1999..
dc.relation.referencesen4. Marketinh, U. Rudelius and other - M., 2001.
dc.relation.referencesen5. Fink A., Ward T. V., Smith S. M. (eds.), Creative Cognition Approach, MIT Press, Cambridge, Massachusetts, 1995.
dc.relation.referencesen6. Horowitz R. Using ASIT to develop new products.// Journal of TRIZ, 2001. -No 11.
dc.relation.referencesen7. Kaplan R. ASIT Compared to Scamper for Devising New Products, Journal of TRIZ, 2001, Ns 12.
dc.relation.referencesen8. Dr. Horowitz's response on Richard Kaplan. ASIT Compared to Scamper for Devising New Products, Journal ofTRIZ, 2001, Ns 12.
dc.relation.referencesen9. Mann D. Design for Wow - An ‘Exciter’ Hypothesis, Journal of TRIZ, 2002, Ns 10.
dc.relation.referencesen10. Hrebennikov V.H. Assotsiatsii na proidennye temy, Ekonomicheskaia nauka sovremennoi Rossii. -1998, Ns 1.
dc.relation.referencesen11. Tompson A., Striklend A. Stratehicheskii menedzhment. -M" 1998.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”
dc.citation.issue526 : Логістика
dc.citation.spage33
dc.citation.epage39
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc330.341.1
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Hlinenko_L_K-Tekhnolohiia_tovarnykh_33-39.pdf512.66 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Hlinenko_L_K-Tekhnolohiia_tovarnykh_33-39__COVER.png478.62 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.