Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55474
Title: Значення інформації для маркетингових досліджень
Authors: Килипенко, Н. Є.
Affiliation: Інститут міжнародної економіки і фінансів імені Л. М. Кравчука
Bibliographic description (Ukraine): Килипенко Н. Є. Значення інформації для маркетингових досліджень / Н. Є. Килипенко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 292–298. — (Логістичне та маркетингове управління).
Bibliographic description (International): Kylypenko N. Ye. Znachennia informatsii dlia marketynhovykh doslidzhen / N. Ye. Kylypenko // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 292–298. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 526 : Логістика
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 658.8
Number of pages: 7
Page range: 292-298
Start page: 292
End page: 298
Abstract: Розглянуто роль маркетингової інформації у ході планування виробництва і збуту продукції. Описано види маркетингової інформації за джерелами її отримання, наведено характеристику методів формування первісної інформації, а також типових інформаційних систем.
In this article the role of marketing information in the process of production planning and production sale is considered. The main types of marketing information according to the sources of it receiving are described; the description of the methods of original information forming and typical informational systems forming is presented.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55474
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Килипенко Н. Є., 2005
References (Ukraine): 1. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг. - Львів, 2004.
2. Васелевський М., Патора Р. Інформація та кадри в логістичних системах. - Львів, 2001.
3. Болт Г.Дж. Практическое руководство по управлению сбытом. - М., 1991.
4. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. - М., 2000.
5.Старостина А.А. Маркетинговие исследования. - М., 2001.
References (International): 1. Krykavskyi Ye.V., Chukhrai N.I. Promyslovyi marketynh, Lviv, 2004.
2. Vaselevskyi M., Patora R. Informatsiia ta kadry v lohistychnykh systemakh, Lviv, 2001.
3. Bolt H.Dzh. Prakticheskoe rukovodstvo po upravleniiu sbytom, M., 1991.
4. Holubkov E.P. Marketinhovye issledovaniia: teoriia, metodolohiia i praktika, M., 2000.
5.Starostina A.A. Marketinhovie issledovaniia, M., 2001.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Kylypenko_N_Ye-Znachennia_informatsii_292-298.pdf482.22 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Kylypenko_N_Ye-Znachennia_informatsii_292-298__COVER.png512.66 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.