Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55471
Title: Управління асортиментом в контексті нової роздрібної концепції
Authors: Дейнека, О. Є.
Affiliation: Тернопільська академія народного господарства
Bibliographic description (Ukraine): Дейнека О. Є. Управління асортиментом в контексті нової роздрібної концепції / О. Є. Дейнека // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 272–280. — (Логістичне та маркетингове управління).
Bibliographic description (International): Deineka O. Ye. Upravlinnia asortymentom v konteksti novoi rozdribnoi kontseptsii / O. Ye. Deineka // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 272–280. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 526 : Логістика
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 658.628
Number of pages: 9
Page range: 272-280
Start page: 272
End page: 280
Abstract: Розглянуто основні причини та напрямки зміни концепції роздрібного підприємства. Проаналізовано основні підходи до визначення товарної категорії та формування товарного асортименту. Обґрунтовано необхідність використання менеджменту категорій для ефективного управління асортиментом. Запропоновано ієрархію товарних рівнів в асортименті та управління асортиментом на засадах менеджменту категорій
In the article principal reasons and directions of change of retail enterprise conception are considered. Basic approaches are analyzed in determination of product category and forming of product mix. It is grounded the necessity of the use of category management approach for effectiveness increasing of the product mix. The hierarchy of commodity levels is offered in an assortment as well as the process of category management.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55471
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Дейнека О. Є., 2005
URL for reference material: http://www.retail.ru/biblio/merchan62.asp
References (Ukraine): 1. Churchill G.A., Peter LP. Marketing: creating value for customers. - Austin Press, Irwin, USA, 1994.
2. McCarthy E.J., Perreault W.P. Basic Marketing: a managerial approach. 10th Ed. Irwin, USA, 1990.
3. Zikmund W., DAmico. - Marketing. - 3rd Ed. - John Wiley & Sons, USA, 1989.
4. Амблер T. Практический маркетинг. - СПб.: Питер, 2001.
5. Ассэлъ Г. Маркетинг: принципы и стратегия. - М., 1999.
6. Берман Б. Эванс Д. Розничная торговля: стратегический подход. - М., 2003.
7. Бернс К, Энрайт X, Хейс Дж., Маклафлин К., Ши К. Обновление розничной концепции. Вестник McKinsey. Специальный выпуск № 1, 2004.
8. Бланк И.А. Торговый менеджмент. - К., 1997.
9 .Гончарова Н.П., Перерва П.Г. и др. Маркетинг инновационного процесса. - К., 1998.
10. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент - СПб., 1999.
11. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга. - К.; М.; СПб., 1998.
12. Креденс Д. Стратегический маркетинг. - М., 2003.
13. Кузин Б., Юрьев В., Шахдинаров Г. Методы и модели управления фирмой. - СПб., 2001.
14. Мазаракі А.А., Лігоненко Л.О., Ушакова Н.М. Економіка торговельного підприємства. - К, 1999.
15. ОльвеН., Гой Ж., Веттер М. Оценка эффективности деятельности компании- М., 2003.
16. Осентон Т. Новые технологии в маркетинге: золотой ключик к лояльности потребителей. - М., 2003.
17. Руделиус У. и др. Маркетинг. - М, 2001.
18. Удалова К. Ассортимент и организация полочного пространства магазина. - http://www.retail.ru/biblio/merchan62.asp.
References (International): 1. Churchill G.A., Peter LP. Marketing: creating value for customers, Austin Press, Irwin, USA, 1994.
2. McCarthy E.J., Perreault W.P. Basic Marketing: a managerial approach. 10th Ed. Irwin, USA, 1990.
3. Zikmund W., DAmico, Marketing, 3rd Ed, John Wiley & Sons, USA, 1989.
4. Ambler T. Prakticheskii marketinh, SPb., Piter, 2001.
5. Asselie H. Marketinh: printsipy i stratehiia, M., 1999.
6. Berman B. Evans D. Roznichnaia torhovlia: stratehicheskii podkhod, M., 2003.
7. Berns K, Enrait X, Kheis Dzh., Maklaflin K., Shi K. Obnovlenie roznichnoi kontseptsii. Vestnik McKinsey. Spetsialnyi Issue No 1, 2004.
8. Blank I.A. Torhovyi menedzhment, K., 1997.
9 .Honcharova N.P., Pererva P.H. and other Marketinh innovatsionnoho protsessa, K., 1998.
10. Kotler F. Marketinh menedzhment - SPb., 1999.
11. Kotler F., Armstronh H., Sonders Dzh., Vonh V. Osnovy marketinha, K.; M.; SPb., 1998.
12. Kredens D. Stratehicheskii marketinh, M., 2003.
13. Kuzin B., Iurev V., Shakhdinarov H. Metody i modeli upravleniia firmoi, SPb., 2001.
14. Mazaraki A.A., Lihonenko L.O., Ushakova N.M. Ekonomika torhovelnoho pidpryiemstva, K, 1999.
15. OlveN., Hoi Zh., Vetter M. Otsenka effektivnosti deiatelnosti kompanii- M., 2003.
16. Osenton T. Novye tekhnolohii v marketinhe: zolotoi kliuchik k loialnosti potrebitelei, M., 2003.
17. Rudelius U. and other Marketinh, M, 2001.
18. Udalova K. Assortiment i orhanizatsiia polochnoho prostranstva mahazina, http://www.retail.ru/biblio/merchan62.asp.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Deineka_O_Ye-Upravlinnia_asortymentom_272-280.pdf642.69 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Deineka_O_Ye-Upravlinnia_asortymentom_272-280__COVER.png492.05 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.