Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55464
Title: Нагороди якості у сфері туризму: український та закордонний досвід
Authors: Гайдук, А. Б.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Гайдук А. Б. Нагороди якості у сфері туризму: український та закордонний досвід / А. Б. Гайдук // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 240–246. — (Логістичне та маркетингове управління).
Bibliographic description (International): Haiduk A. B. Nahorody yakosti u sferi turyzmu: ukrainskyi ta zakordonnyi dosvid / A. B. Haiduk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 240–246. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 526 : Логістика
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 338.46
338.48
338.246.83
Number of pages: 7
Page range: 240-246
Start page: 240
End page: 246
Abstract: Досліджується використання стратегії конкуренції як однієї із стратегій управління якістю на прикладі туристичної галузі в Україні. Стратегія конкуренції основний наголос робить на іміджі підприємства, зокрема, використанні нагород якості. Аналізуються різні підходи до оцінки якості у межах загальних і спеціалізованих конкурсів якості в Україні та порівнюються з аналогічними підходами за кордоном.
Competition strategy application as one of the quality management strategies illustrated by the example of the tourism area in Ukraine is explored. The competition strategy places its major emphasis on the enterprise image, specifically on the quality awards application. Different approaches to quality evaluation within the framework of general and specialized contests in Ukraine are analyzed and compared with similar approaches being used abroad.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55464
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Гайдук А. Б., 2005
References (Ukraine): 1. Динаміка та головні тенденції розвитку туризму у 2003 році // Український туристичний вісник. -№3. - 2004. - С. 28.
2. Государственная програма развития туризма на 2002-2010 годы// Гостиничный и ресторанный бизнес. - №.6 (10). - 2002. -С. 93-98.
3. Qualitätsmanagement im Tourismus/ hrsg. Von Wilhelm Pompl und Manfred G. Lieb. In Zusammenarbeit mit Axel Dreyer. München; Wien: Oldenburg, 1997.
4. Методика проведення оцінки якості продукції (товарів, робіт, послуг) експертами конкурсу. - К., 2004. // www.dssu.gov.ua.
5. Програма проведення Всеукраїнського конкурсу якості продукції (товарів, робіт, послуг) - “100 кращих товарів України”у 2004році. Київ 2004// www.dssu.gov.ua.
6. Перелік переможців, лауреатів та фіналістів Всеукраїнського конкурсу якості продукції (товарів, робіт, послуг) - „100 кращих товарів України’У 2003 році// www.dssu.gov.ua.
7. Freyer W, Dreyer A. Qualitätszeichen im Tourismus - Begriffe und Typen. In: Qualitätszeichen im Tourismus. Vermarktung und Wahrnehmung von Leistungen. Hrsg, von von Klaus Weiermair und Birgit Pikkemaat. Berlin: Erich Schmidt-Verlag, 2004. - S. 63-92.
8. Behn-Künzel. I, Jaworski J. AIPC Apex Award 2004. The World’s Best Congress Centre. Materials of the Annual Conference and General Assembly in Edinburgh, United Kingdom, July 31- August 4, 2004.
9. Концепція національного професійного конкурсу серед підприємств туристичної галузі//Український туристичний вісник. - Ns 1,— 2003. - С. 27.
10. Хто ж найкращий у Криму?// Український туристичний вісник. - 2003. - С. 18-19.
11. Український туризм в оцінках української преси//Український туристичний вісник. -№ 1. - 2004. - С. 53.
References (International): 1. Dynamika ta holovni tendentsii rozvytku turyzmu u 2003 rotsi, Ukrainskyi turystychnyi visnyk. -No 3, 2004, P. 28.
2. Hosudarstvennaia prohrama razvitiia turizma na 2002-2010 hody// Hostinichnyi i restorannyi biznes, №.6 (10), 2002. -P. 93-98.
3. Qualitätsmanagement im Tourismus/ hrsg. Von Wilhelm Pompl und Manfred G. Lieb. In Zusammenarbeit mit Axel Dreyer. München; Wien: Oldenburg, 1997.
4. Metodyka provedennia otsinky yakosti produktsii (tovariv, robit, posluh) ekspertamy konkursu, K., 2004., www.dssu.gov.ua.
5. Prohrama provedennia Vseukrainskoho konkursu yakosti produktsii (tovariv, robit, posluh) - "100 krashchykh tovariv Ukrainy"u 2004rotsi. Kyiv 2004// www.dssu.gov.ua.
6. Perelik peremozhtsiv, laureativ ta finalistiv Vseukrainskoho konkursu yakosti produktsii (tovariv, robit, posluh) - "100 krashchykh tovariv UkrainyU 2003 rotsi// www.dssu.gov.ua.
7. Freyer W, Dreyer A. Qualitätszeichen im Tourismus - Begriffe und Typen. In: Qualitätszeichen im Tourismus. Vermarktung und Wahrnehmung von Leistungen. Hrsg, von von Klaus Weiermair und Birgit Pikkemaat. Berlin: Erich Schmidt-Verlag, 2004, S. 63-92.
8. Behn-Künzel. I, Jaworski J. AIPC Apex Award 2004. The World’s Best Congress Centre. Materials of the Annual Conference and General Assembly in Edinburgh, United Kingdom, July 31- August 4, 2004.
9. Kontseptsiia natsionalnoho profesiinoho konkursu sered pidpryiemstv turystychnoi haluzi//Ukrainskyi turystychnyi visnyk, Ns 1, 2003, P. 27.
10. Khto zh naikrashchyi u Crimeau?// Ukrainskyi turystychnyi visnyk, 2003, P. 18-19.
11. Ukrainskyi turyzm v otsinkakh ukrainskoi presy//Ukrainskyi turystychnyi visnyk. -No 1, 2004, P. 53.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Haiduk_A_B-Nahorody_yakosti_u_sferi_240-246.pdf507.36 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Haiduk_A_B-Nahorody_yakosti_u_sferi_240-246__COVER.png538.43 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.