Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55457
Title: Стратегічна сегментація як основа стратегічного аналізу в інноваційному менеджменті
Authors: Башлик, А. В.
Affiliation: ДП “Науканафтогаз”
НАК “Нафтогаз України”
Bibliographic description (Ukraine): Башлик А. В. Стратегічна сегментація як основа стратегічного аналізу в інноваційному менеджменті / А. В. Башлик // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 13–19. — (Теорія логістики і маркетингу).
Bibliographic description (International): Bashlik A. V. Stratehichna sehmentatsiia yak osnova stratehichnoho analizu v innovatsiinomu menedzhmenti / A. V. Bashlik // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 13–19. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 526 : Логістика
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 338.002.2
519.242
Number of pages: 7
Page range: 13-19
Start page: 13
End page: 19
Abstract: Автор зупинився на проблемі стратегічної сегментації в інноваційному менеджменті. Показано важливість саме стратегічної сегментації, яка відрізняється від маркетингової. Підняте питання важливості дослідження аналітичної бази у цій сфері. Також запропонована модельно-алгоритмічна основа стратегічної сегментації.
The author dwells upon the problem of strategic segmentation in innovation management. He reveals the peculiarities of process of strategic segmentation as different from marketing segmentation. The questions of necessary to research the base of analyze of strategic segmentation are raised in this article. Also author proposed the model-algorithmic base for strategic segmentation.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55457
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Башлик А. В., 2005
References (Ukraine): 1. Акофф Р. Эмери Ф. О целеустремленных системах. - М., 1974.
2. Наливайко А.П. Стратегічна сегментація діяльності підприємства // Наук, журнал Харківського держ. ек. ун-ту. - Вересень 2001. - №3 (19) - С. 81-85.
3. Портер М.Е. Стратегія конкуренції. - К, 1998.
4. Рубан В.Я. Информатизация и новая информащонная технология в управлении научно-техническим прогрессом. -К., 1980.
References (International): 1. Akoff R. Emeri F. O tseleustremlennykh sistemakh, M., 1974.
2. Nalyvaiko A.P. Stratehichna sehmentatsiia diialnosti pidpryiemstva, Nauk, zhurnal Kharkivskoho derzh. ek. un-tu, Veresen 2001, No 3 (19) - P. 81-85.
3. Porter M.E. Stratehiia konkurentsii, K, 1998.
4. Ruban V.Ia. Informatizatsiia i novaia informashchonnaia tekhnolohiia v upravlenii nauchno-tekhnicheskim prohressom. -K., 1980.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Bashlik_A_V-Stratehichna_sehmentatsiia_13-19.pdf473.83 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Bashlik_A_V-Stratehichna_sehmentatsiia_13-19__COVER.png510.64 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.