Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55455
Title: Клієнти як джерело первинної маркетингової інформації підприємства
Authors: Швайца, Д.
Плюцішевич, В.
Affiliation: Політехніка Шленська
Bibliographic description (Ukraine): Швайца Д. Клієнти як джерело первинної маркетингової інформації підприємства / Д. Швайца, В. Плюцішевич // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 199–204. — (Теорія логістики і маркетингу).
Bibliographic description (International): Shvaitsa D. Kliienty yak dzherelo pervynnoi marketynhovoi informatsii pidpryiemstva / D. Shvaitsa, V. Pliutsishevych // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 199–204. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 526 : Логістика
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 658.8
Number of pages: 6
Page range: 199-204
Start page: 199
End page: 204
Abstract: Подано класифікацію маркетингової інформації на первинну та вторинну. Здійснено поділ клієнтів стосовно джерел маркетингової інформації. Розглянуто формування бази даних про клієнтів.
The classification of the marketing information on primary and secondary is submitted. The division of the clients concerning sources of the marketing information is carried out. The formations of a database about the clients are considered.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55455
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Швайца Д., Плюцішевич В., 2005
References (Ukraine): 1. Garbarski L, Klosiewicz U., Nowacki R., Olejniczuk-Merta A., Slomihska B., Struzycki M. Zar- zqdzanie marketingowe matym і srednim przedsiqbiorstwem. Difin. - Warszawa, 1999.
2. Kaczmarczyk S. Badania marketingowe. Melody і techniki. PWE. - Warszawa, 1995.
3. Podstawy marketings Instytut Marketingu /pr. zb. pod red. J. Altkoma. — Krakow, 1996.
4. Kotier Ph. Marketing. Analiza, planowanie, wdrazanie isl kontrola. Gebethner і Ska. - Warszawa, 1994.
5. Mazurek-Lopacinska K. Orientacja na klienta w przedsiqbiorstwie. PWE. - Warszawa, 2002.
6. Geffroy E.K Clienting. Jedyne, co przeszkadza, to klient. Agencja Wydawnicza Placet. - Warszawa, 1996.
7. Hill N., Alexander J. Pomiar satysfakcji і lojalnosci klientöw. Oficyna Ekonomiczna. - Krakow, 2003.
8. Burnett K. Relacje z kluczowymi klientami. Oficyna Ekonomiczna. - Krakow, 2002.
9. Hill N., Alexander J. op.cit. s. 17-19.
10. Kotier Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V. Marketing. Podrqcznik europejski. PWE. - Warszawa, 2002.
11. Beyon-Davies P. Systemy baz danych. Wydawnictwo Naukowo-Techniczne. - Warszawa, 2000.
12. Storbacka K, Lehtinen J.R. Sztuka budowania trwalych zwiqzköw z klientami. Dom Wydawniczy ABC. - Krakow, 2001.
References (International): 1. Garbarski L, Klosiewicz U., Nowacki R., Olejniczuk-Merta A., Slomihska B., Struzycki M. Zar- zqdzanie marketingowe matym i srednim przedsiqbiorstwem. Difin, Warszawa, 1999.
2. Kaczmarczyk S. Badania marketingowe. Melody i techniki. PWE, Warszawa, 1995.
3. Podstawy marketings Instytut Marketingu /pr. zb. pod red. J. Altkoma, Krakow, 1996.
4. Kotier Ph. Marketing. Analiza, planowanie, wdrazanie isl kontrola. Gebethner i Ska, Warszawa, 1994.
5. Mazurek-Lopacinska K. Orientacja na klienta w przedsiqbiorstwie. PWE, Warszawa, 2002.
6. Geffroy E.K Clienting. Jedyne, co przeszkadza, to klient. Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa, 1996.
7. Hill N., Alexander J. Pomiar satysfakcji i lojalnosci klientöw. Oficyna Ekonomiczna, Krakow, 2003.
8. Burnett K. Relacje z kluczowymi klientami. Oficyna Ekonomiczna, Krakow, 2002.
9. Hill N., Alexander J. op.cit. s. 17-19.
10. Kotier Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V. Marketing. Podrqcznik europejski. PWE, Warszawa, 2002.
11. Beyon-Davies P. Systemy baz danych. Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa, 2000.
12. Storbacka K, Lehtinen J.R. Sztuka budowania trwalych zwiqzköw z klientami. Dom Wydawniczy ABC, Krakow, 2001.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Shvaitsa_D-Kliienty_yak_dzherelo_199-204.pdf429 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Shvaitsa_D-Kliienty_yak_dzherelo_199-204__COVER.png537.65 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.