Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55443
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМорозов, В. О.
dc.contributor.authorЛянце, Е. В.
dc.date.accessioned2020-12-04T09:31:14Z-
dc.date.available2020-12-04T09:31:14Z-
dc.date.created2005-03-01
dc.date.issued2005-03-01
dc.identifier.citationМорозов В. О. Обробка маркетингової інформації в нейромережах / В. О. Морозов, Е. В. Лянце // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 144–147. — (Теорія логістики і маркетингу).
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55443-
dc.description.abstractРозглянуто принципи моделювання маркетингових ситуацій з використанням нейронних мереж та напрямки побудови імітаційних моделей ринку. Наведено приклади та результати дослідження умовного ринку з розв’язанням задачі кластеризаціі.
dc.description.abstractThe principles of simulation of marketing situations with usage of neural networks and direction of construction of simulation models of the market are reviewed. The examples and research results of the conditional market with the solution of a problem of clusterization are adduced.
dc.format.extent144-147
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
dc.titleОбробка маркетингової інформації в нейромережах
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
dc.rights.holder© Морозов В. О., Лянце Е. В., 2005
dc.contributor.affiliationЛьвівський інститут менеджменту
dc.format.pages4
dc.identifier.citationenMorozov V. O. Obrobka marketynhovoi informatsii v neiromerezhakh / V. O. Morozov, E. V. Liantse // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 144–147. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
dc.relation.references1. Морозов В.О., Лянце Е.В. Імітаційне моделювання маркетингових ситуацій /Вісник НУ “Львівська політехніка" “Логістика”. - 2003. - №469. - С.456-461.
dc.relation.references2. Маркетинг / У. Руделиус и др. - М, 2001.
dc.relation.references3. Бэстенс, Д.-Э., Ван Ден Берг, В.-М., Вуд, Д. (1997). Нейронные сети и финансовые рынки. Принятие решений в торговых операциях.
dc.relation.referencesen1. Morozov V.O., Liantse E.V. Imitatsiine modeliuvannia marketynhovykh sytuatsii /Visnyk NU "Lvivska politekhnika" "Lohistyka", 2003, No 469, P.456-461.
dc.relation.referencesen2. Marketinh, U. Rudelius and other - M, 2001.
dc.relation.referencesen3. Bestens, D.-E., Van Den Berh, V.-M., Vud, D. (1997). Neironnye seti i finansovye rynki. Priniatie reshenii v torhovykh operatsiiakh.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”
dc.citation.issue526 : Логістика
dc.citation.spage144
dc.citation.epage147
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc339.138
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Morozov_V_O-Obrobka_marketynhovoi_144-147.pdf376.67 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Morozov_V_O-Obrobka_marketynhovoi_144-147__COVER.png521.27 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.