Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55441
Title: Моделювання стратегічних маркетингових рішень в сфері телекомунікації! Та оцінювання їх ефектів
Authors: Мних, О. Б.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Мних О. Б. Моделювання стратегічних маркетингових рішень в сфері телекомунікації! Та оцінювання їх ефектів / О. Б. Мних // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 130–138. — (Теорія логістики і маркетингу).
Bibliographic description (International): Mnikh O. B. Modeliuvannia stratehichnykh marketynhovykh rishen v sferi telekomunikatsii! Ta otsiniuvannia yikh efektiv / O. B. Mnikh // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 130–138. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 526 : Логістика
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 338.256
Number of pages: 9
Page range: 130-138
Start page: 130
End page: 138
Abstract: Відображені ключові проблеми розвитку ринку телекомунікації в конкурентному середовищі. Розкривається зміст економетричних моделей, які широко використовують в зарубіжній практиці як важливий інструмент управління маркетингом.
The key problems of development of telecommunication market in competitive environment are reflected the article. Are being widely used in foreign studies as important device of marketing regulation, is examined as well.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55441
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Мних О. Б., 2005
References (Ukraine): 1. Родионова С.П., Родионов Н.В.. Оценка инвестиционных ресурсов предприятий (инновационный аспект). - СПб.,2001.
2. Стратегическое управление организационно-экономической устойчивостью фирмы: логистикоориентированное проектирование бизнеса/АД. Канчавели, А.А. Колобов, И.Н Омельченко и др.; Под ред. А.А. Колобова, И.Н. Омельченкл. -М., 2001.
3. Управление по результатам / Пер. с финск.; Под ред Я.А. Нейманна. - М.:,1993.
4. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. -М.,1993.
5. Семь нот менеджмента /Под. Ред. В Красновой и Привалова. - М.,1997.
6. Yvan Allaire, MihaelaE. Firsirotu. Myslenie strategiczne. /Przeklad Jan Anusz. Wyd. / Naukowe PWN. - Warszawa, 2000.
7. Пархомчук Д. Вся надежда на “Укртелеком //Инвестгазета. 21.09.2004г., №38 (467).
8. Стародуб Н. М., Павлович В. Н, Захаренко С. Е., Цвигун А.В. Основные тенденции создания национальных информационных инфраструктур // Зв'язок. - 2000. - № 3.
9. Стародуб Н. М., Павлович В. Н, Захаренко С. Е., Цвигун А. В. Современные подходы к созданию городских и региональных инфраструктур в рамках Национальной информационной инфраструктуры // Зв'язок. - 2000. - № 4.
10. Чернявская И. Киевстар Дж.Эс. Эм ввел новые безлимитные тарифы //Газета “ Финансы компании 28.10.2003.
11. Mynarski S. Badania rynkowe w prsedsiqbiorstwie. - Krakow, 2001.
12. Резникова Н.П. Маркетинг в телекомуникациях. - М., 2002.
13. Мних О.Б., Костюк О.С., Таранський І.П. Економетричнг моделі у дослідженні поведінки споживачів.//Вісник НУ”Львівська політехніка”. - 2003. -№472. - С. 312-318.
14. Резникова Н.П. Маркетинг в телекоммуникациях. - М., 1998.
15. Розвиток сучасних послуг зв'язку через інтелектуальні платформи //Матер. Наук.-практ. конф., м. Київ. 3-4 липня 2002.
16. Демина Е.В. и др. Менеджмент предприятий электросвязи. -М., 1997.
References (International): 1. Rodionova S.P., Rodionov N.V.. Otsenka investitsionnykh resursov predpriiatii (innovatsionnyi aspekt), SPb.,2001.
2. Stratehicheskoe upravlenie orhanizatsionno-ekonomicheskoi ustoichivostiu firmy: lohistikoorientirovannoe proektirovanie biznesa/AD. Kanchaveli, A.A. Kolobov, I.N Omelchenko and other; ed. A.A. Kolobova, I.N. Omelchenkl. -M., 2001.
3. Upravlenie po rezultatam, Per. s finsk.; Pod red Ia.A. Neimanna, M.:,1993.
4. Meskon M.Kh., Albert M., Khedouri F. Osnovy menedzhmenta. -M.,1993.
5. Sem not menedzhmenta /Pod. Red. V Krasnovoi i Privalova, M.,1997.
6. Yvan Allaire, MihaelaE. Firsirotu. Myslenie strategiczne. /Przeklad Jan Anusz. Wyd., Naukowe PWN, Warszawa, 2000.
7. Parkhomchuk D. Vsia nadezhda na "Ukrtelekom //Investhazeta. 21.09.2004y., No 38 (467).
8. Starodub N. M., Pavlovich V. N, Zakharenko S. E., Tsvihun A.V. Osnovnye tendentsii sozdaniia natsionalnykh informatsionnykh infrastruktur, Zv'iazok, 2000, No 3.
9. Starodub N. M., Pavlovich V. N, Zakharenko S. E., Tsvihun A. V. Sovremennye podkhody k sozdaniiu horodskikh i rehionalnykh infrastruktur v ramkakh Natsionalnoi informatsionnoi infrastruktury, Zv'iazok, 2000, No 4.
10. Cherniavskaia I. Kievstar Dzh.Es. Em vvel novye bezlimitnye tarify //Hazeta " Finansy kompanii 28.10.2003.
11. Mynarski S. Badania rynkowe w prsedsiqbiorstwie, Krakow, 2001.
12. Reznikova N.P. Marketinh v telekomunikatsiiakh, M., 2002.
13. Mnykh O.B., Kostiuk O.S., Taranskyi I.P. Ekonometrychnh modeli u doslidzhenni povedinky spozhyvachiv.//Visnyk NU"Lvivska politekhnika", 2003. -No 472, P. 312-318.
14. Reznikova N.P. Marketinh v telekommunikatsiiakh, M., 1998.
15. Rozvytok suchasnykh posluh zviazku cherez intelektualni platformy //Mater. Nauk.-prakt. konf., m. Kyiv. 3-4 lypnia 2002.
16. Demina E.V. and other Menedzhment predpriiatii elektrosviazi. -M., 1997.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Mnikh_O_B-Modeliuvannia_stratehichnykh_130-138.pdf648.76 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Mnikh_O_B-Modeliuvannia_stratehichnykh_130-138__COVER.png543.39 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.