Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55413
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДубовик, О. В.
dc.date.accessioned2020-12-04T09:30:52Z-
dc.date.available2020-12-04T09:30:52Z-
dc.date.created2005-03-01
dc.date.issued2005-03-01
dc.identifier.citationДубовик О. В. Мерчандайзинг і поведінка споживачів / О. В. Дубовик // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 50–55. — (Теорія логістики і маркетингу).
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55413-
dc.description.abstractПроаналізовано трактування терміна “мерчандайзинг” різними авторами. Запропоновано авторське визначення цього терміна, розкрито його характерні риси. Обгрунтовано необхідність розробки маркетингового комплексу мерчандайзингу як одного із елементів системи “маркетинг-мікс” підприємства.
dc.description.abstractInterprétation of term “merchandising” is analysed by different authors. Author détermination of this term is offered, the his personal touches are exposed. The necessity of development of the marketing complex of merchandising as one of element of the “marketing- mix” System of the enterprise is defined.
dc.format.extent50-55
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
dc.relation.urihttp://www.cfin.ru/press/practical/
dc.relation.urihttp://www.retail.ru/biblio/shopm06.htm
dc.relation.urihttp://psyfactor.org/merchancurs.htm
dc.relation.urihttp://www
dc.titleМерчандайзинг і поведінка споживачів
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
dc.rights.holder© Дубовик О. В., 2005
dc.contributor.affiliationЛьвівський банківський інститут НБУ
dc.format.pages6
dc.identifier.citationenDubovik O. V. Merchandaizynh i povedinka spozhyvachiv / O. V. Dubovik // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 50–55. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
dc.relation.references1. Ромат Е. Мерчандайзинг - маркетинговая технология, реализуемая в розничной торговле. В сб. статей по теории и практике мерчандайзинга. - Харьков, -2003.
dc.relation.references2. Ермаков О. Технология самообслуживания // http://www.cfin.ru/press/practical/ 2001-07/03.shtml.
dc.relation.references3. Churchill G. A., Peter J.P. Marketing: Creative Value for Customers. - Burr Ridge, Illinois, 1995.
dc.relation.references4. Вето Д. Особенности национального мерчандайзинга // Рекламные идеи - YES! - 2000. -№ 3. - С. 92-97.
dc.relation.references5. Кирюков С.И. Мерчандайзинг - доступная каждой фирме технология// Рекламные идеи. - YES! - 1998. - № 3. - С.24-26.
dc.relation.references6. Уэллс У., Берет Дж. Реклама: принципы и практика. - СПб:, 1999.
dc.relation.references7. Червак Р. Секреты создания атмосферы супермаркета. В сб. статей по теории и практике мерчандайзинга. - Харьков, 2003.
dc.relation.references8. С. Сысоева, А. Непман. Насильно мил не будешь, или что такое лояльность покупателей // http://www.retail.ru/biblio/shopm06.htm.
dc.relation.references9. В. Бемельтон. Технологии мерчандайзинга // http://psyfactor.org/merchancurs.htm.
dc.relation.references10. Merchandising in worldwide // http://www. Merchan- dising.popai.com.87.htm.
dc.relation.references11. P. Колборн. Мерчандайзинг . - СПб.:, 2002. 12. ESOMAR. Marketing and Social Research Practice in worldwide// http://www. esomar.org /main.php?a=2&p=57.
dc.relation.referencesen1. Romat E. Merchandaizinh - marketinhovaia tekhnolohiia, realizuemaia v roznichnoi torhovle. V sb. statei po teorii i praktike merchandaizinha, Kharkov, -2003.
dc.relation.referencesen2. Ermakov O. Tekhnolohiia samoobsluzhivaniia, http://www.cfin.ru/press/practical/ 2001-07/03.shtml.
dc.relation.referencesen3. Churchill G. A., Peter J.P. Marketing: Creative Value for Customers, Burr Ridge, Illinois, 1995.
dc.relation.referencesen4. Veto D. Osobennosti natsionalnoho merchandaizinha, Reklamnye idei - YES! - 2000. -No 3, P. 92-97.
dc.relation.referencesen5. Kiriukov S.I. Merchandaizinh - dostupnaia kazhdoi firme tekhnolohiia// Reklamnye idei, YES! - 1998, No 3, P.24-26.
dc.relation.referencesen6. Uells U., Beret Dzh. Reklama: printsipy i praktika, SPb:, 1999.
dc.relation.referencesen7. Chervak R. Sekrety sozdaniia atmosfery supermarketa. V sb. statei po teorii i praktike merchandaizinha, Kharkov, 2003.
dc.relation.referencesen8. S. Sysoeva, A. Nepman. Nasilno mil ne budesh, ili chto takoe loialnost pokupatelei, http://www.retail.ru/biblio/shopm06.htm.
dc.relation.referencesen9. V. Bemelton. Tekhnolohii merchandaizinha, http://psyfactor.org/merchancurs.htm.
dc.relation.referencesen10. Merchandising in worldwide, http://www. Merchan- dising.popai.com.87.htm.
dc.relation.referencesen11. P. Kolborn. Merchandaizinh , SPb.:, 2002. 12. ESOMAR. Marketing and Social Research Practice in worldwide// http://www. esomar.org /main.php?a=2&p=57.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”
dc.citation.issue526 : Логістика
dc.citation.spage50
dc.citation.epage55
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc659.2
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Dubovik_O_V-Merchandaizynh_i_povedinka_50-55.pdf393.76 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Dubovik_O_V-Merchandaizynh_i_povedinka_50-55__COVER.png513.14 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.