Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55408
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлімковська, Р.
dc.date.accessioned2020-12-04T09:30:49Z-
dc.date.available2020-12-04T09:30:49Z-
dc.date.created2005-03-01
dc.date.issued2005-03-01
dc.identifier.citationКлімковська Р. Логістика і явище синергії у маркетинговій стратегії на ринку легкових автомобілів / Р. Клімковська // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 576–582. — (Формування та оптимізація логістичних систем).
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55408-
dc.description.abstractРозглянуто виявлення взаємозв’язку між маркетингом і логістикою, а також виникнення явища синергії у ланцюгах поставок на ринку легкових автомобілів.
dc.description.abstractThe relationship between marketing and logistics, as weft as the appearance of synergy phenomena in supply chains on the market of cars are investigated in this article.
dc.format.extent576-582
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
dc.titleЛогістика і явище синергії у маркетинговій стратегії на ринку легкових автомобілів
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
dc.rights.holder© Клімковська Р., 2005
dc.contributor.affiliationАкадемія економічна
dc.format.pages7
dc.identifier.citationenKlimkovska R. Lohistyka i yavyshche synerhii u marketynhovii stratehii na rynku lehkovykh avtomobiliv / R. Klimkovska // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 576–582. — (Formuvannia ta optymizatsiia lohistychnykh system).
dc.relation.references1. Blaik P., Koncepcja logistyki marketingowej, “Handel Wewnçtrzny ” 1994, nr 2.
dc.relation.references2. Blaik P., Koszty logistyczne obrotu towarowego w krajach wysoko rozwiniçtych, ‘‘‘‘Handel Wewnqtrzny ” 1991, nr 4.;
dc.relation.references3. Stem L.W., Ansary A.I., A.T. Coughlan A.T., Kanaly marketingowe, PWE, Warszawa 2002.
dc.relation.references4. Sirower M.L., The Synergy Trap. How Companies Lose the Aquisition Game, The Free Press, New York 1997.;
dc.relation.references5. Kreft Z, Synergia і symetria potencjalow і uprawnieh podmiotow struktury holdingowej, “Przeglqd Organizacji” 2003, nr 5.;
dc.relation.references6. Przybylowski K., Hartley S.W., Kerin R.A., Marketing. Dorn Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.;
dc.relation.references7. Porter M., Strategia konkurencji. Metody analizy sektorôw і konkurentöw, PWE, Warszawa 1994.;
dc.relation.references8. Maciejewski A., Wiçcej samochodôw a mniej klopotôw, “Rzeczpospoilt a ” 2004, nr 117.;
dc.relation.references9. Mozdzynski B., Nazarewicz M., Trzej rycerze na rynku out. ‘‘‘‘Profit’’ 2003, nr 9.;
dc.relation.references10. Raport Branzowy Auto Moto, ‘‘‘‘Gazeta Wyborcza” 2003, nr 252.;
dc.relation.references11. KublikA., Bankowe zniwa // Gazeta Wyborcza, 11 lutego 2000.;
dc.relation.references12. Outsourcing wielkich firm. Rozmowa z H. Simonem. “Meneger” 2003, nr 2.;
dc.relation.references13. FM., Rosnqce znaczenie outsourcingu, “Zarzqdzanie na swiecie” 2004, nr 2.;
dc.relation.references14. Christopher M., Strategia zarzqdzania dystrybucjq. Praktyka logistyki biznesu. AW ‘‘‘‘Placet”, Warszawa 1999, wyd. II.;
dc.relation.references15. Przybylski R., Ulatwienia dlaflot, “Rzeczpospolita” 2002, nr 134.
dc.relation.referencesen1. Blaik P., Koncepcja logistyki marketingowej, "Handel Wewnçtrzny " 1994, nr 2.
dc.relation.referencesen2. Blaik P., Koszty logistyczne obrotu towarowego w krajach wysoko rozwiniçtych, ‘‘‘‘Handel Wewnqtrzny " 1991, nr 4.;
dc.relation.referencesen3. Stem L.W., Ansary A.I., A.T. Coughlan A.T., Kanaly marketingowe, PWE, Warszawa 2002.
dc.relation.referencesen4. Sirower M.L., The Synergy Trap. How Companies Lose the Aquisition Game, The Free Press, New York 1997.;
dc.relation.referencesen5. Kreft Z, Synergia i symetria potencjalow i uprawnieh podmiotow struktury holdingowej, "Przeglqd Organizacji" 2003, nr 5.;
dc.relation.referencesen6. Przybylowski K., Hartley S.W., Kerin R.A., Marketing. Dorn Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.;
dc.relation.referencesen7. Porter M., Strategia konkurencji. Metody analizy sektorôw i konkurentöw, PWE, Warszawa 1994.;
dc.relation.referencesen8. Maciejewski A., Wiçcej samochodôw a mniej klopotôw, "Rzeczpospoilt a " 2004, nr 117.;
dc.relation.referencesen9. Mozdzynski B., Nazarewicz M., Trzej rycerze na rynku out. ‘‘‘‘Profit’’ 2003, nr 9.;
dc.relation.referencesen10. Raport Branzowy Auto Moto, ‘‘‘‘Gazeta Wyborcza" 2003, nr 252.;
dc.relation.referencesen11. KublikA., Bankowe zniwa, Gazeta Wyborcza, 11 lutego 2000.;
dc.relation.referencesen12. Outsourcing wielkich firm. Rozmowa z H. Simonem. "Meneger" 2003, nr 2.;
dc.relation.referencesen13. FM., Rosnqce znaczenie outsourcingu, "Zarzqdzanie na swiecie" 2004, nr 2.;
dc.relation.referencesen14. Christopher M., Strategia zarzqdzania dystrybucjq. Praktyka logistyki biznesu. AW ‘‘‘‘Placet", Warszawa 1999, wyd. II.;
dc.relation.referencesen15. Przybylski R., Ulatwienia dlaflot, "Rzeczpospolita" 2002, nr 134.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”
dc.citation.issue526 : Логістика
dc.citation.spage576
dc.citation.epage582
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc658.012
dc.subject.udc338
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Klimkovska_R-Lohistyka_i_yavyshche_576-582.pdf515.79 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Klimkovska_R-Lohistyka_i_yavyshche_576-582__COVER.png515.79 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.