Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55405
Title: Перспективи рекламного ринку в умовах інтеграції Польщі з Європейським Союзом
Authors: Кабса, Ф.
Стороняк-Пальчак, Г.
Affiliation: Вища школа економії і адміністрації
Bibliographic description (Ukraine): Кабса Ф. Перспективи рекламного ринку в умовах інтеграції Польщі з Європейським Союзом / Ф. Кабса, Г. Стороняк-Пальчак // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 562–565. — (Формування та оптимізація логістичних систем).
Bibliographic description (International): Kabsa F. Perspektyvy reklamnoho rynku v umovakh intehratsii Polshchi z Yevropeiskym Soiuzom / F. Kabsa, H. Storoniak-Palchak // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 562–565. — (Formuvannia ta optymizatsiia lohistychnykh system).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 526 : Логістика
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 338
Number of pages: 4
Page range: 562-565
Start page: 562
End page: 565
Abstract: Розглянуто стан та перспективи розвитку рекламного ринку в умовах інтеграції Польщі з Європейським Союзом.
The present situation and perspectives of advertisement market development during integration of Poland into European Union are analyzed in this article.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55405
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Кабса Ф., Стороняк-Пальчак Г., 2005
References (Ukraine): 1. Duraj J. Analiza ekonomiczna przedsiçbiorstwa. - Warszawa, 1993.
2. Sztucki T. Marketing przedsiçbiorcy і menedzera. - Warszawa, 1996.
3. Репс J. Innowacje і zmiany w flrmie, Agencja Wydawnicza PLACET. - Warszawa, 1999.
4. Duliniec E. Marketing miqdzynarodowy, PWE. - Warszawa, 2004.
5. Karcz K., Kçdzior Z. Postawy konsumentôw wobec produktôw krajowych і zagranicznych. - Katowice, 1999.
6. Ciesielski M. Imperatyw jakosci. Businessman Magazine, 1993.
7. Sosnowska A. Nowe generacje produktôw w XXI wieku, Marketing і Rynek, 1998.
References (International): 1. Duraj J. Analiza ekonomiczna przedsiçbiorstwa, Warszawa, 1993.
2. Sztucki T. Marketing przedsiçbiorcy i menedzera, Warszawa, 1996.
3. Reps J. Innowacje i zmiany w flrmie, Agencja Wydawnicza PLACET, Warszawa, 1999.
4. Duliniec E. Marketing miqdzynarodowy, PWE, Warszawa, 2004.
5. Karcz K., Kçdzior Z. Postawy konsumentôw wobec produktôw krajowych i zagranicznych, Katowice, 1999.
6. Ciesielski M. Imperatyw jakosci. Businessman Magazine, 1993.
7. Sosnowska A. Nowe generacje produktôw w XXI wieku, Marketing i Rynek, 1998.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Kabsa_F-Perspektyvy_reklamnoho_rynku_562-565.pdf267.83 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Kabsa_F-Perspektyvy_reklamnoho_rynku_562-565__COVER.png482.58 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.