Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55366
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСвірська, О. Б.
dc.date.accessioned2020-11-27T14:43:07Z-
dc.date.available2020-11-27T14:43:07Z-
dc.date.created2006-01-31
dc.date.issued2006-01-31
dc.identifier.citationСвірська О. Б. Прогнозування збуту продукції підприємств на основі кривих життєвого циклу товару / О. Б. Свірська // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 298–304. — (Логістичне та маркетингове управління).
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55366-
dc.description.abstractОбґрунтовано можливість використання концепції життєвого циклу товару для прогнозування збуту продукції підприємства. Досліджено основні типи кривих життєвого циклу товару, виділено групи товарів, яким відповідають ті чи інші криві, обґрунтовано аналітичні форми та запропоновано методи оцінювання параметрів кривих ЖЦГ, які є підставою для формування надійної інформаційної бази прогнозних розрахунків.
dc.description.abstractIn this article the possibility of utilization of product life cycle conception for the forecasting of enterprise production distribution is substantiated. The main types of product life cycle curves are also studied; the product groups reflected in different curves are selected; the analytical forms are grounded, and methods of product life cycle curves estimation parameters which can give the right for formation of stabile information base of forecast calculations are offered.
dc.format.extent298-304
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”, 552 : Логістика, 2006
dc.titleПрогнозування збуту продукції підприємств на основі кривих життєвого циклу товару
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2006
dc.rights.holder© Свірська О. Б., 2006
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.format.pages7
dc.identifier.citationenSvirska O. B. Prohnozuvannia zbutu produktsii pidpryiemstv na osnovi kryvykh zhyttievoho tsyklu tovaru / O. B. Svirska // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 298–304. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).
dc.relation.references1. Портер М. Стратегія конкуренції. -К.,1998.
dc.relation.references2. Перерва 77.С. Управление маркетингом на машиностроительном предприятии. - Харків, 1993.
dc.relation.references3. Маркетинг /У. Руделиус и др. - М., 2001.
dc.relation.references4. Дибб С., Симкин Л., Брэдли Дж. Практическое руководство по маркетинговому планированию. - СПб., 2001.
dc.relation.references5. Балабанова Л.В. Маркетинг. - К., 2004.
dc.relation.references6. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник. - К., 2002.
dc.relation.references7. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.,1990.
dc.relation.references8. Друкер И Задачи менеджмента в XXI веке. - М., 2001.
dc.relation.references9. Яворська Н.Р., Фещур Р.В. Дослідження функціональної залежності між якістю продукції та витратами на виробництво // Вісник Національного університету 'Львівська політехніка” (іМенеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку”. - 2000. -№ 405. - С. 98-102.
dc.relation.referencesen1. Porter M. Stratehiia konkurentsii. -K.,1998.
dc.relation.referencesen2. Pererva 77.S. Upravlenye marketynhom na mashynostroytelnom predpryiatyy, Kharkiv, 1993.
dc.relation.referencesen3. Marketinh /U. Rudelius and other - M., 2001.
dc.relation.referencesen4. Dibb S., Simkin L., Bredli Dzh. Prakticheskoe rukovodstvo po marketinhovomu planirovaniiu, SPb., 2001.
dc.relation.referencesen5. Balabanova L.V. Marketinh, K., 2004.
dc.relation.referencesen6. Harkavenko S. S. Marketynh: Pidruchnyk, K., 2002.
dc.relation.referencesen7. Kotler F. Osnovy marketinha, M.,1990.
dc.relation.referencesen8. Druker I Zadachi menedzhmenta v XXI veke, M., 2001.
dc.relation.referencesen9. Yavorska N.R., Feshchur R.V. Doslidzhennia funktsionalnoi zalezhnosti mizh yakistiu produktsii ta vytratamy na vyrobnytstvo, Visnyk Natsionalnoho universytetu 'Lvivska politekhnika" (iMenedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia ta problemy rozvytku", 2000. -No 405, P. 98-102.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”
dc.citation.issue552 : Логістика
dc.citation.spage298
dc.citation.epage304
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc229.138
Appears in Collections:Логістика. – 2006. – №552

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2006n552_Svirska_O_B-Prohnozuvannia_zbutu_298-304.pdf511.48 kBAdobe PDFView/Open
2006n552_Svirska_O_B-Prohnozuvannia_zbutu_298-304__COVER.png517.82 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.