Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55360
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, О. Г.
dc.contributor.authorІвасюк, В. В.
dc.date.accessioned2020-11-27T14:43:00Z-
dc.date.available2020-11-27T14:43:00Z-
dc.date.created2006-01-31
dc.date.issued2006-01-31
dc.identifier.citationМельник О. Г. Показники оцінювання маркетингової діяльності підприємства / О. Г. Мельник, В. В. Івасюк // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 260–266. — (Логістичне та маркетингове управління).
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55360-
dc.description.abstractЗапропоновано комплексну збалансовану систему показників оцінювання маркетингової діяльності підприємства. Наведено та охарактеризовано показники ринкової характеристики, оцінювання розповсюдження товарів, оцінювання товарів та цінової політики підприємства, оцінювання маркетингових комунікацій.
dc.description.abstractThere are in clause the complex balanced System of parameters of estimation by the marketing activity of the enterprise it is offered. The parameters of the market characteristic, estimation of distribution of the goods, estimation of the goods and price politics of the enterprise, estimation of the marketing communications are characterized.
dc.format.extent260-266
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”, 552 : Логістика, 2006
dc.titleПоказники оцінювання маркетингової діяльності підприємства
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2006
dc.rights.holder© Мельник О. Г., Івасюк В. В., 2006
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.format.pages7
dc.identifier.citationenMelnik O. H. Pokaznyky otsiniuvannia marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva / O. H. Melnyk, V. V. Ivasiuk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 260–266. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).
dc.relation.references1. Балик У.О., Колісник М.В. Методологічні підходи до фінансової оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємстві: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції Маркетинг та логістика в системі менеджменту”. - Львів, 2005. - С. 11-12.
dc.relation.references2. Економічна енциклопедія: У 3-х т. Т. 1. Т. 2. Т. З / Редкол.: ...С.В. Мочерний (відп. ред.) та ін. -К., 2001.
dc.relation.references3. Економічний аналіз: Навч. посібник /М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток та ін.; За ред. проф. М.Г. Чумаченка. 2-ге вид., перероб. і доп. - К, 2003.
dc.relation.references4. Закон України “Про оподаткування прибутку підприємств” зі змінами та доповненнями, внесеними станом на 01.01.2003 р. //Податкове планування. - 2003. - № 2(28). - С. 66-105.
dc.relation.references5. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: Навч. посібник. 2-ге вид., доп. —К, 2003.
dc.relation.references6. Мельник О.Г. Конкурентоспроможність товарів // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку / Вісник Національного університету ‘Львівська політехніка”. - 2001. - № 417. - С. 146-150.
dc.relation.references7. Нечипорук М.О. Оцінка ефективності реклами // Тези доповідей V Міжнародної науково- практичної конференції “Маркетинг та логістика в системі менеджменту”. - Львів, 2005. - С. 232-234.
dc.relation.references8. Примак Т. Структурні моделі розподілу бюджету на маркетингові комунікації залежно від типу ринку // Економіст. - 2003. - № 1. - С. 58-60.
dc.relation.references9. Розпорядження Антимонопольного комітету України і(Про Методики визначення монопольного становища” від 05.03.2002 р.
dc.relation.references10. Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга: Учеб, пособие / Харьк. гос. академия технол. и орг. питания. - Харьков, 1995.
dc.relation.references11. Сумец А.М., Сумец Р.А. О том, как рассчитать долгосрочную эффективность рекламной кампании // Маркетинг и реклама. - 2005. - № 11. - С. 38-42.
dc.relation.references12. Хруцкий В.Е., Сизова Т.В., Гамаюнов В.В. Внутрифирменное бюджетирование: Настольная книга по постановке финансового планирования. - М., 2002.
dc.relation.references13. Kaplan R.S., Norton D.P. The balanced Scorecard: Translating Strategy into Action. - Boston. Ma.: Harvard Business School Press, 1996.
dc.relation.referencesen1. Balyk U.O., Kolisnyk M.V. Metodolohichni pidkhody do finansovoi otsinky efektyvnosti marketynhovoi diialnosti na pidpryiemstvi: Tezy dopovidei Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii Marketynh ta lohistyka v systemi menedzhmentu", Lviv, 2005, P. 11-12.
dc.relation.referencesen2. Ekonomichna entsyklopediia: U 3-kh t. V. 1. V. 2. T. Z, Redkol., ...S.V. Mochernyi (vidp. red.) and other -K., 2001.
dc.relation.referencesen3. Ekonomichnyi analiz: Navch. posibnyk /M.A. Boliukh, V.Z. Burchevskyi, M.I. Horbatok and other; ed. prof. M.H. Chumachenka. 2-he vyd., pererob. i dop, K, 2003.
dc.relation.referencesen4. Zakon Ukrainy "Pro opodatkuvannia prybutku pidpryiemstv" zi zminamy ta dopovnenniamy, vnesenymy stanom na 01.01.2003 y. //Podatkove planuvannia, 2003, No 2(28), P. 66-105.
dc.relation.referencesen5. Lukianets T.I. Reklamnyi menedzhment: Navch. posibnyk. 2-he vyd., dop. -K, 2003.
dc.relation.referencesen6. Melnyk O.H. Konkurentospromozhnist tovariv, Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia ta problemy rozvytku, Visnyk Natsionalnoho universytetu ‘Lvivska politekhnika", 2001, No 417, P. 146-150.
dc.relation.referencesen7. Nechyporuk M.O. Otsinka efektyvnosti reklamy, Tezy dopovidei V Mizhnarodnoi naukovo- praktychnoi konferentsii "Marketynh ta lohistyka v systemi menedzhmentu", Lviv, 2005, P. 232-234.
dc.relation.referencesen8. Prymak T. Strukturni modeli rozpodilu biudzhetu na marketynhovi komunikatsii zalezhno vid typu rynku, Ekonomist, 2003, No 1, P. 58-60.
dc.relation.referencesen9. Rozporiadzhennia Antymonopolnoho komitetu Ukrainy i(Pro Metodyky vyznachennia monopolnoho stanovyshcha" vid 05.03.2002 y.
dc.relation.referencesen10. Romat E.V. Reklama v sisteme marketinha: Ucheb, posobie, Khark. hos. akademiia tekhnol. i orh. pitaniia, Kharkov, 1995.
dc.relation.referencesen11. Sumets A.M., Sumets R.A. O tom, kak rasschitat dolhosrochnuiu effektivnost reklamnoi kampanii, Marketinh i reklama, 2005, No 11, P. 38-42.
dc.relation.referencesen12. Khrutskii V.E., Sizova T.V., Hamaiunov V.V. Vnutrifirmennoe biudzhetirovanie: Nastolnaia kniha po postanovke finansovoho planirovaniia, M., 2002.
dc.relation.referencesen13. Kaplan R.S., Norton D.P. The balanced Scorecard: Translating Strategy into Action, Boston. Ma., Harvard Business School Press, 1996.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”
dc.citation.issue552 : Логістика
dc.citation.spage260
dc.citation.epage266
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc338
Appears in Collections:Логістика. – 2006. – №552

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2006n552_Melnik_O_H-Pokaznyky_otsiniuvannia_260-266.pdf500.75 kBAdobe PDFView/Open
2006n552_Melnik_O_H-Pokaznyky_otsiniuvannia_260-266__COVER.png564.67 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.