Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУхачевич, Я. П.
dc.contributor.authorДубоделова, А. В.
dc.date.accessioned2020-11-27T14:42:42Z-
dc.date.available2020-11-27T14:42:42Z-
dc.date.created2006-01-31
dc.date.issued2006-01-31
dc.identifier.citationУхачевич Я. П. Формування позитивного іміджу продукції: торгова марка чи бренд? / Я. П. Ухачевич, А. В. Дубоделова // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 141–146. — (Теорія логістики і маркетингу).
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55340-
dc.description.abstractДосліджено проблеми нецінових методів управління конкурентоспроможністю продукції засобами формування позитивного іміджу товару. Запропоновано підхід до вибору та застосування таких маркетингових засобів, як “торгова марка” та “бренд”, які забезпечують товар додатковими конкурентними перевагами на ринку, не вдаючись до зниження цін.
dc.description.abstractThe problems of non-prical methods of management by the competitiveness of products by facilities of forming of positive image of commodity are explored in this article. For the sake of it we are proposing approach by choice and use such marketing facilities as "trade mark" and "brand" of commodity which allow to provide a commodity by the additional competitive edges at the market not coming running to the price-cutting.
dc.format.extent141-146
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”, 552 : Логістика, 2006
dc.titleФормування позитивного іміджу продукції: торгова марка чи бренд?
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2006
dc.rights.holder© Ухачевич Я. П., Дубоделова А. В., 2006
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.format.pages6
dc.identifier.citationenUkhachevich Ia. P. Formuvannia pozytyvnoho imidzhu produktsii: torhova marka chy brend? / Ia. P. Ukhachevich, A. V. Dubodelova // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 141–146. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
dc.relation.references1. Зозульов О. В. Брендинг та антибрендинг: що вибрати в Україні // Маркетинг в Україні. -2002. - № 4. - С. 26-29.
dc.relation.references2. Мороз О.В., Пащенко О.В. Теорія сучасного брендингу: Монографія. - Вінниця, 2003. - С. 104.
dc.relation.references3. Бобров В. Б. Англо-русский словарь по рекламе и маркетингу. - М., 1997.
dc.relation.references4. Дымшиц В. Б. Бренд - это не только торговая марка, но и...// Yes! Рекламные идеи. -1998. -№8.
dc.relation.references5. Перція В. http//www.marketinsmix.com.иа
dc.relation.references6. Моисеева Н.К., Рюмин М.Ю., Слуишенко МВ., Будник А. В. Брендинг в управлении маркетинговой активностью / Под ред. проф. Н. К. Моисеевой. - М., 2003. - С. 410.
dc.relation.references7. Любашевский Ю. Брендинг в России. httv/Avww.marketolos. ги/art brand/brandine in russia.php
dc.relation.references8. Писарський Д. Страсти по брэндам http//www.ko.ги/. 9. Филю- рин А. Убийцы 6peHdoe//http:/Avww.brandmarket.ru/article/branding/ubiitsy_brendov.html
dc.relation.referencesen1. Zozulov O. V. Brendynh ta antybrendynh: shcho vybraty v Ukraini, Marketynh v Ukraini. -2002, No 4, P. 26-29.
dc.relation.referencesen2. Moroz O.V., Pashchenko O.V. Teoriia suchasnoho brendynhu: monograph, Vinnytsia, 2003, P. 104.
dc.relation.referencesen3. Bobrov V. B. Anhlo-russkii slovar po reklame i marketinhu, M., 1997.
dc.relation.referencesen4. Dymshits V. B. Brend - eto ne tolko torhovaia marka, no i...// Yes! Reklamnye idei. -1998. -No 8.
dc.relation.referencesen5. Pertsiia V. http//www.marketinsmix.com.ya
dc.relation.referencesen6. Moiseeva N.K., Riumin M.Iu., Sluishenko MV., Budnik A. V. Brendinh v upravlenii marketinhovoi aktivnostiu, ed. prof. N. K. Moiseevoi, M., 2003, P. 410.
dc.relation.referencesen7. Liubashevskii Iu. Brendinh v Rossii. httv/Avww.marketolos. hi/art brand/brandine in russia.php
dc.relation.referencesen8. Pisarskii D. Strasti po brendam http//www.ko.hi/. 9. Filiu- rin A. Ubiitsy 6peHdoe//http:/Avww.brandmarket.ru/article/branding/ubiitsy_brendov.html
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”
dc.citation.issue552 : Логістика
dc.citation.spage141
dc.citation.epage146
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc339.166.5
dc.subject.udc347.772
Appears in Collections:Логістика. – 2006. – №552

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2006n552_Ukhachevich_Ia_P-Formuvannia_pozytyvnoho_141-146.pdf538.88 kBAdobe PDFView/Open
2006n552_Ukhachevich_Ia_P-Formuvannia_pozytyvnoho_141-146__COVER.png534.38 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.