Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55336
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВишцицький, М.
dc.contributor.authorБлоньський, К.
dc.date.accessioned2020-11-27T14:42:39Z-
dc.date.available2020-11-27T14:42:39Z-
dc.date.created2006-01-31
dc.date.issued2006-01-31
dc.identifier.citationВишцицький М. Вибрані аспекти маркетингу і логістики в обслуговуванні клієнта / М. Вишцицький, К. Блоньський // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 3–9. — (Теорія логістики і маркетингу).
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55336-
dc.description.abstractРозглядається обслуговування клієнта як елемент ринкової політики підприємства та наведено три трактування поняття “логістичне обслуговування” клієнта. Описано модель Емерсона і Грімма та показники логістичних і маркетингових заходів в обслуговуванні клієнта.
dc.description.abstractIn the article customer service is considered as an element of market policy of enterprise. Three interpretations of term ‘logistic customer service” are presented. The basic constituents of logistic service are considered. The Emerson's and Grimm's model is described and the indexes of logistic and marketing measures in customer service are resulted.
dc.format.extent3-9
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”, 552 : Логістика, 2006
dc.titleВибрані аспекти маркетингу і логістики в обслуговуванні клієнта
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2006
dc.rights.holder© Вишцицький М., Блоньський К., 2006
dc.contributor.affiliationЩецинський університет
dc.format.pages7
dc.identifier.citationenVishtsitskii M. Vybrani aspekty marketynhu i lohistyky v obsluhovuvanni kliienta / M. Vishtsitskii, K. Blonskii // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 3–9. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
dc.relation.references1. Кетрпу D., Logistyczna obsluga klienta, PWE, Warszawa 2001.
dc.relation.references2. Cichosz M. Logistyka dystrybucji, pod red. K. Rutkowskiego, Difin, Warszawa 2001.
dc.relation.references3. Beier F.J., Rutkowski K. Logistyka .. op. cit. , s. 40.
dc.relation.references4. M. Ciesielski, Ksztaltowanie logistycznego poziomu obslugi rynku, „Handel Wewnqtrzny ” 1996, nr 3.
dc.relation.references5. Witkowski J. Istota і wyznaczenie poziomu logistycznej obslugi nabywcdw, „Gospodarka Materialowa і Logistyka” 1995 nr 9.
dc.relation.references6. La Londe B.J., Zinszer P.H. Customer Service: Meaning and Measurement, N.C.P.D.M, Chicago 1976.
dc.relation.references7. Blaik P. Logistyka, PWE, Warszawa 2001.
dc.relation.references8. Moulinier R. Sprawnosc handlowa przedsiqbiorstwa. Poltext, Warszawa 1994.
dc.relation.references9. Perreault W.D. The Role of Physical Distribution Customer Services in Industrial Purchasing Decisions, PhD thesis, University of North Carolina, 1973, s. 15 za: F. G. Tucker, Creative Customer Service Management, “International Journal of Physical Distribution & Logistics Management” 1994, Vol. 24 Nr 4.
dc.relation.references10. Hopkins D.S., Bailey E.L Customer Service: A Progress Report, The Conference Board, New York 1970, s. 1; M. Christopher,, G. Wills, Developing Customer Service Policies, “International Journal of Physical Distribution & Materials Management” 1974 za: F. G. Tucker, Creative ... op. cit.
dc.relation.references11. Ballou R.H. Business Logistics Management, Prentice-Hall, Englewood Cliffs, New York 1997.
dc.relation.references12. Coyle J.J., Bardi E.J. The Management of Business Logistics, West Publishing Company, New York 1996.
dc.relation.references13. Livingston G. Measuring customer service in distribution, “International Journal of Physical Distribution& Logistics Management” 1994, nr 6.
dc.relation.references14. Emerson C.J., Grimm C.M. Logistics and marketing components of customer service, “International Journal of Physical Distribution & Logistics Management” 1994, nr 8.
dc.relation.references15. Gilmour P. Customer service: differentiation by Market Segment, “International Journal of Physical Distribution& Logistics Management” 1994, nr 4.
dc.relation.references16. Mentzer J.T., Gomes R., R.E. Krapfel Jr, Physical distribution service: a fundamental marketing concept?, “Journal of the Academy of Marketing Science”1989, Volumne 17, Number 1.
dc.relation.referencesen1. Ketrpu D., Logistyczna obsluga klienta, PWE, Warszawa 2001.
dc.relation.referencesen2. Cichosz M. Logistyka dystrybucji, pod red. K. Rutkowskiego, Difin, Warszawa 2001.
dc.relation.referencesen3. Beier F.J., Rutkowski K. Logistyka .. op. cit. , s. 40.
dc.relation.referencesen4. M. Ciesielski, Ksztaltowanie logistycznego poziomu obslugi rynku, "Handel Wewnqtrzny " 1996, nr 3.
dc.relation.referencesen5. Witkowski J. Istota i wyznaczenie poziomu logistycznej obslugi nabywcdw, "Gospodarka Materialowa i Logistyka" 1995 nr 9.
dc.relation.referencesen6. La Londe B.J., Zinszer P.H. Customer Service: Meaning and Measurement, N.C.P.D.M, Chicago 1976.
dc.relation.referencesen7. Blaik P. Logistyka, PWE, Warszawa 2001.
dc.relation.referencesen8. Moulinier R. Sprawnosc handlowa przedsiqbiorstwa. Poltext, Warszawa 1994.
dc.relation.referencesen9. Perreault W.D. The Role of Physical Distribution Customer Services in Industrial Purchasing Decisions, PhD thesis, University of North Carolina, 1973, s. 15 za: F. G. Tucker, Creative Customer Service Management, "International Journal of Physical Distribution & Logistics Management" 1994, Vol. 24 Nr 4.
dc.relation.referencesen10. Hopkins D.S., Bailey E.L Customer Service: A Progress Report, The Conference Board, New York 1970, s. 1; M. Christopher,, G. Wills, Developing Customer Service Policies, "International Journal of Physical Distribution & Materials Management" 1974 za: F. G. Tucker, Creative ... op. cit.
dc.relation.referencesen11. Ballou R.H. Business Logistics Management, Prentice-Hall, Englewood Cliffs, New York 1997.
dc.relation.referencesen12. Coyle J.J., Bardi E.J. The Management of Business Logistics, West Publishing Company, New York 1996.
dc.relation.referencesen13. Livingston G. Measuring customer service in distribution, "International Journal of Physical Distribution& Logistics Management" 1994, nr 6.
dc.relation.referencesen14. Emerson C.J., Grimm C.M. Logistics and marketing components of customer service, "International Journal of Physical Distribution & Logistics Management" 1994, nr 8.
dc.relation.referencesen15. Gilmour P. Customer service: differentiation by Market Segment, "International Journal of Physical Distribution& Logistics Management" 1994, nr 4.
dc.relation.referencesen16. Mentzer J.T., Gomes R., R.E. Krapfel Jr, Physical distribution service: a fundamental marketing concept?, "Journal of the Academy of Marketing Science"1989, Volumne 17, Number 1.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”
dc.citation.issue552 : Логістика
dc.citation.spage3
dc.citation.epage9
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc658.8
dc.subject.udc658.7
Appears in Collections:Логістика. – 2006. – №552

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2006n552_Vishtsitskii_M-Vybrani_aspekty_marketynhu_3-9.pdf446.23 kBAdobe PDFView/Open
2006n552_Vishtsitskii_M-Vybrani_aspekty_marketynhu_3-9__COVER.png342.69 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.