Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55332
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМорозов, В. О.
dc.contributor.authorЛянце, Е. В.
dc.date.accessioned2020-11-27T14:42:36Z-
dc.date.available2020-11-27T14:42:36Z-
dc.date.created2006-01-31
dc.date.issued2006-01-31
dc.identifier.citationМорозов В. О. Товарні можливості маркетингових досліджень / В. О. Морозов, Е. В. Лянце // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 101–104. — (Теорія логістики і маркетингу).
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55332-
dc.description.abstractРозглянуто принципи індустріалізації складових маркетингових досліджень як товару. Індустріалізація предбачає типизацію інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та інш. забезпечення і застосування типових рішень у маркетингових дослідженнях. Наведено дослідження умовного ринку з використанням нейронних мереж та розв’язанням задачі кластеризації.
dc.description.abstractThe principles of industrialization of features of marketing researches as goods are reviewed. The researches of the conditional market with usage of neural networks and solution of the problem of clusterization are adduced.
dc.format.extent101-104
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”, 552 : Логістика, 2006
dc.titleТоварні можливості маркетингових досліджень
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2006
dc.rights.holder© Морозов В. О., Лянце Е. В., 2006
dc.contributor.affiliationЛьвівський інститут менеджменту
dc.format.pages4
dc.identifier.citationenMorozov V. O. Tovarni mozhlyvosti marketynhovykh doslidzhen / V. O. Morozov, E. V. Liantse // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 101–104. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
dc.relation.references1. Малхотра, Нэреги К. Маркетинговые исследования: Практическое руководство. - М: Изд. дом «Вильямс», 2003. - 960 с.
dc.relation.references2. Данько Т.П.,Ходимчук М.А. Системы искусственного интеллекта в разработке корпоративных маркетинговых стратегий // Маркетинг в России и за рубежом. - 2000. - №5.
dc.relation.references3. Морозов В.О., Лянце Е.В. Імітаційне моделювання маркетингових ситуацій/Вісник Нац. ун-ту ‘Львівська політехніка” ‘Логістика”. - 2003. - №469. - С.456-461.
dc.relation.references4. Морозов В.О., Лянце Е.В. Обробка маркетингової інформації в нейромережах / Вісник НУ 'Львівська політехніка” ‘Логістика”. - 2005. - №526. - С. 144-147.
dc.relation.references5. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. М.: иФинпресс”, 2000. - 464 с.
dc.relation.references6. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А. Маркетингові дослідження - Львів: Нац. ун-т ‘Львівська політехніка”, <(Інтелект-захід ” 2004. - 288 с.
dc.relation.referencesen1. Malkhotra, Nerehi K. Marketinhovye issledovaniia: Prakticheskoe rukovodstvo, M: Izd. dom "Viliams", 2003, 960 p.
dc.relation.referencesen2. Danko T.P.,Khodimchuk M.A. Sistemy iskusstvennoho intellekta v razrabotke korporativnykh marketinhovykh stratehii, Marketinh v Rossii i za rubezhom, 2000, No 5.
dc.relation.referencesen3. Morozov V.O., Liantse E.V. Imitatsiine modeliuvannia marketynhovykh sytuatsii/Visnyk Nats. un-tu ‘Lvivska politekhnika" ‘Lohistyka", 2003, No 469, P.456-461.
dc.relation.referencesen4. Morozov V.O., Liantse E.V. Obrobka marketynhovoi informatsii v neiromerezhakh, Visnyk NU 'Lvivska politekhnika" ‘Lohistyka", 2005, No 526, P. 144-147.
dc.relation.referencesen5. Holubkov E.P. Marketinhovye issledovaniia: teoriia, metodolohiia i praktika. M., iFinpress", 2000, 464 p.
dc.relation.referencesen6. Krykavskyi Ye.V., Kosar N.S., Mnykh O.B., Soroka O.A. Marketynhovi doslidzhennia - Lviv: Nats. un-t ‘Lvivska politekhnika", <(Intelekt-zakhid " 2004, 288 p.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”
dc.citation.issue552 : Логістика
dc.citation.spage101
dc.citation.epage104
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc339.138
Appears in Collections:Логістика. – 2006. – №552

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2006n552_Morozov_V_O-Tovarni_mozhlyvosti_marketynhovykh_101-104.pdf403.62 kBAdobe PDFView/Open
2006n552_Morozov_V_O-Tovarni_mozhlyvosti_marketynhovykh_101-104__COVER.png562.38 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.