Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55328
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьо, Н. Є.
dc.contributor.authorКосар, Н. С.
dc.contributor.authorАкімова, Л. М.
dc.date.accessioned2020-11-27T14:42:33Z-
dc.date.available2020-11-27T14:42:33Z-
dc.date.created2006-01-31
dc.date.issued2006-01-31
dc.identifier.citationКузьо Н. Є. Маркетингові дослідження формування споживчих переваг / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар, Л. М. Акімова // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 75–81. — (Теорія логістики і маркетингу).
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55328-
dc.description.abstractВизначено особливості споживчих переваг на ринках товарів широкого вжитку з точки зору кінцевих споживачів і виробників. Проаналізовано існуючі моделі дослідження поведінки споживачів та визначено їхні переваги у разі закупівлі товарів. Запропоновано підходи до побудови моделі прогнозування попиту на товари підприємств-конкурентів з врахуванням споживчих переваг.
dc.description.abstractThe features of consumer advantages in the markets of the consumer goods are determined from the point of view of the ultimate users and manufacturers. The analysis of existing models of research of behaviour of the consumers is carried out. The approaches to construction of model of forecasting of demand on the goods of the enterprises competitors are offered according to consumer advantages.
dc.format.extent75-81
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”, 552 : Логістика, 2006
dc.titleМаркетингові дослідження формування споживчих переваг
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2006
dc.rights.holder© Кузьо Н. Є., Косар Н. С., Акімова Л. М., 2006
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.format.pages7
dc.identifier.citationenKuzo N. Ye. Marketynhovi doslidzhennia formuvannia spozhyvchykh perevah / N. Ye. Kuzo, N. S. Kosar, L. M. Akimova // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 75–81. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
dc.relation.references1. Анурин В., Муромкина И, Евтушенко Е. Маркетинговые исследования потребительского рынка. - СПб.: Питер, 2004 . - 270 с.
dc.relation.references2. Васюткіна Н. Ринок продуктів харчування за оцінками спеціалістів торгівлі // Маркетинг в Україні. - 2004. - № 6(28). - С. 46-47.
dc.relation.references3. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. - К: КНЕУ, 1998. -268 с.
dc.relation.references4. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. - М.: Издательство "Финпресс”, 2000. - 464 с.
dc.relation.references5. Дубовик О.В. Управління маркетинговими дослідженнями у процесі формування конкурентних переваг: Монографія. - Львів: ЛБІНБУ, 2005. - 230 с.
dc.relation.references6. Энджел Д. Поведение потребителей. - СПб.: Питер, 1999. - 385 с.
dc.relation.references7. Зозулев А.В. Поведение потребителей: Учеб, пособие. - К: Знання, 2004. - 364 с.
dc.relation.references8. Котлер Ф., Амстронг Н, Сондерс Д, Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. - 2-е европ. изд. - М., СПб.; К: Издательсъкий дом ((Вильямс”, 2000 - 944 с.
dc.relation.references9. Варшавський С.В., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А. Маркетингові дослідження. - Львів: Національний університет ‘Львівська політехніка” (Інформаційно - видавничий центр “ІНТЕЛЕКТ+” Інституту післядип- ломної освіти), “Інтелект - захід”, 2004. - 288 с.
dc.relation.references10. Ленсколд Джеймс. Рентабельность инвестиций в маркетинг. Методы повышения прибыльности маркетинговых компаний: Пер. с англ. - СПб.: Питер, 2005. - 283 с.
dc.relation.referencesen1. Anurin V., Muromkina I, Evtushenko E. Marketinhovye issledovaniia potrebitelskoho rynka, SPb., Piter, 2004 , 270 p.
dc.relation.referencesen2. Vasiutkina N. Rynok produktiv kharchuvannia za otsinkamy spetsialistiv torhivli, Marketynh v Ukraini, 2004, No 6(28), P. 46-47.
dc.relation.referencesen3. Voichak A.V. Marketinhovii menedzhment, K: KNEU, 1998. -268 p.
dc.relation.referencesen4. Holubkov E.P. Marketinhovye issledovaniia: teoriia, metodolohiia i praktika, M., Izdatelstvo "Finpress", 2000, 464 p.
dc.relation.referencesen5. Dubovyk O.V. Upravlinnia marketynhovymy doslidzhenniamy u protsesi formuvannia konkurentnykh perevah: monograph, Lviv: LBINBU, 2005, 230 p.
dc.relation.referencesen6. Endzhel D. Povedenie potrebitelei, SPb., Piter, 1999, 385 p.
dc.relation.referencesen7. Zozulev A.V. Povedenie potrebitelei: Ucheb, posobie, K: Znannia, 2004, 364 p.
dc.relation.referencesen8. Kotler F., Amstronh N, Sonders D, Vonh V. Osnovy marketinha: transl. from English - 2-e evrop. izd, M., SPb.; K: Izdatelsiekii dom ((Viliams", 2000 - 944 p.
dc.relation.referencesen9. Varshavskyi S.V., Kosar N.S., Mnykh O.B., Soroka O.A. Marketynhovi doslidzhennia, Lviv: Natsionalnyi universytet ‘Lvivska politekhnika" (Informatsiino - vydavnychyi tsentr "INTELEKT+" Instytutu pisliadyp- lomnoi osvity), "Intelekt - zakhid", 2004, 288 p.
dc.relation.referencesen10. Lenskold Dzheims. Rentabelnost investitsii v marketinh. Metody povysheniia pribylnosti marketinhovykh kompanii: transl. from English - SPb., Piter, 2005, 283 p.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”
dc.citation.issue552 : Логістика
dc.citation.spage75
dc.citation.epage81
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc658.8
Appears in Collections:Логістика. – 2006. – №552

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2006n552_Kuzo_N_Ye-Marketynhovi_doslidzhennia_75-81.pdf507.83 kBAdobe PDFView/Open
2006n552_Kuzo_N_Ye-Marketynhovi_doslidzhennia_75-81__COVER.png529.57 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.