Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55194
Title: Модель ранжування франшиз потенційними франчайзі
Authors: Мирончук, Т. В.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Мирончук Т. В. Модель ранжування франшиз потенційними франчайзі / Т. В. Мирончук // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 527 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. — С. 36–44. — (Менеджмент).
Bibliographic description (International): Mironchuk T. V. Model ranzhuvannia franshyz potentsiinymy franchaizi / T. V. Mironchuk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 527 : Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku. — P. 36–44. — (Menedzhment).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 527 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 527 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 334.752
Number of pages: 9
Page range: 36-44
Start page: 36
End page: 44
Abstract: На основі методичних рекомендацій з оцінювання економічної ефективності створення і діяльності франчайзингових підприємств розроблено модель ранжування франшиз потенційними франчайзі.
Basing on the applied recommendation in economic efficiency evaluation of establishment and functioning of franchising enterprises the model of franchises ranging by potential franchisees is proposed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55194
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Мирончук Т. В., 2005
References (Ukraine): 1. Берл Г. Создать свою фирму: Пер. с англ. / Акад. народ, хоз-ва при Правительстве РФ. - М.: Дело Лтд, 1994. - 192с.
2. Дубінець В. Роль і місце франчайзингу у розвитку малого бізнесу в Україні // Схід. - 1999. - №7(31) жовтень-грудень. - С. 10-14.
3. Економічний аналіз: Навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів спеціальності 7.050106 “Облік і аудит”. Заред. проф. Ф.Ф. Бутинця. - Житомир: ПП “Рутц”, 2003. - 680с.
4. Земляков Д.Н., Макашев М.О. Франчайзинг. Интегрированные формы организации бизнеса: Учеб, пособие для вузов. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003.
5. Практикум по франчайзингу: для рос. предпринимателей / Под ред. С.А. Силинга. - СПб: Фонд развития науки, 1997. - 206с.
6. Стонер Джеймс А.Ф., Долан Едвін Г. Вступ у бізнес: Пер. з англ. /Заг. ред. і вступ, ст. Й.С. Заводського. - К: Вид-во Свроп. ун-ту фін., інформ. систем, менеджменту і бізнесу, 2000. - 752с.
7. Сулеєвич А. Підводні рифи модної бізнес- моделі або Критичний погляд на франшизу для малих і середніх підприємств // Синергія. - 2003. - №1. - С. 34 - 41.
8. Цират А.В. Франчайзинг и франчайзинговый договор: Учебн. - практ. пособие. - К.: Истина, 2002.
References (International): 1. Berl H. Sozdat svoiu firmu: transl. from English, Akad. narod, khoz-va pri Pravitelstve RF, M., Delo Ltd, 1994, 192p.
2. Dubinets V. Rol i mistse franchaizynhu u rozvytku maloho biznesu v Ukraini, Skhid, 1999, No 7(31) zhovten-hruden, P. 10-14.
3. Ekonomichnyi analiz: Navch. posibnyk dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv spetsialnosti 7.050106 "Oblik i audyt". Zared. prof. F.F. Butyntsia, Zhytomyr: PP "Rutts", 2003, 680p.
4. Zemliakov D.N., Makashev M.O. Franchaizinh. Intehrirovannye formy orhanizatsii biznesa: Ucheb, posobie dlia vuzov, M., IuNITI-DANA, 2003.
5. Praktikum po franchaizinhu: dlia ros. predprinimatelei, ed. S.A. Silinha, SPb: Fond razvitiia nauki, 1997, 206p.
6. Stoner Dzheims A.F., Dolan Edvin H. Vstup u biznes: transl. from English /Zah. red. i vstup, st. Y.S. Zavodskoho, K: Vyd-vo Svrop. un-tu fin., inform. system, menedzhmentu i biznesu, 2000, 752p.
7. Suleievych A. Pidvodni ryfy modnoi biznes- modeli abo Krytychnyi pohliad na franshyzu dlia malykh i serednikh pidpryiemstv, Synerhiia, 2003, No 1, P. 34 - 41.
8. Tsirat A.V. Franchaizinh i franchaizinhovyi dohovor: Uchebn, prakt. posobie, K., Istina, 2002.
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2005. – №527

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n527_Mironchuk_T_V-Model_ranzhuvannia_franshyz_36-44.pdf630.88 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.