Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/54532
Title: Методи формування рекламного бюджету підприємства
Authors: Шлигін, М. О.
Чернобай, Л. І.
Affiliation: Національний університет «Львівська політехніка»
Bibliographic description (Ukraine): Шлигін М. О. Методи формування рекламного бюджету підприємства / М. О. Шлигін, Л. І. Чернобай // 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, жовтень – листопад 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 73–74. — (Бізнес-адміністрування і міжнародне підприємництво у сферах: ІТ, енергозбереження, міжнародного туризму та виробничо-господарської діяльності).
Bibliographic description (International): Shlyhin M. O. Metody formuvannia reklamnoho biudzhetu pidpryiemstva / M. O. Shlyhin, L. I. Chernobai // 76-ta Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia. Sektsiia "Ekonomika i menedzhment" : zbirnyk tez dopovidei, zhovten – listopad 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 73–74. — (Biznes-administruvannia i mizhnarodne pidpryiemnytstvo u sferakh: IT, enerhozberezhennia, mizhnarodnoho turyzmu ta vyrobnycho-hospodarskoi diialnosti).
Is part of: 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, 2018
Conference/Event: 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент"
Journal/Collection: 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей
Issue Date: 30-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: жовтень – листопад 2018 року
Number of pages: 2
Page range: 73-74
Start page: 73
End page: 74
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/54532
ISBN: 978-966-941-274-4
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
References (Ukraine): 1. Ансофф И. Стратегическое управление. М.: Экономика. — 1989.
2. Батра Р., Майерс Дж., Аакер Д. Рекламный менеджмент. — М.; СПб.; К., 1999.-220 с.
3. Білоус О., Клименко К. Проблеми міжнародного спільного підприємництва// Економіка України. — 1992.- №10.
4. Лук»янець T. I. Рекламний менеджмент. — К.: Вид-во КНЕУ, 1999.
5. Международный кодекс рекламной практики: Пер. Н.В. Гениной, В.Е. Димидова. -К.: Укрреклама, 1995.
6. Музыкант В. Л. Теория и практика современной рекламы. — М.: Евразийский регион, 1998. — 243 с.
7. Обрытько Б. А. Рекламный менеджмент. — К. 2000. — 115с.
References (International): 1. Ansoff I. Stratehicheskoe upravlenie. M., Ekonomika, 1989.
2. Batra R., Maiers Dzh., Aaker D. Reklamnyi menedzhment, M.; SPb.; K., 1999.-220 p.
3. Bilous O., Klymenko K. Problemy mizhnarodnoho spilnoho pidpryiemnytstva// Ekonomika Ukrainy, 1992, No 10.
4. Luk"ianets T. I. Reklamnii menedzhment, K., Vid-vo KNEU, 1999.
5. Mezhdunarodnyi kodeks reklamnoi praktiki: Per. N.V. Heninoi, V.E. Dimidova. -K., Ukrreklama, 1995.
6. Muzykant V. L. Teoriia i praktika sovremennoi reklamy, M., Evraziiskii rehion, 1998, 243 p.
7. Obrytko B. A. Reklamnyi menedzhment, K. 2000, 115p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція «Економіка і менеджмент». – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Shlyhin_M_O-Metody_formuvannia_reklamnoho_73-74.pdf219.53 kBAdobe PDFView/Open
2018_Shlyhin_M_O-Metody_formuvannia_reklamnoho_73-74__COVER.png586.9 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.