Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/54509
Title: Вплив культури та релігії на міжнародне підприємництво
Authors: Антощук, І. А.
Ясінська, Т. В.
Affiliation: Національний університет «Львівська політехніка»
Bibliographic description (Ukraine): Антощук І. А. Вплив культури та релігії на міжнародне підприємництво / І. А. Антощук, Т. В. Ясінська // 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, жовтень – листопад 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 54. — (Бізнес-адміністрування і міжнародне підприємництво у сферах: ІТ, енергозбереження, міжнародного туризму та виробничо-господарської діяльності).
Bibliographic description (International): Antoshchuk I. A. Vplyv kultury ta relihii na mizhnarodne pidpryiemnytstvo / I. A. Antoshchuk, T. V. Yasinska // 76-ta Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia. Sektsiia "Ekonomika i menedzhment" : zbirnyk tez dopovidei, zhovten – listopad 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 54. — (Biznes-administruvannia i mizhnarodne pidpryiemnytstvo u sferakh: IT, enerhozberezhennia, mizhnarodnoho turyzmu ta vyrobnycho-hospodarskoi diialnosti).
Is part of: 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, 2018
Conference/Event: 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент"
Journal/Collection: 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей
Issue Date: 30-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: жовтень – листопад 2018 року
Number of pages: 1
Page range: 54
Start page: 54
End page: 54
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/54509
ISBN: 978-966-941-274-4
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
URL for reference material: http://vneshnii-oblik.ru
References (Ukraine): 1. Коваль Л.А., Романчук С.А. Основні аспекти поведінки споживачів і чинників, що зумовлюють вибір певноготипу споживацької поведінки / Л.А. Коваль, С.А. Романчук// Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. — № 18. — Київ. —2010. — С. 117—122.
2. Толстих В. І. Мода як соціальний феномен / В. І. Толстих [Електронний ресурс]. - Режим доступу http://vneshnii-oblik.ru
References (International): 1. Koval L.A., Romanchuk S.A. Osnovni aspekty povedinky spozhyvachiv i chynnykiv, shcho zumovliuiut vybir pevnohotypu spozhyvatskoi povedinky, L.A. Koval, S.A. Romanchuk// Naukovi pratsi Kirovohradskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu. Ekonomichni nauky, No 18, Kyiv. -2010, P. 117-122.
2. Tolstykh V. I. Moda yak sotsialnyi fenomen, V. I. Tolstykh [Electronic resource], Rezhym dostupu http://vneshnii-oblik.ru
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція «Економіка і менеджмент». – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Antoshchuk_I_A-Vplyv_kultury_ta_relihii_54.pdf112.12 kBAdobe PDFView/Open
2018_Antoshchuk_I_A-Vplyv_kultury_ta_relihii_54__COVER.png546.7 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.