Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/54498
Title: Використання соціальних мереж у маркетинговій діяльності підприємства
Authors: Федьо, Ю. Я.
Гудзь, О. І.
Affiliation: Національний університет «Львівська політехніка»
Bibliographic description (Ukraine): Федьо Ю. Я. Використання соціальних мереж у маркетинговій діяльності підприємства / Ю. Я. Федьо, О. І. Гудзь // 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, жовтень – листопад 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 438. — (Економіка підприємства та інвестицій).
Bibliographic description (International): Fedo Iu. Ia. Vykorystannia sotsialnykh merezh u marketynhovii diialnosti pidpryiemstva / Yu. Ya. Fedo, O. I. Hudz // 76-ta Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia. Sektsiia "Ekonomika i menedzhment" : zbirnyk tez dopovidei, zhovten – listopad 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 438. — (Ekonomika pidpryiemstva ta investytsii).
Is part of: 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, 2018
Conference/Event: 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент"
Journal/Collection: 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей
Issue Date: 30-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: жовтень – листопад 2018 року
Number of pages: 1
Page range: 438
Start page: 438
End page: 438
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/54498
ISBN: 978-966-941-274-4
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
URL for reference material: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_27
References (Ukraine): 1. Дубовик Т. В. Маркетингова комунікаційна діяльність торговельного підприємства в соціальних мережах. Актуальні проблеми економіки. 2012. №5(131). С. 161-168.
2. Крайнюченко О. Ф., Капінус Л. В., Шлапак Ю. С. Соціальні мережі як сучасний інструмент інтернетмаркетингу. Причорноморські економічні студії. 2017. Вип. 24. С. 126-130. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_27 (дата звернення: 19.10.2018).
3. Окландер Т.О., Литвинюк В.І. Маркетингова діяльність промислових підприємств в інтернеті. Молодий вчений. 2015. № 12 (27). Частина 2. С. 114-117.
References (International): 1. Dubovyk T. V. Marketynhova komunikatsiina diialnist torhovelnoho pidpryiemstva v sotsialnykh merezhakh. Aktualni problemy ekonomiky. 2012. No 5(131). P. 161-168.
2. Krainiuchenko O. F., Kapinus L. V., Shlapak Yu. S. Sotsialni merezhi yak suchasnyi instrument internetmarketynhu. Prychornomorski ekonomichni studii. 2017. Iss. 24. P. 126-130. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_24_27 (Date of appeal: 19.10.2018).
3. Oklander T.O., Lytvyniuk V.I. Marketynhova diialnist promyslovykh pidpryiemstv v interneti. Molodyi vchenyi. 2015. No 12 (27). Part 2. P. 114-117.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція «Економіка і менеджмент». – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Fedo_Iu_Ia-Vykorystannia_sotsialnykh_438.pdf113.92 kBAdobe PDFView/Open
2018_Fedo_Iu_Ia-Vykorystannia_sotsialnykh_438__COVER.png578.59 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.