https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/53582
Title: | Чисельне дослідження стійкості ґрунтового схилу як пружно-пластичного тіла |
Authors: | Колещук, Х.-А. Бутринський, І. З. |
Bibliographic description (Ukraine): | Колещук Х.-А. Чисельне дослідження стійкості ґрунтового схилу як пружно-пластичного тіла / Х.-А. Колещук, І. З. Бутринський // 77-ма Студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей, жовтень, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 26–27. — (Секція будівництва та інженерних систем). |
Bibliographic description (International): | Koleshchuk Kh.-A. Chyselne doslidzhennia stiikosti gruntovoho skhylu yak pruzhno-plastychnoho tila / Kh.-A. Koleshchuk, I. Z. Butrynskyi // 77-ma Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia : zbirnyk tez dopovidei, zhovten, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 26–27. — (Sektsiia budivnytstva ta inzhenernykh system). |
Is part of: | 77-ма Студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей, 2019 |
Conference/Event: | 77-ма Студентська науково-технічна конференція |
Journal/Collection: | 77-ма Студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей |
Issue Date: | 31-Oct-2019 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки |
Place of the edition/event: | Львів Lviv |
Temporal Coverage: | жовтень, Львів |
Number of pages: | 2 |
Page range: | 26-27 |
Start page: | 26 |
End page: | 27 |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/53582 |
ISBN: | 978-966-941-424-3 |
Copyright owner: | © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019 |
Content type: | Conference Abstract |
Appears in Collections: | 77-та Студентська науково-технічна конференція. – 2019 р. |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2019_Koleshchuk_Kh-A-Chyselne_doslidzhennia_26-27.pdf | 175.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
2019_Koleshchuk_Kh-A-Chyselne_doslidzhennia_26-27__COVER.png | 322.29 kB | image/png | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.