Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/53160
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГарматій, Ольга-
dc.date.accessioned2020-07-27T12:43:17Z-
dc.date.available2020-07-27T12:43:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГарматій О. Критичне мислення як ключова компетенція медіаграмотності / Ольга Гарматій // Критичне мислення в епоху токсичного контенту : збірник статей Восьмої Міжнародної науково-методичної конференції. – Київ : Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2020. – С. 11–16. – Бібліографія: 10 назв.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7370-10-8-
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/53160-
dc.description.abstractThe importance of media literacy and critical thinking in today’s realities of the information society is considered. The level of study of the mentioned issues in the scientific literature is clarified. The basic characteristics and components of critical thinking are investigated. The necessity of critical thinking in the structure of modern media educational activity is substantiated. The author concluded that the ability of critical thinking serves as the basis for development of social progress, independent and responsible activity, and promotes self-improvement.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЦентр Вільної Преси, Академія української пресиuk_UA
dc.subjectmedia literacyuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectmedia educationuk_UA
dc.titleКритичне мислення як ключова компетенція медіаграмотностіuk_UA
dc.typeProceedings Bookuk_UA
dc.rights.holder© Академія української преси, 2020uk_UA
dc.rights.holder© Центр Вільної Преси, 2020uk_UA
dc.contributor.affiliationНаціональний університет "Львівська політехніка"uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.format.pages11-16-
dc.relation.references1. Вчимося бути медіаграмотними / за заг. ред. М. Масютіної. – Бердянськ : Колібрі ; Запоріжжя : Дике поле, 2016. – 200 с. 2. Ганаба С. «Навчати мисленню»: епістемологічний проект Метью Ліпмана / Світлана Ганаба. – Режим доступу : https://scholar.google.com.ua/ citations?user=tpR5dwwAAAAJ&hl=uk. 3. Горохова І. В. Значущість критичного мислення для сучасних суспільства та освіти / Горохова І. В. – Режим доступу : http://oaji.net/articles/2014/1026-1415782468.pdf. 4. Критичне мислення на другому місці найзатребуваніших компетенцій у 2020 [Електронний ресурс] // Освітня платформа «Критичне мислення». – Режим доступу : http://www.criticalthinking.expert/statti/kritichne-mislennya-na-drugomu-mistsi-najzatrebuvanishih-kompetentsij-u-2020/. 5. Ліпман М. Чим може бути критичне мислення? // Освітня платформа «Критичне мислення». – Режим доступу: http://www.criticalthinking.expert/materiali-dlya-samoosviti/eksperti-radyat-pochitati/. 6. Терно С. О. Методика розвитку критичного мислення школярів у процесі навчання історії / С. О. Терно. – Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2012. – 70 с. 7. Терно С. О. Теорія розвитку критичного мислення (на прикладі навчання історії) / С. О. Терно. – Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2011. – 105 с. 8. Халперн Д. Психология критического мышления /Д. Халперн ; пер. с англ. Н. Мальгиной, С. Рысева, Л. Царук. – СПб : Питер, 2000. – 512 с. 9. Шейбе С., Рогоу Ф. Медіаграмотність: критичне мислення у мультимедійному світі / Сінді Шейбе, Фейз Рогоу ; перекл. з англ. С. Дьома ; за заг. ред. В. Ф. Іванова, О. В. Волошенюк. – К. : Центр Вільної Преси, Академія Української Преси, 2017. – 319 с. 10. Resnick L. B. Cognition and instruction / L. B. Resnick // Psychology and learning: The master lecture series / B. L. Hammonds (Ed.). – Washington, DC: American Psychological Association, 1985. – P. 127-186.uk_UA
dc.coverage.placenameКиївuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Harmatiy OV Zbirnyk_8_konf_2020-сторінки-11-16.pdfТези38.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools