DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Гарматій, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T12:43:17Z | - |
dc.date.available | 2020-07-27T12:43:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Гарматій О. Критичне мислення як ключова компетенція медіаграмотності / Ольга Гарматій // Критичне мислення в епоху токсичного контенту : збірник статей Восьмої Міжнародної науково-методичної конференції. – Київ : Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2020. – С. 11–16. – Бібліографія: 10 назв. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7370-10-8 | - |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/53160 | - |
dc.description.abstract | The importance of media literacy and critical thinking in today’s realities of the information society is considered. The level of study of the mentioned issues in the scientific literature is clarified. The basic characteristics and components of critical thinking are investigated. The necessity of critical thinking in the structure of modern media educational activity is substantiated. The author concluded that the ability of critical thinking serves as the basis for development of social progress, independent and responsible activity, and promotes self-improvement. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Центр Вільної Преси, Академія української преси | uk_UA |
dc.subject | media literacy | uk_UA |
dc.subject | critical thinking | uk_UA |
dc.subject | media education | uk_UA |
dc.title | Критичне мислення як ключова компетенція медіаграмотності | uk_UA |
dc.type | Proceedings Book | uk_UA |
dc.rights.holder | © Академія української преси, 2020 | uk_UA |
dc.rights.holder | © Центр Вільної Преси, 2020 | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Національний університет "Львівська політехніка" | uk_UA |
dc.coverage.country | UA | uk_UA |
dc.format.pages | 11-16 | - |
dc.relation.references | 1. Вчимося бути медіаграмотними / за заг. ред. М. Масютіної. – Бердянськ : Колібрі ; Запоріжжя : Дике поле, 2016. – 200 с. 2. Ганаба С. «Навчати мисленню»: епістемологічний проект Метью Ліпмана / Світлана Ганаба. – Режим доступу : https://scholar.google.com.ua/ citations?user=tpR5dwwAAAAJ&hl=uk. 3. Горохова І. В. Значущість критичного мислення для сучасних суспільства та освіти / Горохова І. В. – Режим доступу : http://oaji.net/articles/2014/1026-1415782468.pdf. 4. Критичне мислення на другому місці найзатребуваніших компетенцій у 2020 [Електронний ресурс] // Освітня платформа «Критичне мислення». – Режим доступу : http://www.criticalthinking.expert/statti/kritichne-mislennya-na-drugomu-mistsi-najzatrebuvanishih-kompetentsij-u-2020/. 5. Ліпман М. Чим може бути критичне мислення? // Освітня платформа «Критичне мислення». – Режим доступу: http://www.criticalthinking.expert/materiali-dlya-samoosviti/eksperti-radyat-pochitati/. 6. Терно С. О. Методика розвитку критичного мислення школярів у процесі навчання історії / С. О. Терно. – Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2012. – 70 с. 7. Терно С. О. Теорія розвитку критичного мислення (на прикладі навчання історії) / С. О. Терно. – Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2011. – 105 с. 8. Халперн Д. Психология критического мышления /Д. Халперн ; пер. с англ. Н. Мальгиной, С. Рысева, Л. Царук. – СПб : Питер, 2000. – 512 с. 9. Шейбе С., Рогоу Ф. Медіаграмотність: критичне мислення у мультимедійному світі / Сінді Шейбе, Фейз Рогоу ; перекл. з англ. С. Дьома ; за заг. ред. В. Ф. Іванова, О. В. Волошенюк. – К. : Центр Вільної Преси, Академія Української Преси, 2017. – 319 с. 10. Resnick L. B. Cognition and instruction / L. B. Resnick // Psychology and learning: The master lecture series / B. L. Hammonds (Ed.). – Washington, DC: American Psychological Association, 1985. – P. 127-186. | uk_UA |
dc.coverage.placename | Київ | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези
|