Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/53102
Title: Застосування методу сценаріїв у дослідженні стратегій підприємств
Authors: Коваль, З. О.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Коваль З. О. Застосування методу сценаріїв у дослідженні стратегій підприємств / З. О. Коваль // Обліково-аналітичне забезпечення системи менеджменту підприємства : матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції, 24-26 жовтня 2019 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 98.
Bibliographic description (International): Koval Z. O. Zastosuvannia metodu stsenariiv u doslidzhenni stratehii pidpryiemstv / Z. O. Koval // Oblikovo-analitychne zabezpechennia systemy menedzhmentu pidpryiemstva : materialy IV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 24-26 zhovtnia 2019 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 98.
Is part of: Обліково-аналітичне забезпечення системи менеджменту підприємства : матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції, 2019
Conference/Event: IV Міжнародна науково-практична конференція “Обліково-аналітичне забезпечення системи менеджменту підприємства”
Journal/Collection: Обліково-аналітичне забезпечення системи менеджменту підприємства : матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 24-Oct-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 24-26 жовтня 2019 року, Львів
Number of pages: 1
Page range: 98
Start page: 98
End page: 98
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/53102
ISBN: 978-966-941-330-7
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
References (Ukraine): 1. Koval Z.O. Evaluation indicators of the marketing strategies efficiency of value-based enterprises / Z.O. Koval // Economics, entrepreneurship, management. – 2016. – Vol. 3, Num. 1. – pp.. 35-40.
2. Koval Z.O. Evaluation of efficiency of marketing strategies of enterprises by factor analysis methods / Z.O. Koval // Збірник наукових праць “Економічні інновації” Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень. Національної академії наук України. Т.21– 2019. – №1 (70). – С. 132-142.
References (International): 1. Koval Z.O. Evaluation indicators of the marketing strategies efficiency of value-based enterprises, Z.O. Koval, Economics, entrepreneurship, management, 2016, Vol. 3, Num. 1, pp.. 35-40.
2. Koval Z.O. Evaluation of efficiency of marketing strategies of enterprises by factor analysis methods, Z.O. Koval, Zbirnyk naukovykh prats "Ekonomichni innovatsii" Instytutu problem rynku ta ekonomiko-ekolohichnykh doslidzhen. Natsionalnoi akademii nauk Ukrainy. V.21– 2019, No 1 (70), P. 132-142.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Обліково-аналітичне забезпечення системи менеджменту підприємства. – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Koval_Z_O-Zastosuvannia_metodu_stsenariiv_98.pdf110.55 kBAdobe PDFView/Open
2019_Koval_Z_O-Zastosuvannia_metodu_stsenariiv_98__COVER.png410.59 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.