Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/53030
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГарматій, О. В.-
dc.date.accessioned2020-07-24T11:37:00Z-
dc.date.available2020-07-24T11:37:00Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГарматій О. В. Медіаосвіта державних службовців як тренд сучасності / О. В. Гарматій // Наукові записки. – 2015. – № 1 (50). – С. 217–224. – Бібліографія: 14 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/53030-
dc.description.abstractМедіаосвіта державних службовців розглядається як одна з важливих передумов виконання професійних завдань і функцій та складова системи підготовки працівників органів державної влади в контексті постійно зростаючих вимог до використання усіх видів сучасних мас-медіа (друкованих, аудіальних, візуальних, Інтернету) в державних комунікаціях, формування інформаційної культури та професійної діяльності в інформаційному суспільстві. У статті наголошується на необхідності впровадження медіаосвіти як важливого елементу освітнього процесу підготовки державних службовців. Визначаються причини потрібності введення медіаосвіти. Аналізуються основні положення Концепції впровадження медіаосвіти в Україні. Медіаосвіта розглядається як актуальний напрямок сучасної освіти. Media education of civil servants is examined as one of important preconditions of carrying out the professional tasks and functions and a constituent of the system of preparation of employees of public authorities in the context of constantly growing requirements to the use of all types of modern mass media (printing, audio, visual, internet) in state communications, forming the informative culture and professional activity in the informative society. The article concerns the necessity of introduction of media education as an important element of educational process for civil servants. The reasons for media education necessity have been defined. The main principles of the Concept of media education implementation in Ukraine have been analyzed. The media education is considered as a current trend in modern education.uk_UA
dc.publisherУкраїнська академія друкарстваuk_UA
dc.subjectмедіаосвітаuk_UA
dc.subjectмедіакомпетентністьuk_UA
dc.subjectдержавний службовецьuk_UA
dc.subjectmedia educationuk_UA
dc.subjectmedia cоmpetenceuk_UA
dc.subjectcivil servantuk_UA
dc.titleМедіаосвіта державних службовців як тренд сучасностіuk_UA
dc.title.alternativeMedia education of civil servants as a trend of contemporaneityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.contributor.affiliationНаціональний університет "Львівська політехніка"uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.format.pages217-224-
dc.relation.references1. Даниленко В. І. Медіаграмотність як психолого-педагогічний складник осві- ти / В. І. Даниленко, В. П. Мележик, В. Ф. Іванов, Ю. П. Мірошниченко // Ін- формаційне суспільство : наук. журн. / гол. редкол. В. В. Різун ; голов. ред. В. Ф. Іванов ; Ін-т журналістики КНУ ім. Т. Шевченка. — К., 2012. — Вип. 15. — С. 30–33. 2. Медіаосвіта та медіаграмотність: підруч. ; ред.-упоряд. В. Ф.Іванов, О. В. Волоше- нюк ; за наук. ред. В. В. Різуна. — К. : Центр вільної преси, 2012. — 352 с. 3. Masterman L. Teaching the Media. — London : Comedia Press, 1985. — 341 p. 4. Потятинник Б. Масова журналістська освіта — а чому б ні? / Б. Потятинник // Ме- діаКритика. — 2005. — № 10. — С. 7–10. 5. Feilitzen C. von. Media Education, Children’s Participation and Democracy // Children and Media: Image, Education, Participation / Feilitzen C. von and Carlsson U. (Eds.). — Goteborg : UNESCO & NORDICOM, 1999. — P. 24–26. 6. Федорів Т. В. Медіаосвіта та медіа-компетентність державних службовців: пер- спективи розвитку / Т. В. Федорів // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. — 2013. — № 3. — С. 120–122. 7. Онкович Г. Сучасна медіаосвіта: зарубіжний та вітчизняний досвід / Ганна Онкович // Світові стандарти сучасної журналістики : зб. наук. пр. — Черкаси : Видав. Чаба- ненко Ю., 2010. — С. 47–51. 8. Media Education. — Paris : UNESCO, 1984. — 211 p. 9. Шейбе С. Медіаграмотність: Підручник для вчителя / Сінді Шейбе, Фейз Рогоу ; пер. з англ. С. Дьома; за заг. ред. В. Ф. Іванова, О. В. Волошенюк. — К. : Центр вільної преси, Академія української преси, 2014. — 319 с. 10.Концепція впровадження медіаосвіти в Україні [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.ispp.org.ua/news_44.htm. 11.Сулім А. А. Медіакомпетентність як результат упровадження медіаосвіти / А. А. Су- лім // Вісник Харківського Національного університету ім. В. Каразіна. — Харків, 2011. — Вип. 3, № 968. — С. 26–29. — (Серія «Соціальні комунікації»). 12.Masterman L. A. Rational for Media Education / L. A. Masterman // Media Literacy in the Information Age. — New Brunswick ; London : Transaction Publishers, 1997. — Р. 15–68. 13.McMahon B. Relevance and Rigour in Media Education : keynote Presentation to the National Media Education Conference / B. McMahon. — Baltimore, 2003. — 26 p. 14.Іванов В. Ф. Медіаосвіта та медіаграмотність: визначення термінів / В. Ф. Іванов, О. Я. Шкоба // Інформаційне суспільство : наук. журн. ; голова редкол. В. В. Різун, голов. ред. В. Ф. Іванов ; Ін-т журналістики КНУ ім. Т. Шевченка. — К., 2012. — Вип. 16. — С. 41–52.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Danylenko V., Melezhyk V., Ivanov V. and Miroshnychenko Y. (2012), Media competence as psychological and pedagogical constituents of education, The Information Society, No.15, pp. 30–33. 2. Ivanov V.F. and Voloshenjuk O. V. (2012), Media education and media literacy (2012), Free press centre, Kyiv. 3. Masterman L. (1985), Teaching the Media, Comedia Press, London. 4. Potjatynyk B. (2005), The Маss Journalism education – why not?, МеdiaCriticism, No. 10, pp. 7–10. 5. Feilitzen C. von (1999), Media Education, Children’s Participation and Democracy, Children and Media: Image, Education, Participation, UNESCO & NORDICOM, pp. 24-26. 6. Fedoriv T. V. (2013), Media education and media competence of office employees in perspective, Investments: Practice & Experience, No.3, pp. 120–122. 7. Onkovych H. (2010), Modern media education: international and national experience, World standards of modern journalism, pp. 47–51. 8. Media Education (1984), UNESCO, Paris. 9. Scheibe C. and Rogow F. (2012), The teacher’s guide to media literacy : critical thinking in a multimedia world, Thousand Oaks, California. 10.Concept of media education in Ukraine (2010), available at: http://www.ispp.org.ua/ news_44.htm. 11.Sulim A. А. (2011), Media literacy as a result of the introduction of media education, The Herald of Kharkiv National University, Vol. 3, No.968, рр. 26–29. 12.Masterman L. (1997), A Rational for Media Education , Media Literacy in the Information Age, New Brunswick transaction publishers, pp. 15–68. 13.McMahon B. (2003), Relevance and Rigour in Media Education: Keynote Presentation to the National Media Education Conference, Baltimore. 14.Ivanov V., Shkoba O. (2012), Media education and media literacy: the definition of terms, The Information Society, No.16, pp. 41–52.uk_UA
dc.coverage.placenameЛьвівuk_UA
dc.subject.udc007 : 35.088.6uk_UA
Appears in Collections:Статті та тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
217-224 MEDIA EDUCATION OF CIVIL SERVANTS.pdfСтаття295.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools