Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/52837
Title: Оніми в зовнішній рекламі м. Запоріжжя
Authors: Полесюк, А.
Ільченко, І. І.
Affiliation: Запорізький національний університет
Bibliographic description (Ukraine): Полесюк А. Оніми в зовнішній рекламі м. Запоріжжя / А. Полесюк, І. І. Ільченко // Українська мова в просторі й часі : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, 17–19 квітня 2019 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 77–79. — (Лексико-семантичні особливості художньо-публіцистичного мовлення).
Bibliographic description (International): Polesiuk A. Onimy v zovnishnii reklami m. Zaporizhzhia / A. Polesiuk, I. I. Ilchenko // Ukrainska mova v prostori y chasi : materialy Vseukrainskoi studentskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 17–19 kvitnia 2019 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 77–79. — (Leksyko-semantychni osoblyvosti khudozhno-publitsystychnoho movlennia).
Is part of: Українська мова в просторі й часі : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, 2019
Conference/Event: Всеукраїнська студентська науково-практична конференція "Українська мова в просторі й часі"
Journal/Collection: Українська мова в просторі й часі : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції
Issue Date: 17-Apr-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 17–19 квітня 2019 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 77-79
Start page: 77
End page: 79
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/52837
ISBN: 978-966-941-324-6
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
References (Ukraine): 1. Киричук Л. М. Прагмасемантичні особливості категорії оцінки в рекламному тексті (на матеріалі реклами журналу «Time») : автореф. дис. … канд. філол. наук. Київ, 1999. 19 с.
2. Радзієвська Т. В. Текст як засіб комунікації : монографія / Радзієвська Т. В. Київ : АН України. Інститут української мови, 1993. 194 с.
3. Сучасна реклама.
References (International): 1. Kyrychuk L. M. Prahmasemantychni osoblyvosti katehorii otsinky v reklamnomu teksti (na materiali reklamy zhurnalu "Time") : avtoref. dys. … kand. filol. nauk. Kyiv, 1999. 19 p.
2. Radziievska T. V. Tekst yak zasib komunikatsii : monograph, Radziievska T. V. Kyiv : AN Ukrainy. Instytut ukrainskoi movy, 1993. 194 p.
3. Suchasna reklama.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Українська мова в просторі й часі. – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Polesiuk_A-Onimy_v_zovnishnii_reklami_77-79.pdf241.36 kBAdobe PDFView/Open
2019_Polesiuk_A-Onimy_v_zovnishnii_reklami_77-79__COVER.png902.94 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.